Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut mies vai vaan ystävällinen kaveri?

Vierailija
22.11.2024 |

Kertokaapa nyt oonko tulkinnut ihan väärin että mies olisi ihastunut. Hymyilee mulle usein, hakeutuu seuraan, kertoo elämästään yksityiskohtia jne. Tätä on jatkunut useita kuukausia kun nähdään. Miksei pyydä ulos? Olisin heti lähdössä jos ehdottaisi jotain. 

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi et itse pyydä ulos, vaikka kahville?

Vierailija
2/39 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt että pyydän itse häntä treffeille mutta jos oon tulkinnut hänet väärin niin sit on vaikea kuvitella miten kuviot sen jälkeen jatkuu. Tullaan jatkossakin törmäämään toisiimme joka viikko.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole ehdottanut seksiä, et ole pantavan näköinen. Sekään ei tosin vielä kerro ihastuksesta.

Vierailija
4/39 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt että pyydän itse häntä treffeille mutta jos oon tulkinnut hänet väärin niin sit on vaikea kuvitella miten kuviot sen jälkeen jatkuu. Tullaan jatkossakin törmäämään toisiimme joka viikko.

Ap

Mutta miehen pitäisi ottaa se riski?

Vierailija
5/39 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Teidän pitää vain puhua kuin mies miehelle.

Vierailija
6/39 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole ehdottanut seksiä, et ole pantavan näköinen. Sekään ei tosin vielä kerro ihastuksesta.

Oon mä muillekin kelvannut :D 

Ap

Vierailija
7/39 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon mä muillekin kelvannut :D 

Ap

Sun kannattaa Jorma kertoa sille ihastuksellesi tuo.

Vierailija
8/39 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oon yrittänyt tuoda ilmi omia fiiliksiä esim laittamalla viestiä, ottamalla katsekontaktia, hakeutumalla seuraan, kertomalla itsestäni jne. Että ei pitäisi olla epäselvää hänelle mun fiilikset.

Ap

Vierailija
9/39 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oon yrittänyt tuoda ilmi omia fiiliksiä esim laittamalla viestiä, ottamalla katsekontaktia, hakeutumalla seuraan, kertomalla itsestäni jne. Että ei pitäisi olla epäselvää hänelle mun fiilikset.

Ap

Missä sairaalassa olet?

Vierailija
10/39 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eihän tuo ole mikään maailmanloppu jos sitten tiedätte, että missä mennään. Jopa Suomessa on kivoja, kohteliaita ja elämästäänkin puhuvia miehiä. He eivät välttämättä ole ihastuneita. Voivat kyllä ajatella toisesta osapuolesta, että hän on hyvä tyyppi.

Minulla kerran tuli vastaava tilanne. Lähdimme ihan oikeasti ravintolaan (pizzalle) selvittämäään asiaa ja tulimme siihen tulokseen, että parempi hyvä ystävyys kuin huono pano kun kummallakaan ei ollut selkeää suunnitelmaa sänkykamarissa puolelle. Minulla tulee aina näitä väärintulkintoja, koska olen itse aika avoin ja pidän ihmisten kanssa keskustelusta. Kertaakaan ei ole vielä tullut mitään katkeria tunteita tai luuvitosta lärviin. Asiat kannattaa puhua läpi niin on rennompaa elää jatkossa.

Vierailija
11/39 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikea ongelma miesten kanssa nyt - sekä ikäisteni että jotain 20v nuorempien! Koko ajan joku on iskemässä: seuraa busapysäkiltä, kahvilasta, kaupassa eilen alkoi iskemään joku joka oli muuttanut alueelle, kursseilla on kaikista pahin. Kaikista karmeinta tässä on varmaan että kuljen ihan omissa ajatuksissani ajatellen erästä jo nuoruudessa kariutunutta suhdetta jossa ehkä ja mahdollisesti on nyt joku selvityksen aika. Jos se mies olis mun seurassa niin luultavasti 'nämä muut' eli miehet ties missä olisivat koko ajan iskemässä ilman kunnioitusta mun mieheen. Siis voi olla että olen muihin ikäisiini nähden nyt jotenkin elinvoimaisen näköinen. Mitä tehdä? En jaksaisi ketään - mulla on ihan omat jutut enkä halua ketään tämmöstä tuntematonta kuvioihini, en todellakaan jaksa! Mutta toi idiootti vois jo ottaa yhteyttä ja mentäs vaikka kahville tai jotain... 

Vierailija
12/39 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa tuosta, kyllähän sitä voi hymyillä toiselle ja hakeutua seuraan silloinkin, jos tykkää toisesta ihan kaverina. Tietenkin hän voi olla vaikka vähän ujo siinä mielessä, että hänellä kestää, ennen kuin kehtaa pyytää ulos, tai ehdotella mitään. 

Vierailija
13/39 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, onko tää sun ihastus työkaveri?

Vierailija
14/39 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään olette tunteneet? Minun miehelläni meni useampi kuukausi tajuta mitä on tapahtumassa välillämme. Ja senkin jälkeen arasteli lähestyä. Oli muuten tuskallista olla epävarma hänestä, vaikka ihan kaikki merkit oli ihan kaikkien nähtävillä kun itse oli täysin valmis hyppäämään syvään päätyyn. Piti minun kyllä hieman aloitteellisempi olla että saatiin suhteen alku mahdolliseksi. Aika monta kahvilla käyntiä (minun aloitteesta) ehti olla ennen kuin päästiin pussailuun.

Vierailija
15/39 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kahville, juttele niitä näitä. Kyllä se lutviutuu, kun on kärsivällisyyttä.

Vierailija
16/39 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, onko tää sun ihastus työkaveri?

Ei ole työkaveri. Harrastusporukan kautta tunnetaan.

Ap

Vierailija
17/39 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä sanoja, mies ei välttämättä uskalla toimia. 

https://youtube.com/shorts/H5G0aqiMZjY?si=FApz0vQFez1F3S9Q

Vierailija
18/39 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkään olette tunteneet? Minun miehelläni meni useampi kuukausi tajuta mitä on tapahtumassa välillämme. Ja senkin jälkeen arasteli lähestyä. Oli muuten tuskallista olla epävarma hänestä, vaikka ihan kaikki merkit oli ihan kaikkien nähtävillä kun itse oli täysin valmis hyppäämään syvään päätyyn. Piti minun kyllä hieman aloitteellisempi olla että saatiin suhteen alku mahdolliseksi. Aika monta kahvilla käyntiä (minun aloitteesta) ehti olla ennen kuin päästiin pussailuun.

Ollaan tiedetty toisemme vuoden. Vähitellen tutustuttu paremmin. Itellä oli jotain fiiliksiä häntä kohtaan jo noin puoli vuotta sitten. 

Kiitos sun kokemusten jakamisesta. Ehkä pyydän hänet kahville seuraavaksi.

Ap

Vierailija
19/39 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä toinen selitys.

Vierailija
20/39 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä toinen selitys.

Ei noista oikein pysty sanomaan. 😔