Mitä hiukset kertovat luonteesta?
Millainen mielikuva sinulle tulee esim. pitkä- / lyhythiuksisista naisista? Mielestäni pitkätukat ovat lyhyttukkaisia kärsivällisempiä, permisihmiset ovat alempaa keskiluokkaa, valkaistut blondit ovat oikeasti tyhmiä ja värjätyt mustat epätasapainoisia.
Kommentit (12)
On tavallaan hurahtanut taidepiireihin. Myöhemmin tulee omaksi itsekseen.
takaa lähes peppuun asti, edestä rintojen alle ulottuvat tummanruskeat (värjätyt) laineikkaat hiukset.
hyvin pitkistä hiuksista tulee helposti tavaramerkki, imagoletti. Leikata haluaisi mutta kun " ei raaski" .
Eihän sitä saa edes laitettua millään, varsinkin kun on tää pohjoismaalaisten ohut tukkalaatu. Tuskin mitään intialaisia kumminkaan ootte.
Leikatkaa se nyt hyvän sään aikana, lapaluihin asti on ihan riittävä pituus. Toivottavasti ette oo niitä jotka pitää tukkaansa AINA auki ja ovat räpläämässä ja harjaamassa sitä jatkuvasti... Ja sit kyläreissulla jää aina puolet tukasta emännän sohvaan... YÖK YÖK YÖK!
Aina tulee hirveet kansantanssifiilikset liian pitkästä tukasta. Siis suomalaisella.
punatukka, joka on kynitty lyhyeksi.
Osu ja uppos ainakin tavallaan mun kohdalla. =) Mä olen luonnostani vaalea ja nyt jo muutaman vuoden ollut mustat hiukset, ja olen joo aika villi ja ehkä jopa ajoittain epätasapainoinen ja muutenkin taiteellinen ja boheemi oman tien kulkija. Kyllä mulla ainakin hiukset kuvaa mun sisintä. Olen aika synkkä ja melankolinen ihminen, vaikkakin aikas lämmin, välillä suorastaan kuuma, fiilikseni ja mielipiteideni kanssa. Mun hiukset on keskipitkät ja ihan mustat ja veitsellä " revitty" linjoiltaan rikki.
Tai sitten se on jotain näyttämisenhalua.
Hiukset voivat osoittaa rohkeutta, jos on rohkea kampaus. Se miten huolitellut hiukset ovat, voi kertoa itsensä huolehtimisesta muutenkin. Tai sitten se kertoo pinnallisuudesta.
Hiuksista voi arvoida myös arvostaako ihminen kauneutta vai ei.
että minulla on silmämääräisesti arvioiden ehkä neljä kertaa enemmän hiuksia kuin keskivertosuomalaisella;) Eli ei ole kyse mistään liehuletistä.
t.8
Ei oo eikä tuu, eikä oo lyhytkään.
Kritisoin siis tuossa niitä kammottavia pitkiä mutta ohuita tukkia, yleensä vielä ei oo värjätty tai jos on niin hennalla. Jos tukka on pitkä ja paksu, sit saattaa menetellä... Mutta liian pitkä on silti liian pitkä.
Toinen tukka mitä vihaan on just se lyhyeksi kynitty punainen " femakkotukka" ...
Oma pääni on hyvännäköinen tasan silloin, kun olen juuri astunut kampaajan ovesta ulos:D
ovat maailman sovinnaisimpia naisia. Eivät kyseenalaista mitään, katsovat kolmosta ja nelosta, ihailevat Amerikkaa, kauhistelevat kaikkea, mikä poikkeaa heidän turvallisesta pikkuelämästään.
Vaaleat pitkät värjätyt: riippuu tyylistä. Jos pukeutuu muodin mukaan, on pinnallinen pissis. Jos pukeutuu boheemimmin, voi olla mitä vain.
Pitkät hiukset ponnarilla: perhekeskeinen.
Mustat tasapitkät: wanna-be-boheemi, koska haluaa miellyttää boheemeja miehiä.