Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liika märkyys

Vierailija
22.11.2024 |

Onko kukaan keksinyt apua liikaan märkyyteen? Ei tarvii olla edes kovin kiihottunut kun paikat on ihan märät eikä seksi tunnu miltään.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehiin voi aina luottaa. Nainen kysyy apua liika märkyyteen. Miehet alkaa kisailee kummalla on isompi kulli.

Jos niikseen tulee  niin isompi kulli isommalla pinta-alalla tarvitsee enemmän kosteutta ja kuivattaa tehokkaammin. Sitä paitsi tuntuu ihan varmasti märkyydestä huolimatta. 

Ei tosin auta ap:n ongelmaan yhtään.

Vierailija
82/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehiin voi aina luottaa. Nainen kysyy apua liika märkyyteen. Miehet alkaa kisailee kummalla on isompi kulli.

Ei täällä kukaan pysty ap:tä auttamaan, kun kaikki on niin kauhean vaikeaa.

Voi lyödä vetoa siitä, että ap on yksi niistä naisista, joka ei pysty keskitymään seksiin vaan miettii ihan muuta koko toimituksen ajan.

Miten se pillu nyt litisee ja lätisee. Miten se taas valuu pitkin perskannikoiden väliä. Kohta pitää taas vaihtaa lakanat. Taas pitää mennä pesulle.

Voi mies parkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yllätys, kun M62 alkaa satujaan toistamaan tuhannetta kertaa.

Vierailija
84/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi lyödä vetoa siitä, että ap on yksi niistä naisista, joka ei pysty keskitymään seksiin vaan miettii ihan muuta koko toimituksen ajan.

Miten se pillu nyt litisee ja lätisee. Miten se taas valuu pitkin perskannikoiden väliä. Kohta pitää taas vaihtaa lakanat. Taas pitää mennä pesulle.

Voi mies parkaa!

Niin se että sä et miehenä ole nähnyt edes märkää pesää ei tarkoita sitä että tälläinen ei voisi olla ongelma.. Mä en ole AP mutta ymmärrän kyllä ton ongelman. Mä kastun kanssa todella paljon. Välillä itsekkin toivoo ettei kastuisi näin paljon. Myös mun puoliso toivoisi kuivempaa menoa.

Vierailija
85/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos niikseen tulee  niin isompi kulli isommalla pinta-alalla tarvitsee enemmän kosteutta ja kuivattaa tehokkaammin. Sitä paitsi tuntuu ihan varmasti märkyydestä huolimatta. 

Ei tosin auta ap:n ongelmaan yhtään.

Kuinka monella desimaalilla ilmoitat tuloksen?

Vierailija
86/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi mies parkaa!

Niin se että sä et miehenä ole nähnyt edes märkää pesää ei tarkoita sitä että tälläinen ei voisi olla ongelma.. Mä en ole AP mutta ymmärrän kyllä ton ongelman. Mä kastun kanssa todella paljon. Välillä itsekkin toivoo ettei kastuisi näin paljon. Myös mun puol

Olet pelkkä provo etkä mikään muu.

Vierailija
87/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tälläkään kertaa se ei ymmärtänyt aloitusta. Kysyttiin liian märkyydestä. Sen vaimon pillu on rutikuiva. Joten sillä ei taaskaan ole mitään sanottavaa itse aiheeseen.

Vierailija
88/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka pillu olisi kuinka märkä aloittaessa se ei tarkoita sitä, että emätin olisi laajentunut tarpeeksi ottamaan kullin vastaan. Pienikullisella onnistuu muttei kunnon meisselillä,eli vaatii kunnollisen esileikin. Turvonneena pillu on muutenkin paremman tuntuinen ja molemmat  tuntee ja nauttii.

Voi voi. Näin siis ilmeisesti yhden naisen kokemuksella?

Mulla kun on vähän toisenlaisia kokemuksia märistä naisista. Ihan kunnon meisselillä on saanut alkaa naimaan ihan heti, kun on pöksyt pudonneet. Joten älä taas viitsi lässyttää.

Älä itse lässytä kun tieto on ihan perusasioita naisen anatomiasta. Emättimen syvyys on ennen kiihoittumista 6-12cm, joten sulla saa olla pieni kulli ettei naista satu k

Ihmettelinkin jo että missähän se palstakonkari ison kalunsa kanssa piileksii..meinasit missata koko keskustelun!

Vierailija
89/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tälläkään kertaa se ei ymmärtänyt aloitusta. Kysyttiin liian märkyydestä. Sen vaimon pillu on rutikuiva. Joten sillä ei taaskaan ole mitään sanottavaa itse aiheeseen.

No pitäähän sitä samaa levyä pyörittää vuodesta toiseen.

Vierailija
90/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi mies parkaa!

Niin se että sä et miehenä ole nähnyt edes märkää pesää ei tarkoita sitä että tälläinen ei voisi olla ongelma.. Mä en ole AP mutta ymmärrän kyllä ton ongelman. Mä kastun kanssa todella paljon. Välillä itsekki

Mitä sä edes teet miehenä tässä keskustelussa. Odotitko että saisit runkku matskua?  Nyt sitten pikku pili poikaa ärsyttää kun aikuiset yrittää keskustella asiasta.

Vierailija
91/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitihän hänen käydä muistuttamassa millainen HALKO hänellä "on" 🥱🥱🤣🤣

Vierailija
92/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitihän hänen käydä muistuttamassa millainen HALKO hänellä "on" 🥱🥱🤣🤣

M62 meinaakin sen älykkyys osamäärää.

Vierailija
93/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysytkö ap vieläkin märkänä jos annat miehesi naida, dildottaa ja vibrata sinua esim. viiden orgasmin verran? Yleensä orkun jälkeen limakalvot turpoavat ja märkyys katoaa tunnissa ja pysyy poissa useita päiviä ellet sitten kiihotu jostain siinä välissä.

Eli hoidoksi rankkaa naintia!

Vierailija
94/102 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysytkö ap vieläkin märkänä jos annat miehesi naida, dildottaa ja vibrata sinua esim. viiden orgasmin verran? Yleensä orkun jälkeen limakalvot turpoavat ja märkyys katoaa tunnissa ja pysyy poissa useita päiviä ellet sitten kiihotu jostain siinä välissä.

Eli hoidoksi rankkaa naintia!

Ei AP mutta samasta ongelmasta kärsivä. 3 kerran jälkeen alkaa olla tunto pois aika täydellisesti. En muista että olisin saanut 4 kertaa ikinä.  Kovimmillaan kosteus on 1-2 orgasmin välissä. 3 kerta vaatii aikaa mutta samalla myös tunto heikkenee.

Vierailija
95/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä kiinnostais tietää että kuinka isoja mulkkuja "liian märät" naiset saa? Täällä on melkoinen keskustelu käyty, jossa ilmeisesti joidenkin mielestä se koko vaikuttaa kummasti asiaan.

Itseä mietityttää kun en ole koskaan törmännyt "liian märkään" naiseen. Korkeintaan sellaiseen ns. Sopivan märkään, eli ettei tarvitse liukuvoiteilla läträtä, taikka nuolla kymmentä orgasmia ennen kuin pääsee märkään pilluun työntelemään.

Olen elänyt siinä uskossa ettei liian märkää edes voi olla, pikemminkin vain kuivia tai vähän vähemmän kuivia naisia. Makujakin on toki monia, mitta itse tykkään kyllä vähän liukkaammasta ja märemmästä menosta muutenkin. Märkä pillu vaan tuntuu paremmalta.

Vierailija
96/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä kiinnostais tietää että kuinka isoja mulkkuja "liian märät" naiset saa? Täällä on melkoinen keskustelu käyty, jossa ilmeisesti joidenkin mielestä se koko vaikuttaa kummasti asiaan.

Itseä mietityttää kun en ole koskaan törmännyt "liian märkään" naiseen. Korkeintaan sellaiseen ns. Sopivan märkään, eli ettei tarvitse liukuvoiteilla läträtä, taikka nuolla kymmentä orgasmia ennen kuin pääsee märkään pilluun työntelemään.

Olen elänyt siinä uskossa ettei liian märkää edes voi olla, pikemminkin vain kuivia tai vähän vähemmän kuivia naisia. Makujakin on toki monia, mitta itse tykkään kyllä vähän liukkaammasta ja märemmästä menosta muutenkin. Märkä pillu vaan tuntuu paremmalta.

Kannattaisko lukea ketju läpi ennen kuin kyselee?

Vierailija
97/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmä jaksa. Kuitenkin siellä on sitä vatulointia edes takas, eikä noi "liian märät" naiset oo kehdannu miestensä mittoja edes laittaa, eli toisin sanoen faktat eivät kestä päivänvaloa.

Vierailija
98/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmä jaksa. Kuitenkin siellä o

Yks vastanneista naisista. Miehellä on n16cm. Ympärysmitta 12.5cm. Mulla tämä ongelma alkoi ekan raskauden aikana. 2v kestänyt nyt. Ennenkin tätä olin tosi märkä mutta ei tälläinen. Nyt täytyy tosiaan olla pyyhkeitä alla ja suihku on aina seksin jälkeen vakio miehellä ja mulla.

Vierailija
99/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ohkanen prinssinakki, ehkä se vaikuttaa.

Vierailija
100/102 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antiestrogeeni auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme