Poika ei halua armeijaan
Olen yrittänyt perustella miksi armeijaan meno on tärkeää. Mm. saa uusia tuttavuuksia ja kavereita.
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mulla jo toinen tyttö armeijassa. Toinen jäi töihin sinne... Huoh.
Tyttösi meni sinne vapaaehtoisesti ja saa paremman päivärahan mitä pakotettu poika.
Eipä se juuri paljoa parempi ole.
Vierailija kirjoitti:
Se on hänen päätöksensä.
My body, my choice ei koske miehiä Suomessa. Feministit ovat hiljaa tästä tasa-arvorikkomuksesta.
Ukrainan tukea on lisättävä
Putin on sanonut, että Suomi pitää liittää venäjään! Sanoi suoraan, että Katariina Suuren rajat on saatava takaisin!
Iltalehti: Niinistö vastaa Putinin vaatimukseen Katariina Suuren rajojen palauttamisesta
Niinistö vastaa Puten uhoon Katariina Suuren rajoista: Historia ei toistu meidän kohdallamme alkuunkaan
Me ollaan samassa veneessä Ukrainan kanssa - upotkoon venäjä Ukrainan suohon
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c53dacd6-ce6c-4648-aaca-0f5254780…
Kaikki aseet mitä Ukrainalle annetaan menee tehokkaimmalla mahdollisella tavalla Suomen puolustamiseen. Pitäisi antaa puolet panssareista ja moukareista, ja laittaa ostoon kaksi kertaa annettu määrä uusia itselle. Niin kauan kun Ukraina taistelee tai kun Ukraina voittaa meillä ei ole mitään vaaraa.
Venäjä tekee kansanmurhaa Ukrainassa
Tuolla voi lahjoittaa Ukrainalle:
Tuolta Varustelekan sivulta voi lähettää rahaa Ukrainan Armeijalle:
https://www.varusteleka.fi/fi/page/usein-kysytyt-kysymykset-ukraina/738…
Ukraina ostaa meille aikaa verellä - ei unohdeta sitä
Vain todelliset paskiaiset toimivat näin" Maxym oli mukana pelastamassa sairaita lapsia raunioista, kun Venäjä iski ohjuksilla lasten syöpäsairaalaan
https://www.keskipohjanmaa.fi/artikkeli/vain-todelliset-paskiaiset-toim…
YLE
Venäjä ampui tarkoituksella ohjuksen lastensairaalaan, jossa hoitoa saavat muun muassa syöpään sairastuneet lapset. Osa sairaalasta romahti. Iskuissa Kiovaan ja Ukrainaan kuoli ainakin 38 henkeä, mukaan lukien neljä lasta. Lähes kaksisataa loukkaantui.
Ohjusisku saatiin videolle. Video paljastaa, että kyseessä oli Venäjän Kh-101 -ohjus.
Venäjä on sortunut julmuuksiin ja sotarikoksiin vuonna 2022 aloittamassaan hyökkäyssodassa Ukrainaan. Venäjä on teloittanut ja kiduttanut antautuneita ukrainalaissotilaita järjestelmällisesti. Jopa 20 000 ukrainalaislasta (lasta) on varastettu Venäjälle.
Isku lastensairaalaan oli kuitenkin yksi sotarikos lisää.
Venäjä on häviäjien ja cuckmiesten maa
Paul von Hindenburg esimerkiksi voitti venäjän ja Venäjä antautui Saksalle kesällä 1918. Luovutti alueita ja Siksi Pääkaupunki siirretiin pois Pietarista Moskovaan kun venäjä joutui perääntymään sodan lopussa niin paljon
Fiksu poika. Se mahallaan marssiva typeryksien joukko eli Suomen armeija ei maata pysty kuitenkaan puolustamaan. Turhaa koko paikka.
Vierailija kirjoitti:
Minun nuoruudessani kaikki pojat menivät armeijaan.
Sinun nuoruudessa polkupyörä oli juuri keksitty, kekkonen pressa ja Suomi vielä maatalousyhteiskunta. Kantsii tulla nykypäivään. Tasa-arvon pitäisi koskea miehiäkin.
Minä voisin mennä, jos saisin vaikka varastettua oikeita räjähteitä. Voisin sitten räjäyttää tämäniltaisen pälliaivon kulkupeleineen taivaan tuuliin.
Eihän armeijassa aina hauskaa ole, mutta ainakin jalkaväessä saa sellaiset opit ettei sota suuremmin pelota. Tietää että osaa toimia oikein jos tulee tositilanne. Annatte kiväärin ja varusteet, sekä osoitatte paikan organisaatiossa ja käskette minne mennään ryssíã kylmentämään. Täältä lähtee.
Pelkästään tuollaisen psykofyysisen itseluottamuksen takia se intti kannattaa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Huoh vaan itsellesi. Tytöillä on valinnanvapaus valita ja huvä niin. Miksi haluat pojille tuputtaa samaa kuin Jehova uskontoaan?
Vierailija kirjoitti:
Maailma on muuttunut nyt todelliset Suomen valloittajat saapuvat tänne päivittäin kolmansista kulttuureista valloittamaan maatamme... tätä kutsutaan väestönvaihdon agendaksi...
Miksi aloitus???
Tästä on kyse
Pietarin trollitehtaalla - Näin Venäjän propagandaa rustataan kellon ympäri
Trollitehtaan propagandan sarjatuotannon yksityiskohtia on paljastettu muun muassa riippumattomassa Novaja Gazeta -lehdessä. Internet-tutkimuskeskus-nimellä tunnettu yhtiö oli perustettu heinäkuussa 2013.
Työpaikkailmoituksilla haettiin tuolloin nettitoimittajia, joiden tehtävänä oli kirjoittaa kommentteja, blogeja ja uutisia. Yhtiön tarjoamia palkkoja pidettiin jo silloin hyvinä, ja työpaikkana oli uusi vartioitu toimisto Pietarin kupeessa Olginossa, josta muutettiin myöhemmin Pietariin.
Automatisoidut ja identtiset kommentit ovat helppoja tunnistettavia ja torjuttavia, siksi ihmisiä tarvitaan versioimaan monistettuja viestejä.
Yhtiön toiminnasta on Venäjällä hakkeroitu tuhansia dokumentteja, joita olemme saaneet käyttöömme (YLE).
Arviot yhtiön työntekijämäärästä vaihtelevat, mutta hakkeroidun materiaalin joukossa ollut organisaatiokaavio kuvasi 270 ihmisen tehtävät ja nimesi johtotehtävissä toimivat.
Useat entiset työntekijät ovat haastatteluissa kertoneet, että valtaosa palkatuista propagandisteista ei itsekään usko asiaansa.
YLE
Ennen intistä sai sentään työkokemusta ja opintopisteitä. Nykyään ei mitään koska feministit vaati nämä edut poistettavaksi. Kuitenkaan ei vaatineet pakkoarmeijaa pois joten taas nähdään että vihaavat miehiä. Nykyisessä työelämässä intistä ei ole hyötyä.
Pääsetkö sä klo 21 töistä? Joka ilta ehtii just ja just tekemään uuden poika armeija aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Ennen intistä sai sentään työkokemusta ja opintopisteitä. Nykyään ei mitään koska feministit vaati nämä edut poistettavaksi. Kuitenkaan ei vaatineet pakkoarmeijaa pois joten taas nähdään että vihaavat miehiä. Nykyisessä työelämässä intistä ei ole hyötyä.
Lahjakkailta pojilta varastetaan vuosi parhainta opiskeulaikaa. Tuo vaihe on on alle 5v, kun aivot vielä kehittyy, mutta ajtusmaailma alkaa olla kypsä.
Tämä on valtava haitta pojille.
Kannattaa vaikka identifioitua tytöksi ennen kutsuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Toisille vapaaehtoista, toisille ei. Edelleen vuonna 2024 jostain kumman syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun nuoruudessa polkupyörä oli juuri keksitty, kekkonen pressa ja Suomi vielä maatalousyhteiskunta. Kantsii tulla nykypäivään. Tasa-arvon pitäisi koskea miehiäkin.
Silloin sodasta oli vähemmän aikaa, se vaikutti perheissä ihan eri tavalla ja maan puolustus koettiin tärkeäksi. Minunkin molemmat vanhemmat elivät sota-ajan lapsena ja teininä, heidän isänsä ja veljensä olivat sodassa- Äidin veli sokeutui.
Vierailija kirjoitti:
Mulla jälkikasvu antoivat potkut suomelle ja ovat nyt veronmaksajia Saksassa 🤗
Fiksu poika. Armeija on lampaille.
Ukraina saa iskeä ohjuksilla venäjälle mihin haluaa ja aloittikin heti ATACMS-iskulla Brjanskin alueelle, ei Kurskin 🤣😂
HUGE DETONATION IN BRYANSK: ATACMS STRIKE AMMUNITION DEPOT
"Arsenal in Bryansk region struck by ATACMS missiles"
https://mil.in.ua/en/news/arsenal-in-bryansk-region-struck-by-atacms-mi…
aah hah hah 🤣😂
ATACMS-isku Brjanskin alueelle
https://fi.wikipedia.org/wiki/Brjanskin_alue