IG Palakakkuu Linnea on kyllä ehkä turhamaisin ihminen ikinä
Parhaillaan myy IG storyissa lapsen 1-vuotislahjaksi saamaa aktiviteettitaulua, kun se ei kuulemma sovi lastenhuoneen väreihin. Aikoo tilata Etsystä uuden samanlaisen toisessa värissä.
Taannoin osti uudet rattaat entisten (uusien) tilalle, kun pitikin yhtäkkiä saada vaaleanpunaiset rattaat ulkomaanreissulle. Aivan älytöntä touhua.
Ärsyttää ihmiset, jotka ei yhtään mieti, mikä ympäristökuormitus tollasesta aivan täysin turhasta ostelusta tulee. Kermana kakun päällä vielä ulkomaanreissut useamman kerran vuodessa.
Naurattaa myös, kun Linnea hehkuttaa kuinka helppo vauvavuosi on ollut. Kai se on helppoa, kun kodinhoitaja käy kolme kertaa viikossa. Tämän lisäksi erikseen käy siivooja ja ruokaa eivät tee itse lainkaan, vaan tilaavat kaikki päivän ateriat woltilla. Kodinhoitaja hoitaa jatkuvasti lasta, että voivat miehen kanssa harrastaa. Varmaan siksi onkin aikaa puljata jatkuvasti tavaroiden värien kanssa, kun ei muuta tekemistä ole.
Luulin, ettei enää tällaisia ihmisiä olisi, jotka jatkuvasti ylikuluttaa luonnonvaroja, mutta tämä ihminen on sitä oikein ylpeästi julkisesti!
Vie jotenkin myös outiilonan (heidän kodinhoitaja) uskottavuutta, kun on töissä tuollaisessa perheessä samalla, kun itse puhuu somessa kestävämmän kulutuksen puolesta.
Onko muut seuranneet tätä älytöntä touhua?
Kommentit (156)
Osui minunkin instaani ja jostain syystä hiukan ärsyttävä.
Rakastan noiden juhlia! Linnea ja Niko panostavat juhliin. Linnea leipoo kaikkea ihanaa. Kade.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan noiden juhlia! Linnea ja Niko panostavat juhliin. Linnea leipoo kaikkea ihanaa. Kade.
Todella ihanat juhlat näytti olleen ja maltillisetkin. Nykyään kun paikalle kutsutaan pellejä, eläinhahmoja, taikureita, pomppulinnaa yms. Heillä hyvät tarjoilut ja koristeet, pientä ohjelmaa vieraille. Se on mun mielestä täysin riittävää 2-vuotiaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella ihanat juhlat näytti olleen ja maltillisetkin. Nykyään kun paikalle kutsutaan pellejä, eläinhahmoja, taikureita, pomppulinnaa yms. Heillä hyvät tarjoilut ja koristeet, pientä ohjelmaa vieraille. Se on mun mielestä täysin riittävää 2-vuotiaalle.
Jos nämä juhlat 560 euroa maksavine tarjoiluineen on maltilliset, niin en kyllä tiiä millaiset sitten suuremman osan juhlat on? Hauskaa, kun tuo niiden kodinhoitaja Outi järjesti lapselleen synttärit vajaalla 9 eurolla :D. Niitä sanoisin maltilliseksi, en Linnean juhlia. Eikä siinä mitään pahaa ole, jos nauttii leipomisesta ja laittamisesta, mutta en kuitenkaan kutsuisi noita maltilliseksi. Tai sitten mulla on mennyt jotain pahasti ohi nykyisistä synttärijärjestelyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nämä juhlat 560 euroa maksavine tarjoiluineen on maltilliset, niin en kyllä tiiä millaiset sitten suuremman osan juhlat on? Hauskaa, kun tuo niiden kodinhoitaja Outi järjesti lapselleen synttärit vajaalla 9 eurolla :D. Niitä sanoisin maltilliseksi, en Linnean juhlia. Eikä siinä mitään pahaa ole, jos nauttii leipomisesta ja laittamisesta, mutta en kuitenkaan kutsuisi noita maltilliseksi. Tai sitten mulla on mennyt jotain pahasti ohi nykyisistä synttärijärjestel
Mun mielestä tuo 560€ on maltillinen tulotasoon nähden. Turha siitä on ärsyyntyä! Ihania leivonnaisia ja koristeluja, muttei kuitenkaan överiä.
"Mun mielestä tuo 560€ on maltillinen tulotasoon nähden. Turha siitä on ärsyyntyä! Ihania leivonnaisia ja koristeluja, muttei kuitenkaan överiä. "
En huomaa, että kukaan olisi ärsyyntynyt. Todettu, vaan että 2v synttäreihin 560 euroa on paljon rahaa, joten yleisellä tasolla niitä ei voi maltillisiksi juhliksi kutsua, vaan aika runsaiksi tarjoiluineen. Mutta kaikkihan saa järjestää niin överit ja kalliit juhlat, kun haluaa eikä siinä ole mitään pahaa. Mutta jos vertaa keskivertoihin 2v juhliin, niin en kuvailisi maltillisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on jopa loukkaus Linneaa kohtaan sanoa juhlia maltillisiksi. Linnea on kuitenkin käyttänyt lähes 30 tuntia tarjottavien tekemiseen ja kaikki suunnittelu vielä päälle. Kyllä maltilliset synttärit on jotain ihan muuta.
Nää on niitä ihmisiä, joita en jaksa yhtään seurata. Niin epäkiinnostavia kuin olla ja voi. Rikas mies ja vaimo mällää menemään toisen rahoilla. Mullakin on rikas mies, mutta ihan jo lasten vuoksi en halua ylikuluttaa ja opettaa tuollaista elämäntyyliä.
Kyllä ne minustakin maltilliset oli. Ei ollut koko päiväkotiryhmää kutsuttu, ei ollut ulkopuolisia ohjelmanumeroita..tällaisissa övereissa juhlissa pari kertaa nyt syksyn aikana tullut käytyä. Linnea oli itse tehnyt kaiken (arvostan!), ei ollut pitopalvelua käytetty ja mikä parasta: ei ollut kaupallista yhteistyötä! Se onkin vähän pilannut palakakkuu tilin, ei ole enää sellaista aitoa ja arkista sisältöä, missä hän oli parhaimmillaan. Harmillista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nämä juhlat 560 euroa maksavine tarjoiluineen on maltilliset, niin en kyllä tiiä millaiset sitten suuremman osan juhlat on? Hauskaa, kun tuo niiden kodinhoitaja Outi järjesti lapselleen synttärit vajaalla 9 eurolla :D. Niitä sanoisin maltilliseksi, en Linnean juhlia. Eikä siinä mitään pahaa ole, jos nauttii leipomisesta ja laittamisesta, mutta en kuitenkaan kutsuisi noita maltilliseksi. Tai sitten mulla on mennyt jotain pahasti ohi nykyisistä synttärijärjestel
Heti alkoi kiinnostaa nuo 9 euron juhlat, olisko linkkiä? Ja voin sanoa rehellisesti, että minua inspiroi enemmän taitavat ihmiset, jotka saavat esim. juuri juhlat järkättyä pienellä budjetilla kuin porukka, joka saa poltettua rahaa kaikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Nää on niitä ihmisiä, joita en jaksa yhtään seurata. Niin epäkiinnostavia kuin olla ja voi. Rikas mies ja vaimo mällää menemään toisen rahoilla. Mullakin on rikas mies, mutta ihan jo lasten vuoksi en halua ylikuluttaa ja opettaa tuollaista elämäntyyliä.
Eiköhän hän nykyään "mällää" ihan seuraajien rahoilla. Nehän hänelle sen palkan maksaa. Eikä siellä nyt mitään oikeaa mälläystä ole. Ne on ihan toiset tilit, joissa varakkaat ihmiset tuovat esille varallisuuttaan upeilla taloillaan, huviloillaan, autoillaan, veneillään ja ulkomaan matkoillaan. Kyllä palakakkuu tili on ihan keskiluokkaisen perheen tili.
Oikein kivat ja kauniit juhlat järjesti esikoiselleen. Linnea on ahkera ja reipas nainen. Kiva seurata uuden tulokkaan syntymää perheeseen. Onnea!
Mistä sellainen käsitys, että vanhemmat jättäisi lapsen tuonne yksin leikkimään? Aika vaarallistakin varmaan olisi leikkitelineiden vuoksi.