Mitä odotatte joululta?
Itse en enää mitään. On kiva nähdä aikuiset lapset, mutta siinä se onkin.
Kommentit (70)
Sitä, että se on ohi! Vuoden asunnottomuuden (olen siis sukulaisten nurkissa ollut, en ihan kadulla) jälkeen olen saanut asunnon ja muutto on vuodenvaihteessa.
Että voi nukkua, syödä ja lukea kirjaa. Perheen kanssa ollaan kuten muinakin päivinä.
Lottovoittoa. Siis paljon rahaa, että voin ostaa ihan kaikkea ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Joulukinkkua :)
Joku näkee nälkää vielä vuonna 2024.....
Yhdessäoloa, jouluruokia, hyvää viiniä ja glögiä, ulkoilua ja lautapelejä, hyvää musaa ja tv-ohjelmia. Sellaista leppoisaa, kiireetöntä yhdessäoloa ja toki keskimmäisen lapsen syntymäpäivää myös juhlistetaan
että masennus väistyy ja pääsee hakemaan ruokajonosta joulun herkkuja ja laatikoita pulkan täyteen
Hyviä jouluruokia, perheen yhdessäoloa, muutamia meidän perheen jouluperinteitä, saunomista, glögiä ja hyviä viinejä, jouluradion kuuntelua, kirkossa käyntiä, rauhallista oleilua.
55 vuotta joka helv, joulu olen paistanut tortut, lihat ym sakille. Konfektirasiasta. Kyllästyttää koko joulu. Eikä olisi varaakaan syöttää sukukuntaa, tosin pientä jo. Saisi joulunvietto tavat muuttua ja sen rummutus loppua.
Kuusen tuoksua ja ihailua, leppoista olemista, lumista näkymää, piparkakkujen tuoksua, rosollin valmistusta, lahjojen paketointia, tunnelmaa vahvistavaa musiikkia.
Vapaapäiviä