Siis mitääh?? Onko todellakin ihmisiä jotka katsovat telkku 14 tuntia päivässä??
Lautakunnan ratkaisusta selviää, että televisiota oli todella katsottu poikkeuksellisen paljon. Käyttötunteja oli huoltoon toimitettaessa 14802, mikä tarkoitti keskimäärin 14 tunnin päivittäistä päällä oloa.
Kyse on siis oled telkun takuuriidasta verkkokauppa dotcomin kanssa.
Luin seuraavan artikkelin ja ajattelin sen kiinnostavan sinua:
Matin televisioon ilmestyi outo näky sitten Verkkokauppa.com antoi yllättävän vastauksen: Olet katsonut liikaa
https://www.is.fi/digitoday/art-2000010840937.html
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Olen puhelimella ja tietokoneella 18 tuntia päivässä
Senhän nyt vielä ymmärtää
Pitäisikö sun mielestä olla joku laki, jolla rajoitettaisiin terveiden aikuisten television katselua?
Joillekin se televisio on ainoa seura asunnossaan, hyvä että lautakunnan suositus oli korvata töllö.
Vierailija kirjoitti:
No mitä v***u luulet.
Luulen että "matti" on oikeasti ali ja telkussa pyöri äh läm musiikkivideoita aina kun hänen kebabpitseria oli auki.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö sun mielestä olla joku laki, jolla rajoitettaisiin terveiden aikuisten television katselua?
Työttömiltä nyt ainakin pitäisi kieltää telkun katselu ihan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä v***u luulet.
Luulen että "matti" on oikeasti ali ja telkussa pyöri äh läm musiikkivideoita aina kun hänen kebabpitseria oli auki.
Ap
Ai että "Matti" on peitenimi?
Ohjelmia ei ole pakko katsella. TV voi olla vain taustaäänenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä v***u luulet.
Ap
Ai että "Matti" on peitenimi?
Ainahan ne vaihtaa nimen tälläisissä jutuissa.
Vierailija kirjoitti:
Voi laittaa radion päälle.
Mulla on kyllä monta tuntia tuo pentulivelähetys päällä televisiosta päivässä taustalla. Ja kun mies tulee töistä se katsoo sitten joitain ohjelmia, eli käytännössä on auki varmaan puoli vuorokautta. Ei ole vielä osoittanut väsymystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei terveydellä ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.
Anoppi irtisanottiin 1991-1992 suuren laman aikaan ja siitä lähtien on istunut sohvalla katsoen telkkaria aamustä iltamyöhään joka päivä ja joku on maksanut kun tuloja ei ole.
Jääkaappi -> sohva -> wc -> sohva -> jääkaappi ->wc 😆😁
Mulla on usein päällä koko päivän. En tiennyt ettei saisi. Ei tuossa lue mitään tuntirajoituksista.
Avasin tv:n viimeksi n. 2 viikkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi laittaa radion päälle.
Toki. Entä sitten. Nyt jollain on tastalla tv.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan terve aikuinen käyttäydy noin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on usein päällä koko päivän. En tiennyt ettei saisi. Ei tuossa lue mitään tuntirajoituksista.
Lg oled telkuissa ainakin on varoitukset.
Varmaan muissakin on koska eivät halua että kuluttajatelkkuja käytetään mainostauluina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei terveydellä ole mitään tekemistä tämän asian kanssa.
On siinä mielessä että ns vajaamielisten ihmisten elämiseen voi puuttua ei terveiden normaalijärkisten.
Olen puhelimella ja tietokoneella 18 tuntia päivässä