Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liika märkyys

Vierailija
22.11.2024 |

Onko kukaan keksinyt apua liikaan märkyyteen? Ei tarvii olla edes kovin kiihottunut kun paikat on ihan märät eikä seksi tunnu miltään.

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka pillu olisi kuinka märkä aloittaessa se ei tarkoita sitä, että emätin olisi laajentunut tarpeeksi ottamaan kullin vastaan. Pienikullisella onnistuu muttei kunnon meisselillä,eli vaatii kunnollisen esileikin. Turvonneena pillu on muutenkin paremman tuntuinen ja molemmat  tuntee ja nauttii.

Mistäs tämän tiedät, bro. Onko sinulla sekä pieni, että iso kulli. Jos ei, muuten tämä on vain kuvitelmaasi.

Vierailija
62/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä länkyttää miehet joilla ei ole mitään tietoa asiasta!

Mulla on paljonkin kokemusta märistä pilluista. Onko sullakin?

Siinä on äänessä pieni kaluinen mies

Ja kirjoittamassa kirjoitustaidoton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo kinastelu ja menkää nylkyttämään

Vierailija
64/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on kuin katutappelu, johon ohikulkijatkin säntäävät mukaan ihan vain koska ehjä ärsyttää.

Vierailija
65/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö sä edes sitä että ne kosteusuojatut lakanatkin tarvii vaihtaa seksin jälkeen?

Sellainen hienohelma siellä. Siis apua, kun naisen kiimanesteet valuu lakanoille 😱 Ihan kokemuksesta oma muija kun kastelee lakanat niin ei todellakaan olla niitä yhden aktin jälkeen vaihtamassa 🤣 Sun kannattaa varmaan harrastaa sekstailua ihan oman käden kanssa niin et saa traumoja. Toki muistat ottaa valmiiksi toiseen käteen desinfiointiaineet ja rättejä.

Niin eli sun muija ei oikeastaan ole märkä. Tai liiallisen märkä. Säkin voit googlaa niin tajuat ehkä että tämä on ihan oikea ongelma

Nää on just näitä. Ollaan suuna päänä asiasta josta kuvitellaan tietävänsä jotain. &nbs

Ei ollut tullutkaan mieleen hei kiitos tosta suihkusta. Idiootti.

Ja niin ei pitäis olla vesiputous mutta kun siltä se vaikuttaa. Ap kaipaisi apua ongelmaansa. Meitä on varmaan muitakin ketä tästä kärsii.

Vierailija
66/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on kuin katutappelu, johon ohikulkijatkin säntäävät mukaan ihan vain koska ehjä ärsyttää.

Harvinaisen paljon kirjoitustaidottomia liikkeellä.

Vierailija
67/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö sä edes sitä että ne kosteusuojatut lakanatkin tarvii vaihtaa seksin jälkeen?

Sellainen hienohelma siellä. Siis apua, kun naisen kiimanesteet valuu lakanoille 😱 Ihan kokemuksesta oma muija kun kastelee lakanat niin ei todellakaan olla niitä yhden aktin jälkeen vaihtamassa 🤣 Sun kannattaa varmaan harrastaa sekstailua ihan oman käden kanssa niin et saa traumoja. Toki muistat ottaa valmiiksi toiseen käteen desinfiointiaineet ja rättejä.

Niin eli sun muija ei oikeastaan ole märkä. Tai liiallisen märkä. Säkin voit googlaa niin tajuat ehkä että tämä on ihan oikea ongelma

Nää on just näitä. Ollaan suuna päänä asias

Edelleen.. LAITA SE TORTTUS KUNTOON LEKURILLA! Ei se täällä jankuttamalla korjaannu.

Vierailija
68/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka pillu olisi kuinka märkä aloittaessa se ei tarkoita sitä, että emätin olisi laajentunut tarpeeksi ottamaan kullin vastaan. Pienikullisella onnistuu muttei kunnon meisselillä,eli vaatii kunnollisen esileikin. Turvonneena pillu on muutenkin paremman tuntuinen ja molemmat  tuntee ja nauttii.

Voi voi. Näin siis ilmeisesti yhden naisen kokemuksella?

Mulla kun on vähän toisenlaisia kokemuksia märistä naisista. Ihan kunnon meisselillä on saanut alkaa naimaan ihan heti, kun on pöksyt pudonneet. Joten älä taas viitsi lässyttää.

Älä itse lässytä kun tieto on ihan perusasioita naisen anatomiasta. Emättimen syvyys on ennen kiihoittumista 6-12cm, joten sulla saa olla pieni kulli ettei naista satu kun poljet liian aikaisin. Jokainen fiksu tietää että märkä pilllu ole todellakaan sama kuin tarpeek

Ehkä siihen sun mätisäkkiin ei työnnetä meisseliä heti housujen pudottua alas. Muista sulla ei kokemusta ollutkaan. Joten ihan turhaan siinä meille kerrot "faktojasi", kun kokemuspohja huutaa tyhjyyttä.

Mutta jotkut toiset panenkin KIIHOTTUNEITA naisia, joiden pillut ovat jo vastaanottavia. En siis räplää liukkareiden kanssa, niin kun sun pitää tehdä. Kun raukka et saa naisesi pillua märäksi. Tässä kohtaa me kaksi olemme kuin yö ja päivä. Ja sinä olet vaeltanut pimeydessä jo pitkän ajan eikä valoa tunnelin päässä näy.

Mitäpä, jos joskus pitäisit suusi kiinni ja varsinkin silloin, kun sulla ei ole asioista kovinkaan kummosta kokemusta. Voit osallistua keskusteluihin, jossa käsitellään erektiohäiriöitä, naisen kuivuutta tai vaikka piilohomoutta. Niihin sulla löytyy ihan henkilökohtaista kokemusta.

Vierailija
69/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HULLU KETJU!!!!!!!!!

Vierailija
70/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flaidis! Flaidis! Flaidis!

Vierailija
71/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootteko äijät törmännyt niin märkään pimppaan että petauspatjasta lähtien saatte laittaa kaiken kuivumaan? Vaikka olis pyyhe perseen alla. Kosteustaso sama kuin kusisi alleen.. 

Jos ette niin olette väärässä keskustelussa.

Yksinkertaisuus huipussaan vai etkö oo kuullut kosteussuojatuista lakanoista. Niihin kärsii kusta lasten ja vanhusten eikä mee läpi eli älä nyt ala väittämään..että siellä ollaan  NIIIIIN MÄRKIÄ ETTÄ TUOMMOSESTAKI MENIS LÄPI! Voiko joku oikeesti olla niin uusavuton, että antaa petarin kastua 😳. Maalaisjärjen käyttö ihan suositeltavaa..

On kuule tutustuttu on käytössä. Mut on silti ihan hanurista. Esim just seksin spontaanius.   Tai vaikka se e

Ehkä sulle on nyt paras ratkaisu lopettaa koko seksi. Kun kaikki tuntuu olevan niin h.lvetin vaikeaa.

Vierailija
72/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap.

Olen täällä lukenut, että mielialalääkkeiden käyttö vähentää naisten haluja. Kokeilisitko niitä. Siitä saattaisi olla apua molempiin päihin. Win-win, jos ymmärrät.

Vierailija
73/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme palsta. Naiset kysyy neuvoa ongelmiinsa. Piparia saamattomat incelit alkaa päteä.

Vierailija
74/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiestrogeenihoito auttaa.

Vierailija
75/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kun on vähän toisenlaisia kokemuksia märistä naisista. Ihan kunnon meisselillä on saanut alkaa naimaan ihan heti, kun on pöksyt pudonneet. Joten älä taas viitsi lässyttää.

Älä itse lässytä kun tieto on ihan perusasioita naisen anatomiasta. Emättimen syvyys on ennen kiihoittumista 6-12cm, joten sulla saa olla pieni kulli ettei naista satu kun poljet liian aikaisin. Jokainen fiksu tietää et

Ehkä siihen sun mätisäkkiin ei työnnetä meisseliä heti housujen pudottua alas. Muista sulla ei kokemusta ollutkaan. Joten ihan turhaan siinä meille kerrot "faktojasi", kun kokemuspohja huutaa tyhjyyttä.

Mutta jotkut toiset panenkin KIIHOTTUNEITA naisia, joiden pillut ovat jo vastaanottavia. En siis räplää liukkareiden kanssa, niin kun sun pitää tehdä. Kun raukka et saa naisesi pillua märäksi. Tässä kohtaa me kaksi olemme kuin yö ja päivä. Ja sinä olet vaeltanut pimeydessä jo pitkän ajan eikä valoa tunnelin päässä näy.

Mitäpä, jos joskus pitäisit suusi kiinni ja varsinkin silloin, kun sulla ei ole asioista kovinkaan kummosta kokemusta. Voit osallistua keskusteluihin, jossa käsitellään erektiohäiriöitä, naisen kuivuutta tai vaikka piilohomoutta. Niihin sulla löytyy ihan henkilökohtaista kokemusta.

Sinä pelle et taas selvästikään tiedä mitä vaatimuksia isolla kullilla naiminen asettaa naisen kiiman asteelle. Älähdät joka kerta kun emättimen riittävästä laajentumisesta kirjoitetaan. Et ymmärrä, ettei pitkällä kullilla harrasteta pikaseksiä kun nainen ei siihen välttämättä pysty ja lienee syynä, miksi isot kalut toisinaan satuttaa naista. Isolla ei voi housua.  Ei ole mitään uutta että osa naisista haluaa ison kullin sisäänsä vasta ekan orgamin jälkeen kun emätin on varmasti laajentunut ja lihakset rennompia. Tämä on ihan yleistä faktaa eikä mitään minun keksimää, vaikkakin joutunut itsenkin näin toimimaan. Puhuttakaan siitä faktasta että pillun pitää  olla tarpeeksi märkä laajentumisen lisäksi muuten sinne ei halkoa työnnetä. Joten ainut missä on kuivaa taitaa olla sun korvien välissä. Oot varmaan ollut liikaa miehien kanssa kun homoilu näyttää olevan sulla muutenkin niin tapetilla. 

Joten tilulilu vaan,  pompi vaikka pitkin seiniä jos helpottaa. 

Vierailija
76/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä itse lässytä kun tieto on ihan perusasioita naisen anatomiasta. Emättimen syvyys on ennen kiihoittumista 6-12cm, joten sulla saa olla pieni kulli ettei naista satu k

Elä sinä vaan siinä luulossa, että olet maan ainoa mies isolla kullilla. Et ole. Et edes tämän palstan etkä tämän ketjun ainoa. Sen voin käsi sydänmellä sulle vannoa.

Sä olet kun joku pillutieteen dosentti, jolla hyllymetreittäin kirjoitettua tietoa. Mutta oikeaa kokemusta taasen ei oikein ole kun yhdestä tapauksesta. Kun sun täytyy sen mätisäkkisi kanssa toimia yhdellä tavalla niin älä kuvittelekaan, että kaikkien naisten kanssa pitää toimia samalla tavalla. Sitä sä et vaan ymmärrä.

Ja vielä lisäksi niistä homoista. Sinä olet meistä se kumpi on vaimoltaan salaa kokeillut dildoa perseenseesä. Eikä siinä mitään. Pitää tehdä sitä mistä itse pitää. Mutta se, että asioita tehdään vaimolta salaa ja vielä sen leluilla. Sitä ei oikein ymmärrä enkä arvosta. Teillä on muka puhuttu kaikesta, mutta tämä juttu taitaa olla vaimolle vielä salaisuus. Kerro asiasta rohkeasti kun kerran itseäsi miehenä pidät. Mutta ei taida rohkeus riittää tämmöseen rehellisyyteen.

Vierailija
77/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä itse lässytä kun tieto on ihan perusasioita naisen anatomiasta. Emättimen syvyys on ennen kiihoittumista 6-12cm, joten sulla saa olla pieni kulli ettei naista satu k

Aika montaakin baarista haalittua naista olen nussinut ihan apinanraivolla alusta asti, ja kulli on iso. Eipä ole kukaan kertaakaan mitään sanonut. Aamulla saattaa varmaan pinpero olla hellänä, kun pää selviää mutta eipä ole minun murheeni.

Vierailija
78/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen isolla kullillani monestikin harrastanut pikapanoja. Tosin taidan olla sinua fiksumpi sen suhteen, että tiedän yhden jutun. Kerron sulle nyt salaisuuden. Sitä kullia ei tartte tunkea aina pohjaan asti. Taisi tämä tulla sulle yllätyksenä?

Vierailija
79/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehiin voi aina luottaa. Nainen kysyy apua liika märkyyteen. Miehet alkaa kisailee kummalla on isompi kulli.

Vierailija
80/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiestrogeeni hoitoa vois kokeilla, ainakin itsellä kuivatti sivutuotteena pimpan. En kyllä tiedä saako sitä tuohon ongelmaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme