Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Yhteiskunta teki miehistä vihollisia: Nyt kärsimme seurauksista

Vierailija
22.11.2024 |

Kun sanon, että vihaan naisia, niin en vihaa jokaista yksittäistä naista. Vihaan naiseutta sosiaalisena ja kulttuurisena ilmiönä. Vihaan sitä, miten naisille uskotellaan, että he voivat saada valtaa ja hyötyä muiden alistamisesta, vaikka todellisuudessa valta ei koskaan jakaudu kaikille naisille.

Tämä järkyttävä vihapaatos on oikeasti suomalaisen aktivistin ja podcasterin julkaisemaa tekstiä yhdellä pienellä erolla.Tekstin alkuperäisessä versiossa vihataan miehiä, ei naisia.

---

Mitä enemmän miehiä syyllistetään, vähätellään ja maalataan vaarallisiksi pelkän sukupuolensa vuoksi, sitä todennäköisemmin syntyy vastareaktio ja harvemmin tuo reaktio on sivistynyt keskustelu tasa-arvosta tai yhdenvertaisuudesta.

---

Kuinka monen miehen pitää kuulla olevansa toksinen, väkivaltainen, etuoikeutettu, iljettävä setämies, uhka tai huonompi sukupuoli ennen kuin he alkavat käyttäytyä sen mukaisesti?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/84a8a239-8de1-40c3-a943-8f4832a4102c

Kommentit (502)

Vierailija
301/502 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan naurettavaa kitistä ja ulista fyysisesti heikomman tuottamasta väkivallasta, kun itse fyysisesti vahvempana syyttää uhreja omasta väkivallasta. Miehet kannattavat systemaattisesti naisiin kohdistuvaa väkivaltaa, tutkitusti. Se on ollut koko heterosuhteen ydin, että mies vetää väkisin ja lyö. Eivät naiset uhkaile miehiä koko ajan väkivallalla. Naurettavaa vinkua ja kitistä, vaikka itse syyttää FYYSISESTI HEIKOMPAA UHRIA.

Menkää muualle pillittämään vähäpätöisistä ongelmistanne joita ei edes ole. Kukaan mies ei tuomitse naisiin kohdistuvaa väkivaltaa missään, silti pitää vain saada ja saada. Kertokaas minulle akat miksi nämä ihanat sankarinne huorittelee ja syyttää jopa paloittelusurman naisuhria? Mutta sitten pitäisi olla kovin pahoillaan kun mies saa kämmenestä fyysisesti heikommalta? Ei naisetkaan uhriudu kun saavat lapsilta useammin kämmenestä.

Mi

Miehet itse kuuluttavat miten ylivoimaisia ovat fyysisesti, sitten kun pitäisi ottaa vastuuta niin tarina vaihtuu taas. Eikö teidän miesten pitänyt olla ylivertaisia jumalia kaikessa? Miksi sitten määitte apua?

Miehet itse selostavat kaikkia etuoikeuksiaan biologialla mutta eivät tajua että heidän väkivaltansa on tuomittavampaa suuremman fyysisen voiman takia. Naiset eivät EDELLEENKÄÄN kannattamalla kannata miehiin kohdistuvaa väkivaltaa, se ei ole millään muotoa mahdollista koska naisilla ei ole samaa fysiikkaa. Miehet HUORITTELEVAT ja KIUSAAAVAT uhreja täysin sadistisesti, älä edes yritä verrata sitä johonkin marginaaliseen jengirikollisuuteen. Ottakaa vastuuta.

Vierailija
302/502 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet täällä itkee, kun häkessä toksinen mies on naureskellut toiselle miehelle. Tästäkin voi toki naisia syyttää, että miesten asenteet on mitä on.

Miesten asenteet saattavat olla myös myrkyttävää feminististä politiikkaa, oletteko koskaan miettineet tuota?

Sanoisin että nykyinen uhriutumisfeminismi on sellainen vaara yhteiskunnan ja ihmissuvun jatkuvuudelle, mistä ehkä vasta nyt uskalletaan alkaa keskustella. Mutta on pakko alkaa.  

Vaikka miten rtämän aiheen nostaminen koetettaisiin huutaa kumoon ihan ties minä hitlerin miljoonantena tulemisena.

Juu kyllä näin on ihan varmasti, koska miehethän ihan tunnetusti kunnioittavat feministejä ja omaksuvat heidän mielipiteitä osakseen aivan jatkuvasti. Voi luoja nyt taas.

Intersektionalistit ovat semihirviöitä. Osa sentään pystyy kääntymään tuolta takaisin, mutta entä ne jotka eivät halua?

Täälläkin hyvin esitellään tuota ideologista ruttoa. Josta haluttaisiin muuten uusi maailmanuskonto. Halutaan varmasti edelleen, niin paljon (utopiatyranniaan) tähän on panostettu. Vielä kun meidät pitäisi saada uskomaankin tälläiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/502 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan naurettavaa kitistä ja ulista fyysisesti heikomman tuottamasta väkivallasta, kun itse fyysisesti vahvempana syyttää uhreja omasta väkivallasta. Miehet kannattavat systemaattisesti naisiin kohdistuvaa väkivaltaa, tutkitusti. Se on ollut koko heterosuhteen ydin, että mies vetää väkisin ja lyö. Eivät naiset uhkaile miehiä koko ajan väkivallalla. Naurettavaa vinkua ja kitistä, vaikka itse syyttää FYYSISESTI HEIKOMPAA UHRIA.

Menkää muualle pillittämään vähäpätöisistä ongelmistanne joita ei edes ole. Kukaan mies ei tuomitse naisiin kohdistuvaa väkivaltaa missään, silti pitää vain saada ja saada. Kertokaas minulle akat miksi nämä ihanat sankarinne huorittelee ja syyttää jopa paloittelusurman naisuhria? Mutta sitten pitäisi olla kovin pahoillaan kun mies saa kämmenestä fyysisesti heikommalta? Ei naisetkaan uhriudu kun saavat lapsilt

Naiset on sankareita.

Vierailija
304/502 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
305/502 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskanjauhamista puolin ja toisin. Ja samat on jauhajatkin.

Vierailija
306/502 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milffit on parhaita! Vähän voi silakka tuoksua, muttei haittaa!

Vierailija
307/502 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajusseille riittää kyllä bensalenkkarimiehien kakkosta tarjolle! Ja juntit maalaistorveloakat lähtevät Helsinkiin pettymään, kun ketään ei kiinnosta.

faktaa!

Vierailija
308/502 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismiä nyt ei oikein voi kunnioittaa, jos feminismi sairaine nykyteorioineen miljoonista sukupuolista perustuu ehtaan valheeseen. MItäpä jos joskus ihan huviksenne katsoisitte peiliin?!

Valheen ymmärtää pieni lapsikin. Ette pysty pakottamaan ihan teräviä ihmisiä sellaiseen, mikä ilmiselvästi tuottaa taas aivan ennennäkemätöntä kärsimystä ja tuottaa sitä jo nyt. Siitä se kyllästyminen, jopa viha nousee. Valhetta PITÄÄ vihata.

Vierailija
309/502 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vaikea kuvitella tilannetta, jossa olisi positiivinen vaikutus tuon hölynpölyn sanomisella.

Mutta ehkä vielä tärppää, ainakin innokkaasti koitat tuota ketjusta toiseen toistella. 

Vierailija
310/502 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milffit on parhaita! Vähän voi silakka tuoksua, muttei haittaa!

Sopii hyvin yhteen finninaamaisen nulikan kainalohikeen.

Vierailija
311/502 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin, liian sitä tai liian tätä (yleensä kuitenkn aina jotain negatiivista)...

Hyväksy siinä sitten itsesi  !

Miksei voitaisi yksinkertaisesti hyväksyä ihmisiä,(niin itseä kuin muitakin) kaikkia jokaista heitä  sellaisiina kuin kukin heistä on.?

Olisi mukavampi varmasti kaikille !

Ominaisuuksiaan ja kykyjään toki  voi jokainen kehittää, , mutta paremmin sekin kyllä onnistuu kun ei tarvitse olla  jatkuvan pelkän negatiivisen arvostelun kohteena.

Vierailija
312/502 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää muualle pillittämään vähäpätöisistä ongelmistanne joita ei edes ole. Kukaan mies ei tuomitse naisiin kohdistuvaa väkivaltaa missään, silti pitää vain saada ja saada. Kertokaas minulle akat miksi nämä ihanat sankarinne huorittelee ja syyttää jopa paloittelusurman naisuhria? Mutta sitten pitäisi olla kovin pahoillaan kun mies saa kämmenestä fyysisesti h

Sankareita voi sanoa (ihan sukupuolesta riippumatta )olevan vain sellaisten ihmisten jotka ovat tosiaan tehneet jotain ns. sankarilliseksi katsottua ja sellaisena pidettyä.

Vain heidän voi sanoa olevan sankareta.

Jos esim. pelastat jonkun ihmisen ylös järvestä  hukkumasta, tai estät jotenkin jonkun rakennuksen  tulpalon leviämisen   niin vot tulla ihmisten silmissä sankariksi..

Vierailija
313/502 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
314/502 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ympärilläni on omilla aivoilla ajattelevia miehiä, eikä tämmöisiä vihaa pursuavia ääriajattelijoita. Järkyttävää luettavaa kuinka nyt naiset ovat JÄLLEEN vastuussa vihaisten miesvauvojen käytöksestä. Miesten kannattaisi poistua niistä vihaa kumisevista kaikukammioista niin ei aivot peseentyisi niin pahasti.

Vierailija
315/502 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää muualle pillittämään vähäpätöisistä ongelmistanne joita ei edes ole. Kukaan mies ei tuomitse naisiin kohdistuvaa väkivaltaa missään, silti pitää vain saada ja saada. Kertokaas minulle akat miksi nämä ihanat sankarinne huorittelee ja syyttää jopa paloittelusurman naisuhria? Mutta sitten pitäisi olla kovin pahoillaan kun mies saa kämmenestä fyysisesti h

Naiset on sankareita

Vielä 80-luvulla laulettiin, miten me ollaan sankareita kaikki. Nyt Suomi pyörii naisten tahdon mukaan ja sen keskiössä on uhriutumisen kulttuuri. 

Vierailija
316/502 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät ole vihollisia, mutta lainatakseni Stieg Larssonia, niin miehet, jotka vihaavat naisia, nostetaan nykyisin huomattavasti herkemmin kepin kärkeen.

Vierailija
317/502 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ympärilläni on omilla aivoilla ajattelevia miehiä, eikä tämmöisiä vihaa pursuavia ääriajattelijoita. Järkyttävää luettavaa kuinka nyt naiset ovat JÄLLEEN vastuussa vihaisten miesvauvojen käytöksestä. Miesten kannattaisi poistua niistä vihaa kumisevista kaikukammioista niin ei aivot peseentyisi niin pahasti.

Omilla aivoilla ajattelevat miehet nimenomaa huomaa miten valkoisesta heteromiehestä tehdään syyllinen kaikkeen

Vierailija
318/502 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vihaa miehiä vaikka yksi teki elämästä helvettiä 15v ajan. En saanut tehdä mitään,käydä missään, puhua kenenkään kanssa. Synnytyksen jälkeen viikossa piti olla pano kunnossa yms.

Toinen oli tosi tavis kiltti 5v. Naimisiin menon jälkeen alkoi nyrkki viuhua.

Tuskin tulee enää uutta miespuolista kumppania.

Outoa millaista seuraa valitset, missä päin tuollaista?

Vierailija
319/502 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletteko, että 4B:n ja meetoon kaltaiset liikkeet leviävät maailmalla ihan ilman mitään syytä? Koittakaa nyt vaan sopeutua ja muuttua aikojen mukana, jos naisten seura kiinnostaa. Tai voittehan alkaa suhteeseen jatkossa keskenänne.

Itse alan suhteisiin vain naisten kanssa, joita sellaiset liikkeet eivät kiinnosta. Heitä on paljon.

Vierailija
320/502 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, varsinkin feministit ohittavat heihin kohdistuvan kritiikin vaan toksisena maskuliinisuutena, koska mies on sika!

Kuunteletteko te parisuhteessa olevat ikinä niitä miesten aitoja pyyntöjä, vai oletteko tukahduttaneet miesten oikeuden olla eri mieltä. Jos mies sanoo, että tuo hepene näyttäisi ylläsi hyvältä, montako kertaa olette ignoroinut? Ja tuo oli helppo esimerkki. Annoin vaimolleni rahaa 900€ ja kerroin että yllätä minut jollain, jonka tiedät olevan mielestäni mukavaa.

Käytti omiin lomiin ja hyvinvointiinsa. Mutta koska miessika, niin se oli oikein, vai mitä feministit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi