Mistä tietää että mies haluaa seksiä
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Siitä jos mies tekee aloitteen esim- pyytää sinut kämpille yöksi ja alkaa hyväillä sinun vartaloasi. tietysti suudellen mies aloittaa toisinaan. näin siis minä toimin. Kyllä se riiippuu tietysti miehen iästä mut ehdottomasti naisen tekemä aloite muuhun kuin keskusteluun on aika turn off.
Mikään ei ole kuumempaa kuin naisen tekemä aloite seksiin, olettaen siis että nainen osaa tehdä aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että nainen on kaunotar, hoikka ja nuori. Silloin, ja vain silloin mies haluaa seksiä.
Kyllä mä vanhaa kotkaakin tuuppasin, tosin olin kyllä melko juovuksissa.
Oliko mäki- vai kassikotka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, laittakaahan nyt oikeita vastauksia?? jos esim makoilen mieheni kanssa sängyllä ja katseemme kohtaa, niin mistä tiedän haluaako mies sexiä??
Jos suhde on jo tuolla tasolla, että makoillaan yhdessä sängyllä, niin kyllä sillon jo pitäisi tuntea toinen niin hyvin, että voi puhua asiasta/ ehdottaa ihan muin keinoin, jos itseä haluttaa, vaikka ei tietäisikään haluaako toinen. Jos taas on ihan uuden tuttavuuden kanssa päätynyt sängylle makoilemaan, niin se jo itsessään on aika selvä vinkki siitä mitä kumpikin haluaa 🤔
Kysymykseen, mistä tiedät haluaako mies seksiä, vastaus on että se riippuu ihan miehestä. Harmillisesti ei ole mitään yleispätevää signaalia, vaikka otsassa vilkkuvaa valoa, aina kun mies haluaa
Peitsi ei vilku, muttta se jäykistyy.
Jäykistyyhän se, mutta tarkoittaako se aina, että mies siinä hetkessä haluaa seksiä? Fyysisesti kyllä, mutta onko paikka, tilanne, psyyke juuri sellainen että mies haluaa 🤔
Tietenkin paikka, tilanne, psyyke vaikuttaa suuresti, aivan samoin kuin silloin kun miehellä on esimerkiksi nälkä, silloin mies vain siirtyy paikkaan jossa miehellä ei ole nälkä, tai ihan vaan psyykkaa itsensä nälättömäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, laittakaahan nyt oikeita vastauksia?? jos esim makoilen mieheni kanssa sängyllä ja katseemme kohtaa, niin mistä tiedän haluaako mies sexiä??
Jos suhde on jo tuolla tasolla, että makoillaan yhdessä sängyllä, niin kyllä sillon jo pitäisi tuntea toinen niin hyvin, että voi puhua asiasta/ ehdottaa ihan muin keinoin, jos itseä haluttaa, vaikka ei tietäisikään haluaako toinen. Jos taas on ihan uuden tuttavuuden kanssa päätynyt sängylle makoilemaan, niin se jo itsessään on aika selvä vinkki siitä mitä kumpikin haluaa 🤔
Kysymykseen, mistä tiedät haluaako mies seksiä, vastaus on että se riippuu ihan miehestä. Harmillisesti ei ole mitään yleispätevää signaalia, vaikka otsassa vilkkuvaa valoa, aina kun mies haluaa
Peitsi ei vilku, muttta se
Kyllähän se jäykistyminen on merkki siitä että mieli tekee mutta eihän sitä aina ole mahdollisuutta toteuttaa siinä heti mielitekojaan
Jos miehellä on yllättävän suuri mielenkiinto naiseen nähden ja seuraa silmillään kuin kissa hiirtä . Saataa alkaa jutella ties mistä koetellakseen mahdollisuuksiaan. Silloin pitää jo naisen aavistaa. Paitsi vakisuhteess kun mies on jo luovuttanut.
Ota muna suuhun kyllä se mies sitten sanoo jos ei halua.
Sen tietää siitä, että mies vastaa "joo", kun kysyt häneltä "tekiskö sun mieli".
Jos miehesi ei osaa vielä puhua, hän on pahasti alamittainen. Etsi yli 18-vuotias mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä jos mies tekee aloitteen esim- pyytää sinut kämpille yöksi ja alkaa hyväillä sinun vartaloasi. tietysti suudellen mies aloittaa toisinaan. näin siis minä toimin. Kyllä se riiippuu tietysti miehen iästä mut ehdottomasti naisen tekemä aloite muuhun kuin keskusteluun on aika turn off.
Mikään ei ole kuumempaa kuin naisen tekemä aloite seksiin, olettaen siis että nainen osaa tehdä aloitteen.
Harva asia tosiaan on kiihottavampaa, eikä sen aloitteen tarvi olla mikään hyökkäys miehen kimppuun. Ainakin itse tykkään tehdä sen naiselle ja hyökätä hänen kimppuunsa kun nainen on vähänkin vihjannut. Niinkin yksinkertainen asia kuin esim. jalkojen pieni avaaminen, pään taivuttaminen hitaasti taakse, huulen pureminen, hiusten heilauttelu etc. kosketus mun hauikseen, tuleminen syliin sohvalla... hivelevä kosketus kullille ja kasseille housujen päälle... kellahtaminen selälleen.. ja mä dominoin jatkoa ihan kuumissani. Joskus tyttöystävä "pihtailee" eikä annakaan jatkaa, mutta sitten seuraavalla kerralla käyn vaan kuumempana. Joskus tuntuu että hän oikein tavoittelee tuota, että saa mut sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se haluaa sua ja voit vietelläkin pikkuisen lisää. Kun makoilette sängyllä, paljasta jalkaasi peiton alta tai jos olette siinä ilman peittoja, kosketa jalallasi miehen jalkoja ja availe vähän reisiä. Pyydä miestä päällesi. Pitäisi innostua ja varmasti olet viehättävä.
Jaa-a, vaikea sanoa. Olen yrittänyt tehdä miehelleni aloitteita hyvin eri tavoin, mutta se ei koskaan johda muuhun kuin torjuntaan ja mun pahaan mieleen. En siis enää tee aloitteita. Seksiä meillä on silloin kuin mies haluaa, eli noin neljä kertaa vuodessa. Eli mun vastaus on, että siitä sen tietää kun mies tekee aloitteen.
Mulla suht tuore suhde (3v, asutaan erillään vielä) ja tavallaan ajattelen ja tiedän että hän haluaa aina ellei ole joku käytännön juttu siinä juuri estämässä. Teen varmaan 3/4 aloitteista mutta sekin johtuu vaan siitä että olen kärsimättömämpi. Joskus aamulla sängyssä makaillessa tahallaan jätän tekemättä varsinaisen aloitteen kun on niin kivaa kun hän sitten käy kimppuun. Toki tämä suhde on sellainen ja siinä vaiheessa että seksi tavallaan väreilee siinä meidän välillä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä hemmo puhuu täyttä potaskaa. Kyllä oikeanlainen, tilanteeseen sopiva flirtti tai naisen kosketus voi sytyttää halun.
Kun se sanoo että mulla seisoo, tai sitten ottaa mun kädestä kiinni ja vie munalleen. Tai sanoo että panettaa, tai muulla tavoin ohjaa tilanteen siihen. Meillä kumpikin saa tehdä noin ja emme kieltäydy, vaikka pitkässä liitossa ollaankin.
Ei asioista tarvii tehdä monimutkaisia.
Mies "haluaa seksiä" (toivoo seksiä, on avoin/valmis seksiin) aina kun hän on hereillä, ja luultavasti myös silloin kun nukkuu. Siksi halu (substantiivi) soveltuu mielestäni hieman heikosti tähän asiayhteyteen, selkeämpää olisi kysyä 'onko mies 'onko mies (seksuaalisesti) himokkaana', jotka liittävät kysymyksen tapahtumahetkeen. Silloin kun mies on himokkaana, hän on kiihottunut, mutta jos mies (vain) haluaa seksiä, niin se viittaa miehen yleiseen asenteeseen seksin suhteen.
Omakohtaisesti voin paljasta, että en ole ikinä 45v vuoden aikana torjunut parisuhdekumppanini seksuaalisia ehdotuksia, niitä tosin ei ole ollut kuin kourallinen koska he ovat olleet aitoja ja ihania feminiinejä kaunottaria eivätkä mitään femakkoja.
https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/himo
Vierailija kirjoitti:
Se hengittää 🤪
Joo. Jos mies on terve ja nainen viehättävä, miestä panettaa käytännössä aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä hemmo puhuu täyttä potaskaa. Kyllä oikeanlainen, tilanteeseen sopiva flirtti tai naisen kosketus voi sytyttää halun.
Kun ollaan parisuhteessa, tietenkin kaunottaren ehdotukset herättelevät miehessään halua, ja himoa.
Mikäli satunnainen nainen lähestyy seksuaalisesti satunnaista miestä (ilman että mies on jo ehtinyt panemaan satunnaisen naisen sillä silmällä merkille) sellainen vaikuttaa miehestä päällekäyvältä, vaatimukselta ja yleensä/usein torjutaan. Siinä tapauksessa mieheltä yritetään riistää valinnan vapaus.
Jäykistyyhän se, mutta tarkoittaako se aina, että mies siinä hetkessä haluaa seksiä? Fyysisesti kyllä, mutta onko paikka, tilanne, psyyke juuri sellainen että mies haluaa 🤔