Onko mikä vartalon osasi mitä on kehuttu
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Tissit, kaikki miehet ovat kehuneet ja olen itsekin niihin erittäin tyytyväinen. Kiintät D kuppikoon rinnat, ei niin isot että haittaisivat esim. urheilua, mutta näköjään riittävän kokoiset miehille. Negatiivisena pidän sitä että useat miehet haluavat laueta rintojeni väliin, jolloin en kymlä hirveästi itse saa tyydytystä.
Mikä ympärysmitta? Esim. 65D on aika erikokoinen kuin 90D.
Kantapäätä. Kaikki muu onki iha paskaa
Yleisesti kauneutta..
Varmaan eniten kehutaan kauneutta, naisellisuutta ja "pienuutta".
Mutta sitten takapuolta, rintoja, silmiä, huulia, vyötäröä kurvikkuutta, jalkoja, lantiota, käsiä, sormia, varpaita, .....
Vyötärön seutua ja takareisiä. Ensimmäinen kapea, toinen lihaksikas sopivalla laardikerroksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukset ja tissit mistä oon samaa mieltä. Ja myös peppua kehuttu mutta itse en näe mikä siinä muka on . Ihan perus
Minkä kokoiset tissit?
75D
Miehet kertovat kehutun myös heidän sukupuolielimiään, mutta naisista ei kukaan. Onko todella totta, vai johtuuko ilmaisutavasta? Sisällyttävätkö naisen pepun ihailuun sukupuolielimien ihailuun, vai käyttävätkö sitä peräti kiertoilmauksena?
Itse olen havainnut myös ihmissuhteissa luonnon yleisen tendenssin, että miehet ovat moninkertaisesti enemmän kiinnostuneet naisen elimien KAUNEUDESTA, kuin naiset miehen elimistä. Syyhän on biologinen. Edistääkseen geenien periytymistä seuraavaan polveen naisen täytyy valita seksikumppani MONINAISEMMIN perustein. Kynis.mies
Vierailija kirjoitti:
Peppua, pieni ja pyöreä, vaikka ikää jo on.
Suudellessa myös pehmeitä huulia kehutaan lähes aina.
Oon hiljattain eronnut pitkästä liitosta, joten tämmöiset kehut tuntuu tosi oudoilta!
N45
Tällaiset kehut ovat aivan totuuspohjaisia. Ei niitä katosta lueta. Onnea sinulle N45! Kynis.mies
Espoolainen naisopekollega sanoi että mulla on kauniit silmät.
Vierailija kirjoitti:
Mun BMW on kuulemma hieno.
Mun Jaguar on vähän hienompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun BMW on kuulemma hieno.
Mun Jaguar on vähän hienompi.
Tarvitsee tarkempia speksejä, modernit Jagget on persoonattomia ja hengettömiä tusina- autoja. Vähänkin vanhempi jossa muotoja konepellissä ja pyöreät ajovalot, heittämällä ohi kaikista. Ehkä Aston Martin vielä jää edelle, mutta ihan kaikista muista.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kertovat kehutun myös heidän sukupuolielimiään, mutta naisista ei kukaan. Onko todella totta, vai johtuuko ilmaisutavasta? Sisällyttävätkö naisen pepun ihailuun sukupuolielimien ihailuun, vai käyttävätkö sitä peräti kiertoilmauksena?
Itse olen havainnut myös ihmissuhteissa luonnon yleisen tendenssin, että miehet ovat moninkertaisesti enemmän kiinnostuneet naisen elimien KAUNEUDESTA, kuin naiset miehen elimistä. Syyhän on biologinen. Edistääkseen geenien periytymistä seuraavaan polveen naisen täytyy valita seksikumppani MONINAISEMMIN perustein. Kynis.mies
Ei miehissä paljon muuta kehumista ole kuin muna, ja sitäkään ei kehuta, jos ei ole kunnon jortikka, sellaine ylöspäin kaartuva, turvonnut ja paksu lihapala.
Isoja roikkuvia palleja on kehuttu.Munaa ei ole kehuttu eikä moitittu 17cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehissä paljon muuta kehumista ole kuin muna, ja sitäkään ei kehuta, jos ei ole kunnon jortikka, sellaine ylöspäin kaartuva, turvonnut ja paksu lihapala.
Rehvastelu ei kuulosta vitsikkäältä sen enämpi naisen kuin miehenkään suusta, mutta antaa se indision henkisestä tasosta. Kynis.mies
Komeaa tattii on aina (alati. vuosi kymmenistä toiseen) naiset kehunnu. En tiedä mitä siihe sanoo kun en oo mitään ns.munamiehiinpäi ollenkaan!
Se nyt vaa on se mikä se on. Se saa kelpaa ja hyvin on kelvannukin. En sano..