Minä en tekisi mitään kauppaa Aki Palsanmäen kanssa.
Taivuttelee ihmisiä luopumaan kalliista tavaroistaan pilkkahinnalla. Kun on rikas haluaa vaan lisää rikkauksia.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen paljon faneja silläkin rypsiporsaalla
Näin on 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki tarjosi tutulle tavaroista 200 euroa. Sanoin tutulle että niistä saa 800 euroa kun myy netissä. Kaveri sai 750 euroa kun autoin siitä myymään ja tekemään myynti ilmoituksia.
Niin, tuttusi teki töitä 550 euron edestä ja sai lopulta 750 e, sitä menee helposti kuvaamiseen, pakkaamiseen, postitukseen 35 tuntia, jos tavaroita on monia, kuvatkin pitää editoida.
Jos myy Palsanmäelle 200 eurolla, niin siellä tehdää sama määrä työtunteja kuljetuksista lähtien, työstä palkan saa joku muu kuin alkuperäinen myyjä.
Tuttuni ei postittanut mitään vaan tavarat haettiin kotoa. Facebookin osto ja myynti palstoilla tavaraa menee hyviin kaupaksi samalla paikkakunnalla. Olen itse myynyt vaikka mitä.
Eikä tuttusi tietenkään laske mitään hintaa aikojen sopimiselle ja siirtämiselle, odottelulle, kantoapuna toimimiselle? Jos katsoo, että käytetystä ajasta ei tarvitse maksaa, niin hän ei varmaan halua koskaan työstään palkkaa?
Olin viisi vuotta ulkomailla taidehuutokaupassa töissä. Siellä ostettiin 50,-- taulu tai taide-esine, pronssipatsas tai vaasi, kaikki oli yli sata vuotta vanhaa, siis antiikkia. Taulu huudettiin sitten vaikka kolmella tonnilla kun oli kerran kuussa huutokauppa. Kauppa se on joka kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Tyyppi sanoo, että ei tuosta saa kun korkeintaan viisikymppiä. Seuraavaksi joku huutaa sen 300 eurolla.
Muutenkin ihan älytöntä, että porukka pyytää oikeutetusti vaikka tonnia tavaroistaan, mutta shown vuoksi pakko tyytyä Akin 200 euron tarjoukseen. Kukaan ei tosin tiedä miten homma oikeasti toimii vaan tiedetään se mikä meille näytetään. Veikkaan, että he oikeasti saavat esim. tuotantoyhtiöltä enemmän rahaa tavaroistaan, mutta pakko näyttää Aki kovana huutokauppaukkona. Näyteltyä koko touhu.
Ota selvää miten huutokauppa toimii. Se toimii just niin, että siellä on alkuhinta ja siitä aloitetaan, tulos voi olla satakin kertaa korkeampi kuin alkuhinta. Käy sä vaan kirppiksellä.
En käy huutokaupoissa enkä kirppiksellä. Vastenmielistä koko ajatuskin.
Se läski akka on ainakin ihan hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit! Kun se kaupankäynti on täysin vapaaehtoista. Kekenkään ei ole pakko. Ja silti riittää Akilla asiakkaita. Ettei vaan olisi hyvä bisnes?
Jos ei olisi tätä tv ohjelmaa, niin veikkaampa ettei keisari talveja espanjassa viettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki tarjosi tutulle tavaroista 200 euroa. Sanoin tutulle että niistä saa 800 euroa kun myy netissä. Kaveri sai 750 euroa kun autoin siitä myymään ja tekemään myynti ilmoituksia.
Akille myynti in helppoa. Kaiken rojun myynti maksaa aikaa.
Olen kerran pitänyt kirpputorilla myytävänä tavaroita, osa varastettiin eka päivänä ja joka päivä olisi pitänyt käydä etsimässä, mihin paikkaan on mikäkin tavara hävinnyt, jos ei ollut myytykään. Akille olisin kyllä senkin vaivan takia antanut puoli-ilmaiseksi, jos ne vaikka jollekin tarpeeseen menisivät.
Nykyisin vähiksi jo menneet ylimääräiset tavarat vien hyväntekeväisyyskirppikselle, vaikka tiedänkin, että sieltä niitä viedään muualle myytäväksi. Kunhan on jossain kierrossa.
en antaisi mitään myytäväksi, mieluummin annan jollekin ilmaiseksi
Palsanmäen ahneus on niin kuvottavaa, että veisin kamani mielummin jäteasemalle kuin möisin hänelle.
Joku tolkku ahneudessakin.
Ryhdy sinäkin pitämään huutokauppoja ja rikastu. Ei tarvitse sitten enää olla kateellinen Akille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla on aika korkeat juoksevat kulut eikä se roinien perässä ajelu mitään ilmaista ole..Moni unohtaa tämän. Nämä kaksi kun elävät näillä tuloilla. Iso osa ihmisistä työntää vanhat rojunsa tuonne että pääsisi niistä helposti eroon ja saisi vielä vähän rahaakin niistä. Parempi diili kuin itse kuskata ne jätelavalle. :)
Onhan siellä sitä henkilökuntaakin aika paljon huutispäivinä, eivätkä ilmaiseksi tee. Kyllä täytyy nostaa hattua, kun olivat ihan konkurssin partaalla ennen tuota televisio-ohjelmaa.
Onhan tuolla Akilla joku ihmeellinen hinku myydä kaikki pois, ei kai tuossa työssä ihan tervepäinen pärjäisikään. Nuukahan se on kuin mikä.
Olen heidät pari kertaa tavannut muissa ympyröissä ja oikein sympaattisia ihmisiä ovat (ei käyty kauppaa).
Harvoin on voinut noinkin aitoa tositeevee ohjelmaa tarjolla. Olen nyt joutavana kat
"Konkurssin partaalla". Sehän on tehnyt yhden konkurssin.
Vierailija kirjoitti:
Se läski akka on ainakin ihan hirveä.
Robotti bullea. Puhuu aina robottimaisesti. Miltä senssilinjalta löysivät toisensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Tyyppi sanoo, että ei tuosta saa kun korkeintaan viisikymppiä. Seuraavaksi joku huutaa sen 300 eurolla.
Muutenkin ihan älytöntä, että porukka pyytää oikeutetusti vaikka tonnia tavaroistaan, mutta shown vuoksi pakko tyytyä Akin 200 euron tarjoukseen. Kukaan ei tosin tiedä miten homma oikeasti toimii vaan tiedetään se mikä meille näytetään. Veikkaan, että he oikeasti saavat esim. tuotantoyhtiöltä enemmän rahaa tavaroistaan, mutta pakko näyttää Aki kovana huutokauppaukkona. Näyteltyä koko touhu.
Ota selvää miten huutokauppa toimii. Se toimii just niin, että siellä on alkuhinta ja siitä aloitetaan, tulos voi olla satakin kertaa korkeampi kuin alkuhinta. Käy sä vaan kirppiksellä.
En käy huutokaupoissa enkä kirppiksellä. Vastenmielistä koko ajatuskin.
Minä tykkään. Käyn vaikka missä vanhojen tavaroiden kaupassa ja kirpputoreilla, antiikkikaupoissa ja huutokaupoissa. Siellä on tunnelmaa ja tapaa aina mukavia ihmisiä jotka ovat kiinnostuneita vanhoista tavaroista. Nyt on hakusessa hopeinen kannellinen sokerirasia, oikein sellainen kruusattu, mieluiten englantilainen. Mahtaisko Akilta löytyä vai pitääkö lähteä Lontooseen kirpputorille?
Vierailija kirjoitti:
en antaisi mitään myytäväksi, mieluummin annan jollekin ilmaiseksi
Mikä ei ilmaiseksi sukulaisille/ystäville kelpaa, tuskin menee maksustakaan kaupaksi. Sorttiasema on oikea osoite tuollaiselle rojulle.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on mahdollisuus perustaa itse oma huutokauppakamari ja etsiä sinne myytävää. Ja asiakkaita.
Eipähän hän sitä itse ole perustanut vaan osittain perinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on mahdollisuus perustaa itse oma huutokauppakamari ja etsiä sinne myytävää. Ja asiakkaita.
Eipähän hän sitä itse ole perustanut vaan osittain perinyt.
Itsehän on kuitenkin yrityksen nykyisen suuruuden luonut tuotantoyhtiö aito median suosiollisella avustuksella.
Kyllä helluntailahkoinen varasteli ihan imureita ja silitysrautoja sohvia ihmisten kodeista " hyväntekeväisyys" huijaukset. Yhden sanoivat vieneensä niitä Venäjälle mutta tietoa on että lähiöön ja Viroon.