Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että mies haluaa seksiä

Vierailija
21.11.2024 |

Nniin???

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että hänellä meisseli housuissa!

Vierailija
2/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että hänellä meisseli housuissa!

Ja seisoo kovana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hengittää.

Vierailija
4/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, laittakaahan nyt oikeita vastauksia?? jos esim makoilen mieheni kanssa sängyllä ja katseemme kohtaa, niin mistä tiedän haluaako mies sexiä??

Vierailija
5/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile housun etumusta ja suutele häntä. Silloin ainakin hän tietää, että sinä haluat seksiä. Mies saattaa ajatella, että seksissä on parempi mennä sun tahtiin, kuten naisten kanssa yleensä. 

Vierailija
6/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ainakaan jää epäselväksi. Suutelee raskaasti, painaa mut seinää vasten, kädet seikkailee mun vartalolla, tisseillä, pillulla, pakaroilla, kiehnaa vartalollaan ja työntelee mua housujen päälle, näykkii kaulaa, nostaa syliin ja kantaa jonnekin makaamaan suudellen koko ajan. Yleensä tapahtuu kaikki nuo, joskus jää jokin vaihe pois, joskus mun housut lähtee samantien. Saattaa sanoa myös jotain kehuja siinä samalla.

Vierailija
7/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6

Ja sitten heräät?

Vierailija
8/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, laittakaahan nyt oikeita vastauksia?? jos esim makoilen mieheni kanssa sängyllä ja katseemme kohtaa, niin mistä tiedän haluaako mies sexiä??

Haluaa se. Anna sille sitä.

Vierailija
9/38 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ainakaan jää epäselväksi. Suutelee raskaasti, painaa mut seinää vasten, kädet seikkailee mun vartalolla, tisseillä, pillulla, pakaroilla, kiehnaa vartalollaan ja työntelee mua housujen päälle, näykkii kaulaa, nostaa syliin ja kantaa jonnekin makaamaan suudellen koko ajan. Yleensä tapahtuu kaikki nuo, joskus jää jokin vaihe pois, joskus mun housut lähtee samantien. Saattaa sanoa myös jotain kehuja siinä samalla.

huutista xD

Vierailija
10/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en tiedä, mutta olen kuullut että miehellä on haaroissa joku pötkö, joka kovenee silloin.

Vierailija
11/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä jos mies tekee aloitteen esim- pyytää sinut kämpille yöksi ja alkaa hyväillä sinun vartaloasi. tietysti suudellen mies aloittaa toisinaan. näin siis minä toimin. Kyllä se riiippuu tietysti miehen iästä mut ehdottomasti naisen tekemä aloite muuhun kuin keskusteluun on aika turn off.

Vierailija
12/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se kyllä meilläkin menee.. m43

Vierailija
13/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve naisista pitävä mies haluaa aina.Eli jos olet samassa tilassa miehen kanssa ja teidän välillä on jotain kiinnostusta niin kyllä se mies haluaa seksiä. Rohkeasti vain käsi palleihin

Vierailija
14/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en tiedä, mutta olen kuullut että miehellä on haaroissa joku pötkö, joka kovenee silloin.

Väärin. Pötkö kovenee siinä vaiheessa kun kiihottuminen alkaa. Seksiä terve mies haluaa 24/7/365, mutta pökö on kovana vain osan aikaa.

Vierailija
15/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että nainen on kaunotar, hoikka ja nuori. Silloin, ja vain silloin mies haluaa seksiä.

Vierailija
16/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että nainen on kaunotar, hoikka ja nuori. Silloin, ja vain silloin mies haluaa seksiä.

Kyllä mä vanhaa kotkaakin tuuppasin, tosin olin kyllä melko juovuksissa. 

Vierailija
17/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo peiton alta esiin paljas koipi-reisi, paljas tisu, tai paljas pakara. Mies ryhtyy silloin ahertamaan, mikäli haluaa seksiä sinun kanssasi.

Vierailija
18/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suhde on jo tuolla tasolla, että makoillaan yhdessä sängyllä, niin kyllä sillon jo pitäisi tuntea toinen niin hyvin, että voi puhua asiasta/ ehdottaa ihan muin keinoin, jos itseä haluttaa, vaikka ei tietäisikään haluaako toinen. Jos taas on ihan uuden tuttavuuden kanssa päätynyt sängylle makoilemaan, niin se jo itsessään on aika selvä vinkki siitä mitä kumpikin haluaa 🤔

Kysymykseen, mistä tiedät haluaako mies seksiä, vastaus on että se riippuu ihan miehestä. Harmillisesti ei ole mitään yleispätevää signaalia, vaikka otsassa vilkkuvaa valoa, aina kun mies haluaa

Vierailija
19/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde on sillä tasolla että molemmat välttävät olemasta se ensimmäinen joka osoittaa minkäänlaisia merkkejä halukkuudesta, vaan mieluummin kyselee seksipalstalta, millaisia salaisia ennusmerkkejä pitäisi osata toisesta tulkita, niin saa mitä ansaitseekin: illan ilman seksiä.

Vierailija
20/38 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos suhde on jo tuolla tasolla, että makoillaan yhdessä sängyllä, niin kyllä sillon jo pitäisi tuntea toinen niin hyvin, että voi puhua asiasta/ ehdottaa ihan muin keinoin, jos itseä haluttaa, vaikka ei tietäisikään haluaako toinen. Jos taas on ihan uuden tuttavuuden kanssa päätynyt sängylle makoilemaan, niin se jo itsessään on aika selvä vinkki siitä mitä kumpikin haluaa 🤔

Kysymykseen, mistä tiedät haluaako mies seksiä, vastaus on että se riippuu ihan miehestä. Harmillisesti ei ole mitään yleispätevää signaalia, vaikka otsassa vilkkuvaa valoa, aina kun mies haluaa

Peitsi ei vilku, muttta se jäykistyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme