Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko kutsun työpaikkasi pikkujouluun, vuokratyöntekijä?

Vierailija
22.11.2024 |

Minä en saanut. Olen monta vuotta tehnyt töitä samassa yrityksessä, mutta juhlia eikä muutakaan muistamista ei ole. Kyllähän se tuntuu tosi ikävältä. Yhtä lailla teen töitä, mutta en silti kuulu työyhteisöön. Kerro myös millä alalla työskentelet. Minä rakennusteollisuudessa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan firman politiikasta (ja halusta satsata työhyvinvointiin) kiinni. Itse oon ollut isossa logistiikka-alan yrityksessä ensin vakituisena, ja silloin kutsuttiin vähänkin tutummat vuokraduunarit rientoihin myös, myöhemmin tein itse keikkaa vuokralaisena. 

Vierailija
22/26 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut kutsua. Kolme vuotta vuokratyöntekijänä, tein samaa työtä kuin talon vakkarit. Sitten riitti, hävisin vuositasolla n. 3000 € palkoissa ja eduissa vrt. vakkarit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vuokratyönantaja sitten järjestä omia pikkujouluja ja muistamista?

Ei järjestä. Saimme puseron (firman logolla tietenkin), viime vuonna emme yhtään mitään. Ei edes viestillä hyvän joulun toivotuksia.

Vierailija
24/26 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuokratyöntekijä mutta en menisi vaikka saisin kutsun.

Vierailija
25/26 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä vuokrafirman kautta olevan ei kuulu päästä pikkujouluihin koska hän ei ole yrityksen työntekijä vaan vuokrafirman työntekijä. Vuokrafirman pitäisi itse järjestää työntekijöilleen pikkujoulut.

Kyllä pitäisi samassa työpaikassa olevilla olla yhteiset ja kaikille työntekijöille avoimet juhlat.

Jos yritys järjestää ne, niin silloin se on vain omille työntekijöille. Oma-aloitteisesti voi sitten se tiimi tai yksikkö järjestää omat pikkujoulut ja valita kutsuvieraat.

Vierailija
26/26 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuulu työyjteisöön koska olet vuokratyöntekijä. Kannattaisi alkaa oikeaksi työntekijäksi.

Olen käytännössä työyhteisöä, mutten silloin, kun jotakin ylimääräistä olisi jaossa. Vakiporukka mukaan lukien opiskelijat saavat pikkujoulut ja lahjakortit ja me isohkon lafkan 3 vuokratyöntekijää emme yhtkkän mitään. Ja miten niin emme ole oikeita työntekijöitä, kysyn vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi