Ihastunut mies vai vaan ystävällinen kaveri?
Kertokaapa nyt oonko tulkinnut ihan väärin että mies olisi ihastunut. Hymyilee mulle usein, hakeutuu seuraan, kertoo elämästään yksityiskohtia jne. Tätä on jatkunut useita kuukausia kun nähdään. Miksei pyydä ulos? Olisin heti lähdössä jos ehdottaisi jotain.
Kommentit (39)
Ehdota hyvä nainen itse. Ei tarvitse olla mikään kynttiläillallinen kyseessä. Voit kokeilla kepillä jäätä ja kysyä seuraksi johonkin sellaiseen mihin voisi osallistua myös kaverina.
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt että pyydän itse häntä treffeille mutta jos oon tulkinnut hänet väärin niin sit on vaikea kuvitella miten kuviot sen jälkeen jatkuu. Tullaan jatkossakin törmäämään toisiimme joka viikko.
Ap
Mitäpä luulet kuinka se miehilä menee? Aivan samoja asioita he miettivät. Ainoa ero on että he toimivat eivätkä itke vauvapalstalla.
"Väärinymmärrystä" voisi tuoda sekin että mies seurustelee tai on jostain toisesta myös kiinnostunut.
Silloin tuttavallinen vuorovaikutus ei välttämättä eroa mitenkään. Vasta jos toinen kysyy treffeille varattu voi mennä vaikeaksi.
Kyseessä taitaa olla pahamainenen "kiltti" mies. Juokse kovempaa kuin Boltti ja Vireeni yhteens.
Vierailija kirjoitti:
Ehdota hyvä nainen itse. Ei tarvitse olla mikään kynttiläillallinen kyseessä. Voit kokeilla kepillä jäätä ja kysyä seuraksi johonkin sellaiseen mihin voisi osallistua myös kaverina.
Mies suostuu. Heillä on hauskaa kahdestaan. Mies rohkaistuu kysymään tavattaisiinko treffien merkeissä. Nainen perääntyy. En mä sillä pyytänyt. Tää oli ihan vaan kaveri pohjalta tää kutsu. Mies perääntyy ja takeltelee jotain. Molemmat ovat töissä noloina. Mies erehtymisestään ja nainen siitä ettei uskaltanut vastata kyllä. Näin se menee.
Jos mies on sinkku, pyydä itse hänet kahville. Et sä siinä mitään häviä.
Voi olla ihastunut mutta liian ujo pyytämään. Pelkää pakkeja. Uskottelee itselleen, että "kyllähän mulle pelkkä ystävyyskin riittää", vaikka haaveileekin jostain ihan muusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies suostuu. Heillä on hauskaa kahdestaan. Mies rohkaistuu kysymään tavattaisiinko treffien merkeissä. Nainen perääntyy. En mä sillä pyytänyt. Tää oli ihan vaan kaveri pohjalta tää kutsu. Mies perääntyy ja takeltelee jotain. Molemmat ovat töissä noloina. Mies erehtymisestään ja nainen siitä ettei uskaltanut vastata kyllä. Näin se menee.
Ei välttämättä. Sen tietää kun tietää. Siis jos kohdalle osuu jotain, jonka menettämisestä ei halua ottaa riskiä.
Itse olen joskus ollut toivottoman ihastunut työkaveriin ja olisin lähtenyt kävellen paljain jaloin vaikka kuuhun jos olisi pyytänyt mukaan. No, työt päättyi eikä olla sen koommin nähty. Silloin ei rohkeus riittänyt ehdottamaan mitään, mutta jos olisin saanut kiinnostuksen merkkejä, olisin ollut heti messissä. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Sen tietää kun tietää. Siis jos kohdalle osuu jotain, jonka menettämisestä ei halua ottaa riskiä.
Itse olen joskus ollut toivottoman ihastunut työkaveriin ja olisin lähtenyt kävellen paljain jaloin vaikka kuuhun jos olisi pyytänyt mukaan. No, työt päättyi eikä olla sen koommin nähty. Silloin ei rohkeus riittänyt ehdottamaan mitään, mutta jos olisin saanut kiinnostuksen merkkejä, olisin ollut heti messissä. N
Mikä esti sinua viemästä asiaa eteenpäin? Oletko jotenkin vajaaälyinen?
"Mikä esti sinua viemästä asiaa eteenpäin? Oletko jotenkin vajaaälyinen?"
Kyseessä oli unelmien työpaikka, enkä viitsinyt ottaa riskiä sen menettämisestä. Toisekseen, olin silloin 500 kertaa ujompi, paljon kokemattomampi elämästä ja mies joitakin vuosia vanhempi ja aivan eri elämäntilanteessa. En usko että olisi missään nimessä ollut kiinnostunut "siinä mielessä" joten ajattelin sillä kertaa olla ottamatta riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä esti sinua viemästä asiaa eteenpäin? Oletko jotenkin vajaaälyinen?
Anteeksi töykeä kommenttini. Kyllästyttää vain naisten saamattomuus näissä asioissa.
En ajattele että naiset on saamattomia. Ei vaan haluaisi pettyä ja kokea sydänsuruja. Eikä kokea itseään tyhmäksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ajattele että naiset on saamattomia. Ei vaan haluaisi pettyä ja kokea sydänsuruja. Eikä kokea itseään tyhmäksi.
Ap
Koet sinä sydänsurua ja pettymystä silloinkin jos et tee asian eteen mitään. Tyhmäksi varsinkin kun tajuat tämän myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, onko tää sun ihastus työkaveri?
Ei ole työkaveri. Harrastusporukan kautta tunnetaan.
Ap
Sinkku?
"Anteeksi töykeä kommenttini. Kyllästyttää vain naisten saamattomuus näissä asioissa."
Saat anteeksi. Oppimassahan täällä ollaan, niin riskien ottamisessa kuin niiden välttämisessä. Ei nää aina ihan helppoja asioita ole, sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole ehdottanut seksiä, et ole pantavan näköinen. Sekään ei tosin vielä kerro ihastuksesta.
Oon mä muillekin kelvannut :D
Ap
Juu 😂
Kertoilee omasta elämästään ja hakeutuu seuraan. Juu, mutta kyseleekö sinulta mitään, onko kiinnostunut SINUN elämästäsi, ajatuksistasi ja kuulumisistasi? Vai oletko vain itsetuntoa pönkittävä aina valmis korva?
Itsellä em. tilanne...
Joko siis niinku pimpparaa kutkuttaa?
Emilyllän on muitakin:
https://youtube.com/shorts/udoeG1p7z00?si=fRxffuLFshB_OmJO