Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mikä vartalon osasi mitä on kehuttu

Vierailija
23.11.2024 |

ja mihin olet itsekin tyytyväinen

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeaa tattii on aina (alati. vuosi kymmenistä toiseen) naiset kehunnu. En tiedä mitä siihe sanoo kun en oo mitään ns.munamiehiinpäi ollenkaan! 

Se nyt vaa on se mikä se on. Se saa kelpaa ja hyvin on kelvannukin. En sano..

Vierailija
22/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit, kaikki miehet ovat kehuneet ja olen itsekin niihin erittäin tyytyväinen. Kiintät D kuppikoon rinnat, ei niin isot että haittaisivat esim. urheilua, mutta näköjään riittävän kokoiset miehille. Negatiivisena pidän sitä että useat miehet haluavat laueta rintojeni väliin, jolloin en kymlä hirveästi itse saa tyydytystä.

Mikä ympärysmitta? Esim. 65D on aika erikokoinen kuin 90D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantapäätä. Kaikki muu onki iha paskaa

Vierailija
24/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti kauneutta..

Varmaan eniten kehutaan kauneutta, naisellisuutta ja "pienuutta".

Mutta sitten takapuolta, rintoja, silmiä, huulia, vyötäröä kurvikkuutta, jalkoja, lantiota, käsiä, sormia, varpaita, .....

Vierailija
25/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärön seutua ja takareisiä. Ensimmäinen kapea, toinen lihaksikas sopivalla laardikerroksella. 

Vierailija
26/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset ja tissit mistä oon samaa mieltä. Ja myös peppua kehuttu mutta itse en näe mikä siinä muka on . Ihan perus 

Minkä kokoiset tissit?

75D

Vierailija
27/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynärpäätä on kehuttu.

Vierailija
28/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kertovat kehutun myös heidän sukupuolielimiään, mutta naisista ei kukaan. Onko todella totta, vai johtuuko ilmaisutavasta? Sisällyttävätkö naisen pepun ihailuun sukupuolielimien ihailuun, vai käyttävätkö sitä peräti kiertoilmauksena? 

Itse olen havainnut myös ihmissuhteissa luonnon yleisen tendenssin, että miehet ovat moninkertaisesti enemmän kiinnostuneet naisen elimien KAUNEUDESTA, kuin naiset miehen elimistä. Syyhän on biologinen. Edistääkseen geenien periytymistä seuraavaan polveen naisen täytyy valita seksikumppani MONINAISEMMIN perustein.  Kynis.mies

Vierailija
29/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peppua, pieni ja pyöreä, vaikka ikää jo on.

Suudellessa myös pehmeitä huulia kehutaan lähes aina.

Oon hiljattain eronnut pitkästä liitosta, joten tämmöiset kehut tuntuu tosi oudoilta!

N45

Tällaiset kehut ovat aivan totuuspohjaisia. Ei niitä katosta lueta. Onnea sinulle N45!  Kynis.mies

Vierailija
30/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoolainen naisopekollega sanoi että mulla on kauniit silmät.

Vierailija
31/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun BMW on kuulemma hieno.

Vierailija
32/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun Jaguar on vähän hienompi.

Vierailija
33/37 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun Jaguar on vähän hienompi.

Tarvitsee tarkempia speksejä, modernit Jagget on persoonattomia ja hengettömiä tusina- autoja. Vähänkin vanhempi jossa muotoja konepellissä ja pyöreät ajovalot, heittämällä ohi kaikista. Ehkä Aston Martin vielä jää edelle, mutta ihan kaikista muista.

Vierailija
34/37 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kertovat kehutun myös heidän sukupuolielimiään, mutta naisista ei kukaan. Onko todella totta, vai johtuuko ilmaisutavasta? Sisällyttävätkö naisen pepun ihailuun sukupuolielimien ihailuun, vai käyttävätkö sitä peräti kiertoilmauksena? 

Itse olen havainnut myös ihmissuhteissa luonnon yleisen tendenssin, että miehet ovat moninkertaisesti enemmän kiinnostuneet naisen elimien KAUNEUDESTA, kuin naiset miehen elimistä. Syyhän on biologinen. Edistääkseen geenien periytymistä seuraavaan polveen naisen täytyy valita seksikumppani MONINAISEMMIN perustein.  Kynis.mies

Ei miehissä paljon muuta kehumista ole kuin muna, ja sitäkään ei kehuta, jos ei ole kunnon jortikka, sellaine ylöspäin kaartuva, turvonnut ja paksu lihapala.

Vierailija
35/37 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoja roikkuvia palleja on kehuttu.Munaa ei ole kehuttu eikä moitittu 17cm.

Vierailija
36/37 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehissä paljon muuta kehumista ole kuin muna, ja sitäkään ei kehuta, jos ei ole kunnon jortikka, sellaine ylöspäin kaartuva, turvonnut ja paksu lihapala.

Rehvastelu ei kuulosta vitsikkäältä sen enämpi naisen kuin miehenkään suusta, mutta antaa se indision henkisestä tasosta. Kynis.mies

Vierailija
37/37 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.