Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna suomalaiset jää taas viikon lomalle - tällä tavalla se talous saadaan nousuun HUOH

Vierailija
05.04.2023 |

Aina sama juttu. Pääsiäisloma venytetään viikkoon koska kaiken maailman sopimuksia ja pekkaspäiviä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vaikka en kokoomusta kannata niin tämä on todella asia johon pitäisi saada loppu.

Vierailija
2/31 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkoi lomailu kun kokoomus ja perussuomalaiset voittivat. Ja suklaa- ym -munia jaellaan ilmaiseksi, kun vaan pyydetään. Kohta varmaan koululaisetkin laitetaan lomille.

Täysin tarpeettomia nykyään nuo pitkät kesälomat kun maataloissa heinät paalataan kumminkin.

Semmoinen 10 päivää vuodessa olisi sopiva vapaa, niinä päivinä voi sitten sairastella omalla ilmoituksella. Toimii hyvin USA:ssa niin toimisi täälläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen taso 💩

Hohhoijaa...

Vierailija
4/31 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti alkoi lomailu kun kokoomus ja perussuomalaiset voittivat. Ja suklaa- ym -munia jaellaan ilmaiseksi, kun vaan pyydetään. Kohta varmaan koululaisetkin laitetaan lomille.

Täysin tarpeettomia nykyään nuo pitkät kesälomat kun maataloissa heinät paalataan kumminkin.

Semmoinen 10 päivää vuodessa olisi sopiva vapaa, niinä päivinä voi sitten sairastella omalla ilmoituksella. Toimii hyvin USA:ssa niin toimisi täälläkin.

Terveisin työtön, kateellinen luuseri

Vierailija
5/31 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen samaa mieltä. Mutta olenkin kateellinen vuorotyöläinen jolla ei ikinä ole automaattisesti jotain vapaita pyhäpäiviä.

Vierailija
6/31 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni loppuu vapaat huomenna, ja pitkänä perjantaina työ kutsuu...

Vierailija
7/31 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaista oli matkailualalla ja monissa muissa vastaavissa paikoissa jo ihmisillä ei olisi lomia.

Ei lomailu ole vain menetystä taloudessa vaan toisen loma on toisen elanto.

Vierailija
8/31 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sinäkin ap täällä riekut??

Häh, mee töihin siitä!

Vierailija
9/31 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka teitä estää menemästä töihin?

Vierailija
10/31 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

75h liukumaa alkuvuodesta, joten voisi jäädä vaikka kahdeksi viikoksi.

Mutta olinhan jo 50v päivänkin tuottamassa niin kait se sama olla myös nyt pe ja ma.

Vierailija
11/31 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai viikon? Minä olen kaksi viikkoa lomalla eikä mennyt kuin 8 lomapäivää.

Vierailija
12/31 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jenkkityöpäivät 11h/5h taukoja jotenkin parempia?

Vierailija
13/31 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Kiinaan? Siellä kuulemma asutaan tehtaalla. Ei ole muuta vapaa-aikaa kuin yöllä lyhyet unet, joten ei ole mitään järkeä hankkia omaa kotia. Riittää pieni makuupussi jossain hallissa missä tuhannet muutkin kuorsaavat. Ihanneyhteiskuntasi, jossa ihmiset ovat muurahaisia.

Vierailija
14/31 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuottavuushan nousee tutkitusti huippuunsa, kun työtä tehdään loputtomiin tauotta :D

Vierailija
15/31 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos menisit itse töihin ja lopettaisit tuon vikisemisen.

Vierailija
16/31 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristityt viettää pääsiäistä aika hiljaisesti kuitenkin rukoillen ja muuta tietysti työt tehdään niinkuin mökin kunnostus kasvimaan siivoukset ja muu.Meidön ilmastossa on tämä rytmi jos haluaa muualle voi mennä siellä paistaa aurinko ei ole jäätä lunta.Täällä on.

Vierailija
17/31 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten taas jotkut ulkomaalaiset huijaa rahaa naisilta deitti jutuissa. Joku mies autoilee Parkanosta muka. Tullut Espanjasta ......iskee naisia netissä e kontakti deitti jutuissa jo ollut et lehdessä yrittänyt joten vanhuksia huijata.

Vierailija
18/31 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lukuisia viikonloppuja töissä ja pidän nyt viikonlopputunnit vapaana tänään ja huomenna. Eikö olisi pitänyt joustaa ja tehdä vkl töitä kun oli työnantajalle tärkeää?

t. IT asiantuntija

Vierailija
19/31 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Olen vapaalla pe-ma. Tietääkseni ei ole viikko. Tiistaina klo 7.30 lähden kohti työpaikkaani.

T. Ope

Vierailija
20/31 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymmentä vuotta siivousalalla ja ansaitusta lomasta ei saa nauttia? Ja ei saa levätä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä