Ajatteleva teini mummin luona
Ajatteleva teini : Moi mummi mitä kuuluu ??? Onko sinulla ikävä ukkia ??? " halaa lämpimästi mummia"
Toin sinulle kahvitarpeita oli tuoreita pulloa kaupassa ja ostin pari pakettia kahviakin ..
Huomasin ette ole jaksanut tehdä lumitöitä, kolasin koko pihan ja polut auki nyt pääset pihalla kulkemaan..
Toin pussin hiekkaakin ettet liukastu ja satuta itseäsi--
Miepä keitän sinulle kahvit ..äiti lähetti sinulle sitä hyvää makaroonilaatikkoa jos et itse jaksa laittaa ruokaa, on vielä
lämmintä kun kuljetin sen kylmäkassissa..
Mummi )))))))))))))))))))))))))))))))) !!!! Olitpa huomaavainen, en ollut tosissaan käynyt kaupassa vähään aikaan
Ajatteleva teini : Nyt juodaan kahvit ja hyppää autoon, käydään hakemassa sinulle ruokaa, voit
kaatua pyörällä ja satuttaa itsesi..tulehan mummi katoin pöydän valmiiksi..keksejäkin ostin, pipareistahan sinä tykkäät ???
Voisit joskus tulla meille kylään, äitikin ja isä ilahtuisi, siellä on vierashuoneessa sinulle sänkykin,
minä voin käydä sinut hakemassa , kun on tuo autokin ja ajokortti.
Mummi : miten sinä sait auton ja ajokortin ?? Eikös se auto ole kallis ja ajokortti ???
Teini : Olen ollut kesätöissä joka kesä ja säästänyt siitä rahat ajokorttiin, ja auton ostin kaverilta joka osaa
korjata autoja, on ammattikoulussa opiskelemassa vielä lisää alaa, hänestä tulee joskus kuulemma
oman autokorjaamon omistaja..
No mummi tuletko jo kahville ??? Kaikki on valmista sinulle ja sitten lähdetään kahvin jälkeen sinne kauppaan..
älä spämmää