Joulu vie rahat
Joulun jälkeen kestää taas pari kuukautta, että kaikki on maksettu.
Kommentit (21)
Ei vie, jokainen itse laittaa ne rahat jouluun jos on laittaakseen.
Onneks mullei oo rahaa mitä viedä. Muutaman joulukortin lähetän ja siinä kaikki.
Joo vie multa 0 euroa,eli melko vähän.
Aah, onneksi en enää vietä joulua. Säästyy rahat, hermot, aikaa. Kaikki hyvin
Minä olen aina ihmetellyt, kun ihmiset viettävät kesälomansa luottokorttia vinguttaen. Laskua sitten maksetaan jouluun saakka, jolloin jälleen vingutetaan ja loppiaisena alkaa maksun aika.
Minä olen aina ensin säästänyt ja sitten vasta tuhlannut. Ainahan voi koittaa päivä, ettei takaisinmaksu olekaan niin helppoa, kuten työttömyys. Ei ainakaan ihan heti mene luottotiedot.
Mene töihin? No, ei... Vitsi, vitsi. Lepo vain, sano.
Ei ole pakko ylensyödä tai antaa lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Tee joulusta rikosilmoitus.
Mitähän poliisi mahtaisikaan sanoa, kun tekisi samalla kertaa sekä Pupasta, että pukista rikosilmoituksen?
PersKokkare-hallitus vei rahat aikoja sitten ja antoi rikkaille.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina ihmetellyt, kun ihmiset viettävät kesälomansa luottokorttia vinguttaen. Laskua sitten maksetaan jouluun saakka, jolloin jälleen vingutetaan ja loppiaisena alkaa maksun aika.
Minä olen aina ensin säästänyt ja sitten vasta tuhlannut. Ainahan voi koittaa päivä, ettei takaisinmaksu olekaan niin helppoa, kuten työttömyys. Ei ainakaan ihan heti mene luottotiedot.
Minä taas olen ihmetellyt,
että miksi jokaisen virkkeen jälkeen pitää painaa enteriä.
Vierailija kirjoitti:
PersKokkare-hallitus vei rahat aikoja sitten ja antoi rikkaille.
Mxxhxnmuuttajat rikkaita?
Vierailija kirjoitti:
Mihin se joulu vie ne rahat?
Pääsiäissaarelle, pitää pupujen ja ja hammaskeijujen kanssa bileet.
Löydettiin hyviä Filippiiniläisiä kotikeittiöitä, joista saa loistavaa ruokaa valmiina pyhiksi.
Varmaan se joulu käyttää sinulta viemäsi rahat kaljaan.
Älä anna joululle rahojasi.