Tosi-tv:stä tuttua miestä on epäilty 24-vuotiaan postinjakajanaisen murhasta Vantaalla
Uutta tietoa tästä karmeasta tapauksesta. Toivottavasti syyllinen tai syylliset saadaan kiinni.
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekijä voi olla nainen. Missään ei sanottu mies.
On sanottu, poliisi on sanonut että kyseessä hoikka mies.
Somalit ovat hoikkaa väkeä,varsinkin nuoret miehet.Ja somaleita myyrmäessä on todella paljon.
Keitä somaleita on ollut tositv ohjelmissa?
Vierailija kirjoitti:
Se olin minä tunnustan,,tehty mikä tehty.
Ilmoittaudu poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somalit ovat hoikkaa väkeä,varsinkin nuoret miehet.Ja somaleita myyrmäessä on todella paljon.
Kuka sanoi että oikea murhaaja on ollut tositv ohjelmissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaudu poliisille.
Enkä,,,olen syytön ja sillä sipuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi että oikea murhaaja on ollut tositv ohjelmissa?
2. 27-vuotias tosi-tv-kisaaja on yksi epäillyistä, ---->kuka vielä murhaajaa tietää<----
POLIISIN epäiltyjen listalle päätyi myös edellä mainitun 32-vuotiaan miehen kaveri, jonka tämä tapasi murhayönä parkkipaikalla.
Kyseessä on 27-vuotias mies, joka on osallistunut takavuosina kahteen suosittuun tosi-tv-ohjelmaan. Poliisi salakuunteli miehen puhelinta ja tarkkaili tämän asuntoa huhtikuusta 2023 alkaen.
Rikosepäilyä tuki 27-vuotiaan miehen tausta, sillä mies oli aiemmin syyllistynyt väkivallantekoihin, joissa uhrina oli nainen. Vuonna 2021 hän oli pahoinpidellyt silloista tyttöystäväänsä muun muassa päähän potkimalla ja uhannut tätä aseella.
Poliisin käsityksen mukaan mies oli mennyt sittemmin terapiaan, mutta syksyllä 2022 hänen mielenterveytensä tila oli heikentynyt. Tuolloin mies kuljetettiin silloisen naisystävänsä asunnolta psykoottisen käytöksen vuoksi sairaalaan.
MUUTAMA päivä postinjakajan murhan jälkeen mies otettiin kiinni Helsingissä. Mies löydettiin kadulta ilman kenkiä sekavassa tilassa. Hänet vietiin Helsingin poliisilaitoksen putkaan. Tuolloin miehellä oli yllään tummat vaatteet, jotka sopivat murhaajan tuntomerkkeihin.
Sittemmin tammikuussa 2023 mies oli pyrkinyt tuntemattomien ihmisten asuntoihin rappukäytävässä. Hänet kuljetettiin Haartmanin sairaalaan ambulanssilla.
Mies oli ollut harhainen ja puhunut kidnapatuista lapsista asunnoissa. Lisäksi mies oli väittänyt, että häntä tähtäillään tarkkuuskivääreillä.
27-vuotias mies on niin ikään poliisin vanha tuttu. Häntä on aiemmin syytetty oikeudessa muun muassa huumerikoksista ja pahoinpitelyistä.
Minulla on tylsää voiko joku viihdyttää minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaudu poliisille.
Enkä,,,olen syytön ja sillä sipuli.
Veeetiii, täällä äiti, ja nyt se netti pois ja nukkumaan!
Puolivuotta sitten olin saamaton työtön laiskuri nyt olen vantaalla postinlajittelussa töissä,eli en ole vielä menetetty tapaus.
Voi olla että se oli siellä koska hänet vain piti tappaa koska niin on kirjoitettu tähtiin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tylsää voiko joku viihdyttää minua?
Sun nyrkki, jota kyllikiksi kutsut, on nyt sun ainoa lohtu tähän päivään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sekaisin olevia ihmispoloja tuolla asuu? Jokainen epäillyistä ollut harhoissa tai aikeissa tehdä jotain pahaa/ väkivaltaista jolle kulle. Ei ihme, että poliisilla on epäiltyjä vaikka kuinka, kun kuvaukset näistä miehistä kertoo, että kuka vaan heistä voisi olla murhaaja, verta vaatteissa tai päässä keskellä yötä sekoilemassa.
Tämä kertoo todella paljon mielenterveyshoidon tasosta. Harhaisia, psykoottisia ihmisiä ei meinaa saada täällä hoitoon mitenkään. Jos joku otetaankin osastolle, niin pistetään yleensä parissa päivässä pihalle, vaikka ovat ihan yhtä sekaisin yhä. Ei näitä ihmisiä yritetäkään hoitaa.
Mun mielestä on turha yrittää auttaa menetettyjä tapauksia. Moraalittomat ja rikolliset huumehörhöt on vain rasite yhteiskunnalle ja turvattomuuden aiheuttajia tavallisille ihmisille. Jos toisesta hoitokerrasta ei ole apua, niin se on sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko tuo tosi-tv tähti yksi huume ja pahoinpitelytuomioita saanut paratiisihotellin osallistuja.
Ei vaan eräs Ex on the beachista
https://www.seiska.fi/rikos/kuristi-ja-mursi-silmakuopan-tosi-tv-tahdel…
Tällä alfalla on varmaan jo uusi nainen kuvioissa?
Vierailija kirjoitti:
Istuminen päällä kuvastaa alistamista, naisvihaa, nöyryytystä uhria kohtaan, "voitonmerkkiä" tai seksuaalista tyydystä tekijä on voinut saada.
Tekijä on voinut kärryjä penkoa siksi että tiennyt mihin rappuun varmasti uhri mennyt jos kärryssä ollut päällimmäisenä esim viereisen talon lehtiä. Jos tekijä tuntenut uhrin hän ei ole halunnut että uhri näkee hänet siksi ollut suojassa kun uhri ollut pihamaalla tai tekijä ei ole halunnut että uhri on peloissaan tai varuillaan. Tai kärryistä voi olla merkki jakajasta? En tiedä onko kärryissä tunnuksia.
Tekijän toiminta on ollut suoraviivaista ja loogista siksi en usko harhaisuuteen ja huumehörhöön.
Niin tai sitten istui päällä kun uhri rimpuili vastaan. Päällä istuessa sai paremman otteen jatkaakseen väkivaltaa. Kärryissä piti olla toimitus tekijälle, ei löytänyt ja luuli lehdenjakajaa varkaaksi. Meni sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sekaisin olevia ihmispoloja tuolla asuu? Jokainen epäillyistä ollut harhoissa tai aikeissa tehdä jotain pahaa/ väkivaltaista jolle kulle. Ei ihme, että poliisilla on epäiltyjä vaikka kuinka, kun kuvaukset näistä miehistä kertoo, että kuka vaan heistä voisi olla murhaaja, verta vaatteissa tai päässä keskellä yötä sekoilemassa.
Tämä kertoo todella paljon mielenterveyshoidon tasosta. Harhaisia, psykoottisia ihmisiä ei meinaa saada täällä hoitoon mitenkään. Jos joku otetaankin osastolle, niin pistetään yleensä parissa päivässä pihalle, vaikka ovat ihan yhtä sekaisin yhä. Ei näitä ihmisiä yritetäkään hoitaa.
Mun mielestä on turha yrittää auttaa menetettyjä tapauksia. Moraalittomat ja rikolliset huumehörhöt on vain rasite yhteiskunnalle ja turvattomuuden aiheutta
Häh? Eli sun mielestä on ihan ok jättää sairaita ihmisiä heitteille aiheuttamaan sitä turvattomuutta? Että on ihan ok, että psykoosissa olevat ihmisten tappaa toisia harhojensa vuoksi ei sellaista kannata yrittää estää?
No, älä huoli, juuri tolla sun toivomalla tavallahan nyt toimitaan, ja uhreja tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuminen päällä kuvastaa alistamista, naisvihaa, nöyryytystä uhria kohtaan, "voitonmerkkiä" tai seksuaalista tyydystä tekijä on voinut saada.
Tekijä on voinut kärryjä penkoa siksi että tiennyt mihin rappuun varmasti uhri mennyt jos kärryssä ollut päällimmäisenä esim viereisen talon lehtiä. Jos tekijä tuntenut uhrin hän ei ole halunnut että uhri näkee hänet siksi ollut suojassa kun uhri ollut pihamaalla tai tekijä ei ole halunnut että uhri on peloissaan tai varuillaan. Tai kärryistä voi olla merkki jakajasta? En tiedä onko kärryissä tunnuksia.
Tekijän toiminta on ollut suoraviivaista ja loogista siksi en usko harhaisuuteen ja huumehörhöön.
Niin tai sitten istui päällä kun uhri rimpuili vastaan. Päällä istuessa sai paremman otteen jatkaakseen väkivaltaa. Kärryissä piti olla toimitus tekijälle, ei löytänyt ja luuli lehdenjakajaa varkaaksi. Men
Tekijänhän on kerrottu raahanneen kainalosta tajutonta uhria syrjemmälle. En halua edes ajatella missä kunnossa uhri olisi löydetty jos teko ei olisi keskeytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Epäilyttävä tuo "nenäverenvuodosta" kärsinyt mies...
Niin on. Meni ostamaan huumeita, liikkui sähköpotkulaudalla ja vaikuttaa siltä,että tapahtumahetkellä on saatu todisteita olleen muualla. Muuten kaveri sopii kuvaan paremmin kuin hyvin. Kai veriroiskeista otettiin dna, sitä kun ei ole kerrottu.