Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku menkää töihin! -kommentoija auttaa mua saamaan työn?

Vierailija
21.11.2024 |

Haluaisin niin kovasti pysyä työllisenä vielä ensi vuonna niin voisitko joku vinkata mihin työhön voin vaan mennä? 

olen avoin kaikelle

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OnlyFans

Vierailija
2/53 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jo monesti sanottu ohjeet. Menet mihin vain, katsot silmiin ja kättelet reippaasti. Ainoa mitä sinun pitää tehdä on poistua kotoasi ja mennä sinne työpaikalle. Eivät he tule sinua hakemaan vaikka niin toivotkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tietenkään osaa. Osaavat ainoastaan haukkua ja valittaa. Tuskin ovat päivääkään itse tehneet töitä koko elämässään

Vierailija
4/53 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on jo monesti sanottu ohjeet. Menet mihin vain, katsot silmiin ja kättelet reippaasti. Ainoa mitä sinun pitää tehdä on poistua kotoasi ja mennä sinne työpaikalle. Eivät he tule sinua hakemaan vaikka niin toivotkin.

Olen nyt työelämässä, määräaikainen työsuhde loppuu vuoden lopussa. Ei ole uusi asia olla töissä ja kotona käyn vaan nukkumassa

Vierailija
5/53 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt työelämässä, määräaikainen työsuhde loppuu vuoden lopussa. Ei ole uusi asia olla töissä ja kotona käyn vaan nukkumassa

Ei kai se määräaikainen työsuhde ole este mennä kysymään töitä muualta? Vai luuletko että nykyinen työnantajasi käy sinun puolestasi kysymässä töitä`?

Vierailija
6/53 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun pitäisi oikeasti opetella olemaan hiljaa

Vierailija
7/53 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää löytää PIILOTYÖPAIKKA! 

Vierailija
8/53 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEE TÖIHIN!!!

Vierailija
9/53 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies prostituoitu 

Vierailija
10/53 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollitehtaalla riittää aina töitä. 

Vierailija
11/53 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se määräaikainen työsuhde ole este mennä kysymään töitä muualta? Vai luuletko että nykyinen työnantajasi käy sinun puolestasi kysymässä töitä`?

Kyllä olen töitä hakenut mutta eipä ole edes 5h/viikko sopimuksiin otettu. Siksi kysyin mihin voin mennä kun ei tuota tulosta tämä työnhaku

Vierailija
12/53 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää löytää PIILOTYÖPAIKKA! 

Piilotyöpaikka on sitä, että lymyilet piilossa töihin menemistä

Vierailija
13/53 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollitehtaalla riittää aina töitä. 

Näyttää olevan ylityöllistetty ala

Vierailija
14/53 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet lähihoitajakouluun, hoidat koulun kunnialla ja työllistyt. Ei siinä sen vaikeampaa.

Vierailija
15/53 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta sekopäästä ei kannata välittää.

Vierailija
16/53 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MEE TÖIHIN!!!

Kiitos mutta unohdit kertoa mihin menen töihin?

Vierailija
17/53 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MEE TÖIHIN!!!

Rauhoitu, Riikka.

Vierailija
18/53 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En neuvo kun olen itsekin työtön työn metsästäjä.

Vierailija
19/53 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haet lähihoitajakouluun, hoidat koulun kunnialla ja työllistyt. Ei siinä sen vaikeampaa.

Jos olet uutisia seurannut yhtään niin tietäisit että hoivakodissa on rekry kielto ja hyvinvointi alueet antamassa sadoille potkut 😊

Vierailija
20/53 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljaa olemalla ei saa töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi