Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IG Palakakkuu Linnea on kyllä ehkä turhamaisin ihminen ikinä

Vierailija
22.11.2024 |

Parhaillaan myy IG storyissa lapsen 1-vuotislahjaksi saamaa aktiviteettitaulua, kun se ei kuulemma sovi lastenhuoneen väreihin. Aikoo tilata Etsystä uuden samanlaisen toisessa värissä.

Taannoin osti uudet rattaat entisten (uusien) tilalle, kun pitikin yhtäkkiä saada vaaleanpunaiset rattaat ulkomaanreissulle. Aivan älytöntä touhua.

Ärsyttää ihmiset, jotka ei yhtään mieti, mikä ympäristökuormitus tollasesta aivan täysin turhasta ostelusta tulee. Kermana kakun päällä vielä ulkomaanreissut useamman kerran vuodessa. 

Naurattaa myös, kun Linnea hehkuttaa kuinka helppo vauvavuosi on ollut. Kai se on helppoa, kun kodinhoitaja käy kolme kertaa viikossa. Tämän lisäksi erikseen käy siivooja ja ruokaa eivät tee itse lainkaan, vaan tilaavat kaikki päivän ateriat woltilla. Kodinhoitaja hoitaa jatkuvasti lasta, että voivat miehen kanssa harrastaa. Varmaan siksi onkin aikaa puljata jatkuvasti tavaroiden värien kanssa, kun ei muuta tekemistä ole. 

Luulin, ettei enää tällaisia ihmisiä olisi, jotka jatkuvasti ylikuluttaa luonnonvaroja, mutta tämä ihminen on sitä oikein ylpeästi julkisesti!

Vie jotenkin myös outiilonan (heidän kodinhoitaja) uskottavuutta, kun on töissä tuollaisessa perheessä samalla, kun itse puhuu somessa kestävämmän kulutuksen puolesta.

Onko muut seuranneet tätä älytöntä touhua?

Kommentit (162)

Vierailija
161/162 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on IG Palakakkuu Linnea?

Vierailija
162/162 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen seurannut Palakakkuu-tiliä alusta alkaen, lähinnä juuri kakkujen vuoksi. Sitten jäin vain roikkumaan, vaikka sisältö ei enää vastannut odotuksiani. Nyt lopetin seuraamisen kokonaan, kun kävi kyllästyttää se jatkuva tilaajakanavan aggressiivinen markkinointi. "Kerron enemmän peloistani ja ahdistuksestani tilaajakanavalla". Mikä ihmeen tarve ajaa tuollaiseen? Miksi ei kerro terapeutilleen. Tai "Tänään puhun minulle vaikeasta asiasta: rahasta". Ei uskoisi sen olevan vaikea asia, ainakaan siitä päätellen, että hänen tapansahan on ilmoittaa, kuinka paljon meni kesäkukkiin, syntymäpäiviin, ristiäisiin, vaikka kukaan ei niistä edes kysy. 

Minäkin olen vain jäänyt roikkumaan niiden kakkujen takia. Ensimmäisen lapsen syntymä oli vielä mielenkiintoista, mutta tili muuttui jotenkin todella nopeasti toisen lapsen menetyksen jälkeen. Nyt tuntuu, että sisältö on melko sisällyksetöntä tilauskanavan markkinointia. Eihän sitä tietysti enää kahden lapsen kanssa jaksakaan samalla tavalla, eikä ole aikaakaan. Niin se perhe-elämä vie mennessään ja niin kuuluukin olla. Someilut jää vähemmälle ja keskitytään tärkeämpään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän