Onko mikä vartalon osasi mitä on kehuttu
Kommentit (37)
Kullia kun se seisoo edelleen hyvin ja sperman määrää (tulee paljon)
Vierailija kirjoitti:
Kullia kun se seisoo edelleen hyvin ja sperman määrää (tulee paljon)
Kusta siitä sinun kohdalla on suurin osa! Arvaatko yhtään mistä se on peräisin?
Peppua ja onhan se varmaan aika nätti :)
Joka osaa ja olen sentään jo viisikymppinen! Kyllä jotkut miehet sitten osaavat olla epätoivoisia... :D
Hiukset ja tissit mistä oon samaa mieltä. Ja myös peppua kehuttu mutta itse en näe mikä siinä muka on . Ihan perus
Pää,eli kallonimuoto on saanut kehuja.
Eilen sanottiin bileissä mua nuoreksi ja hyvännäköiseksi :D
Itse oon erittäin tyytyväinen hartiaseutuuni.
M32
Ap, miksi kirjoitit noin oudosti? Oletko jotenkin heikkolahjainen? Opettele sanajärjestys.
Vain silmät.
Niitä on sanottu ihmeellisiksi.
Muuten olen täysin meh.
Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi kirjoitit noin oudosti? Oletko jotenkin heikkolahjainen? Opettele sanajärjestys.
No eipä nyt morkata häntä,ymmärsit kuitenkin kysymyksen?
Kerran joku nainen kehui komeaksi. En kehdannut kysyä kuinka kännissä olet?
Vierailija kirjoitti:
Hiukset ja tissit mistä oon samaa mieltä. Ja myös peppua kehuttu mutta itse en näe mikä siinä muka on . Ihan perus
Minkä kokoiset tissit?
Käsivarsia, jalkoja ja persettä. Vuosien luistelu ja salilla käynti näkyy... Muna on saanut eniten kehuja, suonikas, iso, paras, miten se voi olla yhtä aikaa noin ihanan pehmeä päältä ja kivikova kuitenkin... VAuraus ja hyvä fysiikka vetää puoleensa ja sitten pedissä on helppo hoitaa viimeistely, luonnon lahja hyvänä apuna.
Takapuolta vaimo on aina kehunut. Joskus pitää oikein laittaa pyllykuva kikkelikuvan sijaan.
Peräaukkoani on kehuttu, jota nuoletan aina naisille heti ensi tapaamisella.
Tissit, kaikki miehet ovat kehuneet ja olen itsekin niihin erittäin tyytyväinen. Kiintät D kuppikoon rinnat, ei niin isot että haittaisivat esim. urheilua, mutta näköjään riittävän kokoiset miehille. Negatiivisena pidän sitä että useat miehet haluavat laueta rintojeni väliin, jolloin en kymlä hirveästi itse saa tyydytystä.
Peppua, pieni ja pyöreä, vaikka ikää jo on.
Suudellessa myös pehmeitä huulia kehutaan lähes aina.
Oon hiljattain eronnut pitkästä liitosta, joten tämmöiset kehut tuntuu tosi oudoilta!
N45
Kalu
kokoa ja toimintaa kehuttu