Suomalainen menestysresepti 2024 OFFICIAL
Mtv:n kanavalla alkoi toissapäivänä uusi kausi "Suomalainen menestysresepti"-sarjaa. Edellisiltä vuosilta tutut tuomarit Jyrki Sukulan johdolla mukana ja ensimmäisessä jaksossa valittiin ruokainnovaatio-semifinalisteja.
Tämä on ollut suosikkiohjelmani siitä alkaen kun ensimmäinen kausi julkaistiin eli viitisen vuotta sitten.
Tällaisisa innovaatioita oli tarjon ensimmäisessä jaksossa. En viitsi spoilata kertomalla mitkä viisi näistä pääsivät semifinaaliin. Haluaisin mielipiteitänne?
- sienijerky (osterivinokkaasta tehty)
- herkkupirtelö (kolme eri makua: mansikkajuusto, suklaabrownie, korvapuusti)
- autentic döner from Finland (kolme makua: muikku, kana ja nauta-karitsa)
- notkea vuusto (juokseva vegaanijuusto esim. kastikkeeseen tai pizzaan)
- pizzamuffinsi (nimi kertoo kaiken,suolainen versio)
- miitles-valmisruoka (lihaton ja kalaton valmisruoka)
- säilykevalmisruoka ja jälkiruokasäilyke
- viljaton piirakkapohja (perunakuitujauheesta tehty)
- taikinapatukka (kolme makua: kaura,kardemumma ja pipari)
- röstivohveli (perunaraasteesta tehty vohveli)
Katso lähetysajat : Suomalainen menestysresepti - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2006)
Vierailija kirjoitti:
Prismassa oli jo viikonloppuna myynnissä sitä linssikeittoa
Linssikeitto viimevuodelta.
1063: Juuri eläkkeelle jäänyt 65-vuotias ei ole vanhus. Tulet todennäköisesti itse pääsemään eläkkeelle yli 70-vuotiaana, aiotko itse jaksaa työelämässä vielä vanhuksena?
Vierailija kirjoitti:
1063: Juuri eläkkeelle jäänyt 65-vuotias ei ole vanhus. Tulet todennäköisesti itse pääsemään eläkkeelle yli 70-vuotiaana, aiotko itse jaksaa työelämässä vielä vanhuksena?
Siis 1083, väärin katsoin kommenttinumerosi. Sinä taidat olla ajatusmaailmastasi vielä alaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Elokapina kasvoi parinkymmenen innokkaan kapinoitsijan ryhmästä kansalliseksi, yli kymmenessä kaupungissa toimivaksi liikkeeksi, jonka nimissä on toiminut yhteensä tuhansia kapinallisia ympäri Suomen. Tavoitteenamme on luoda massaliike, joka pystyy toiminnallaan häiritsemään tavallista arkea niin että ilmasto- ja ympäristökriisi ei jää keneltäkään huomaamatta. Rikomme tarvittaessa joitakin lakeja siksi, että välttäisimme pahimpien skenaarioiden toteutumisen.
Mitenkäs tämän tekstisi ajattelit liittyvän ruokatuotekilpailuun? Oletko mennyt jo lopullisesti sekaisin?
Kyllä aika monella 65-vuotiaalla on jo jokin pitkäaikaissairaus, johon lääkitys.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aika monella 65-vuotiaalla on jo jokin pitkäaikaissairaus, johon lääkitys.
Nykyisillä nuorilla aikuisilla myös. Jos ei ADHD:n antamaa piriä niin sitten joku tabletti masennukseen tms pysyvänä, paljon enemmässä määrin kuin 65+ ikäluokassa.
Mulle on täysin yhdentekevää kuka heistä voittaa, odotan ainoastaan että vihdoin saadaan tuotteet kauppoihin ja toivon todellakin että näistä jäisi käyttöön edes muutama tuote. Kaipaan niin vaihtelua nykyisiin mössöihini.
Voisko tolle ikä-keskustelulle avata erilliset keskustelupalstat. Toisen otsikkona 'Nuoret on pskoja' ja toisen 'Vanhat on pskoja'. Siellä sitten temmellellä ihan vapaasti.
Jotenkin mulla laimentunut into sen suhteen kuka voittaa. Noi pakettien kuvat ollu jo päiväkausia ässän sivuilla ja kun niitä katsoo niin so what, ihan sama. Näinhän se ei ole kilpailijoilla, onnea vaan heille.
Katsoin just videojakson. Herraisä tuo Silpan paasaus! Kun vertaa vaikka Terhin miellyttävän rauhalliseen ja luontevaan puhetyyliin, niin on kuin toisesta maailmasta.
En tiedä kumpi ärsyttää enemmän, silpan mussutus vai pirtelöpojan ylimielisyys
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kumpi ärsyttää enemmän, silpan mussutus vai pirtelöpojan ylimielisyys
tai Emilian hiustenhiplaaminen
Terhin kaurasörsselit voittaa, on mun viime hetken veikkaus.
Röstivohvelin voittoa toivon.
Pizzamuffinin en usko voittavan, koska osittain kopiotuote ja siitä mainehaitta. Tosin veikkaan, että tätä tullaan myymään eniten.
Tuorenäkkäri tuntuu edelleen keskeneräiseltä tuotteelta. Saako Teppo koostumuksen ja maun kohdalleen ennen lanseerausta?
Laitetaan tänne sitten taas listaus tuotteiden hinnoista, kun ne selviävät (s-ryhmän verkkokaupasta tai paikan päältä bongattuina), jookos? :)
Onko Shakey-pirtelössä ollenkaan makuina mitään marjoja tai hedelmiä? Onko kaikki variantit suklaa- tai leivonnaispohjaisia?
Kyllä yllätti voittaja! En tiedä saako täällä spoilata
Vierailija kirjoitti:
Mulle on täysin yhdentekevää kuka heistä voittaa, odotan ainoastaan että vihdoin saadaan tuotteet kauppoihin ja toivon todellakin että näistä jäisi käyttöön edes muutama tuote. Kaipaan niin vaihtelua nykyisiin mössöihini.
Ihan samoja mössöjä nuo osallistujien tuotteet ovat. Yksikään ei ole sellainen, jota ei jo olisi kaupassa hyllymäärin jossain muodossa.
Saa,voittiko näkkäri vai kauravuoka?
Mitä tää tänne kuuluu,istukaa te vaan kadulla hentosten poliisityttöjen kanniskeltavana,antakaa muitten tehdä töitä ruuasta on teillekin hyötyä jaksatte maata missä milloinkin tien tukkona työtä tekevien ihmisten tiellä.