Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ne suuret tulot vaan pienet menot...

Vierailija
21.02.2007 |

Ärsyttää oikeen kun ei saa taloutta kuntoon! ( ei siis olla missään velkakierteessä, vaan tuntuu että rahaa palaa likaa, olis kiva saada jotain säästöönkin!) Eli itse haluaisin oman jaksamiseni takia lyhentää työpäivääni 6 tuntiseksi. Jostain vaan pitäis saada pihistettyä että olis mahdollista! En ostele vaatteita, tms. tuntuu vaan että ruokakauppaan uppoo kaikki rahat! Eli nyt taas kaikki säästövinkit kehiin kiitos!=) Ja nelihenkinen perhe kyseessä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten paljon teillä menee rahaa tätä nykyä ruokakauppaan kuukaudessa? Onko erikoisruokavalioita? Missä asutte?

Vierailija
2/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ei paljoa rahallisesti vaikuta. Verotus laskee palkan laskun myötä! Ja kun on koululainen tai alle 3 v. lapsi, saa Kelalta ruhtinaalliset 70 E kuussa korvausta!

Olen laskenut että " häviän" tällä hetkellä noin 200 E kuussa käteen jäävässä palkassa, se ei ole paljoa se! Ja tietty saisin nipistettyä koululaisen ip-kerhosta, jos se olis kans puolipäiväinen 40E...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee reilu 1000e kuussa... ja siis tossa mukana lääkkeet yms...muita laskuja ei ole ko rahassa mukana. Musta ihan liikaa...ap

Vierailija
4/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö lounaan - tarkista sen hinta! Olen itse töihin palaamassa ja laskin että jos syön lounassetelillä 8e aterian joka päivä, on se 40 e/vko ja 160e/kk!!! Joo, verotusarvo on pienempi mutta kuitenkin, huikeat summat.

Lisäksi kaikki pikkuostokset, 2e karkkipussi, iltapäivälehti, tms. ovat pitkän päälle iso summa.

Ruokalistan etukäteen suunnittelemalla säästää. Kauppalista, josta pidetään myös kiinni eikä lipsuta.

Vierailija
5/5 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahat häviää! On se kumma miten sitä opiskeluaikoina tuli toimeen melkein ilman rahaa...ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi