Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hiukset kertovat luonteesta?

Vierailija
21.02.2007 |

Millainen mielikuva sinulle tulee esim. pitkä- / lyhythiuksisista naisista? Mielestäni pitkätukat ovat lyhyttukkaisia kärsivällisempiä, permisihmiset ovat alempaa keskiluokkaa, valkaistut blondit ovat oikeasti tyhmiä ja värjätyt mustat epätasapainoisia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat maailman sovinnaisimpia naisia. Eivät kyseenalaista mitään, katsovat kolmosta ja nelosta, ihailevat Amerikkaa, kauhistelevat kaikkea, mikä poikkeaa heidän turvallisesta pikkuelämästään.

Vaaleat pitkät värjätyt: riippuu tyylistä. Jos pukeutuu muodin mukaan, on pinnallinen pissis. Jos pukeutuu boheemimmin, voi olla mitä vain.

Pitkät hiukset ponnarilla: perhekeskeinen.

Mustat tasapitkät: wanna-be-boheemi, koska haluaa miellyttää boheemeja miehiä.

Vierailija
2/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavallaan hurahtanut taidepiireihin. Myöhemmin tulee omaksi itsekseen.

Vierailija
4/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaa lähes peppuun asti, edestä rintojen alle ulottuvat tummanruskeat (värjätyt) laineikkaat hiukset.

Vierailija
5/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin pitkistä hiuksista tulee helposti tavaramerkki, imagoletti. Leikata haluaisi mutta kun " ei raaski" .

Vierailija
6/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä saa edes laitettua millään, varsinkin kun on tää pohjoismaalaisten ohut tukkalaatu. Tuskin mitään intialaisia kumminkaan ootte.

Leikatkaa se nyt hyvän sään aikana, lapaluihin asti on ihan riittävä pituus. Toivottavasti ette oo niitä jotka pitää tukkaansa AINA auki ja ovat räpläämässä ja harjaamassa sitä jatkuvasti... Ja sit kyläreissulla jää aina puolet tukasta emännän sohvaan... YÖK YÖK YÖK!

Aina tulee hirveet kansantanssifiilikset liian pitkästä tukasta. Siis suomalaisella.

Vierailija
7/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

punatukka, joka on kynitty lyhyeksi.

Vierailija
8/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osu ja uppos ainakin tavallaan mun kohdalla. =) Mä olen luonnostani vaalea ja nyt jo muutaman vuoden ollut mustat hiukset, ja olen joo aika villi ja ehkä jopa ajoittain epätasapainoinen ja muutenkin taiteellinen ja boheemi oman tien kulkija. Kyllä mulla ainakin hiukset kuvaa mun sisintä. Olen aika synkkä ja melankolinen ihminen, vaikkakin aikas lämmin, välillä suorastaan kuuma, fiilikseni ja mielipiteideni kanssa. Mun hiukset on keskipitkät ja ihan mustat ja veitsellä " revitty" linjoiltaan rikki.

Vierailija
9/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se on jotain näyttämisenhalua.

Hiukset voivat osoittaa rohkeutta, jos on rohkea kampaus. Se miten huolitellut hiukset ovat, voi kertoa itsensä huolehtimisesta muutenkin. Tai sitten se kertoo pinnallisuudesta.

Hiuksista voi arvoida myös arvostaako ihminen kauneutta vai ei.

Vierailija
10/12 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minulla on silmämääräisesti arvioiden ehkä neljä kertaa enemmän hiuksia kuin keskivertosuomalaisella;) Eli ei ole kyse mistään liehuletistä.

t.8

Vierailija
11/12 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo eikä tuu, eikä oo lyhytkään.

Kritisoin siis tuossa niitä kammottavia pitkiä mutta ohuita tukkia, yleensä vielä ei oo värjätty tai jos on niin hennalla. Jos tukka on pitkä ja paksu, sit saattaa menetellä... Mutta liian pitkä on silti liian pitkä.

Toinen tukka mitä vihaan on just se lyhyeksi kynitty punainen " femakkotukka" ...

Vierailija
12/12 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma pääni on hyvännäköinen tasan silloin, kun olen juuri astunut kampaajan ovesta ulos:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi