Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalainen menestysresepti 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.11.2024 |

Mtv:n kanavalla alkoi toissapäivänä uusi kausi "Suomalainen menestysresepti"-sarjaa. Edellisiltä vuosilta tutut tuomarit Jyrki Sukulan johdolla mukana ja ensimmäisessä jaksossa valittiin ruokainnovaatio-semifinalisteja.

Tämä on ollut suosikkiohjelmani siitä alkaen kun ensimmäinen kausi julkaistiin eli viitisen vuotta sitten.

Tällaisisa innovaatioita oli tarjon ensimmäisessä jaksossa. En viitsi spoilata kertomalla mitkä viisi näistä pääsivät semifinaaliin. Haluaisin mielipiteitänne?

- sienijerky (osterivinokkaasta tehty)

- herkkupirtelö (kolme eri makua: mansikkajuusto, suklaabrownie, korvapuusti)

- autentic döner from Finland (kolme makua: muikku, kana ja nauta-karitsa)

- notkea vuusto (juokseva vegaanijuusto esim. kastikkeeseen tai pizzaan)

- pizzamuffinsi (nimi kertoo kaiken,suolainen versio)

- miitles-valmisruoka (lihaton ja kalaton valmisruoka)

- säilykevalmisruoka ja jälkiruokasäilyke

- viljaton piirakkapohja (perunakuitujauheesta tehty)

- taikinapatukka (kolme makua: kaura,kardemumma ja pipari)

- röstivohveli (perunaraasteesta tehty vohveli)

Kommentit (2006)

Vierailija
1061/2006 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain pitäisi kokeilla, pizzamuffinsit tarkoitettu ja rajattu nuorille eli ei, sitkeä näkkäri katkoo hampaat eli ei, jugurttijuoma onko makea, ehkä, Silpan piiraset ???, mainos kaamea, ehkä. Röstivohvelit kyllä ja myös kaurapohjainen valmisateria kyllä.

Minä olen jo seitsemänkymppinen ja silti aion ostaa pizzamuffineita. Ei maku ikää katso.

Vierailija
1062/2006 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pizzamuffinit ja pirtelö eivät kiinnosta yhtään. Ainoastaan tuo kaurapohjainen valmisruoka ja röstivohvelit voisivat kiinnostaa, jos kävisin S-kaupoissa. En käy, käyn Citymarketissa, ja noiden takia en S-kauppaan mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/2006 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu säikähdin kun Silpa rupesi paatoksella hehkuttamaan piirastaan.Hiukan vähemmälläkin volyymilla olisi asia esille tullut.

Vierailija
1064/2006 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pizzamuffinit ja pirtelö eivät kiinnosta yhtään. Ainoastaan tuo kaurapohjainen valmisruoka ja röstivohvelit voisivat kiinnostaa, jos kävisin S-kaupoissa. En käy, käyn Citymarketissa, ja noiden takia en S-kauppaan mene.

Täytyy toden teolla tykätä cittarista jos halua maksaa kaikesta 10-15% enempi 

Vierailija
1065/2006 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin siinä kenellekään vahinko tulee (ehkä vain sinulle itsellesi?) ettet käy s-ryhmänkaupoissa. Näyttäähän noissa porukkaa piisaavan ilman sinuakin. 

Vierailija
1066/2006 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukaan Elokapinaan, osa 2: Kansalaistottelemattomuuskoulutus antaa sinulle tarvittavat tiedot ja taidot osallistua Elokapinan aktioihin. Koulutuksessa kuulet kansalaistottelemattomuuden perusteista, väkivallattoman suoran toiminnan teoriasta ja käytännöstä sekä Elokapinan toimintatavoista. Koulutus on hyvä käydä vaikka ei aikoisi itse toteuttaakkaan kansalaistottelemattomuutta. Koulutukseen voi osallistua käytyään Mukaan Elokapinaan, osan 1. Koulutus ei sido mihinkään vaan mukaan voi tulla myös vain tutustumaan ja oppimaan. Kansalaistottelemattomuuskoulutuksia järjestetään säännöllisesti Helsingissä ja etänä sekä välillä myös muilla paikkakunnilla.

Muistakaa herkutella elo-kapinointinne lomassa mellevän makuisilla Shakeyn herkuttelupirtelöillä.

Vierailija
1067/2006 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy toden teolla tykätä cittarista jos halua maksaa kaikesta 10-15% enempi 

Noh, ne piirtää kellä on liitua  ;) 

Vierailija
1068/2006 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro kenellekään, että salaa tv:stä seuraat, mitä  S-ryhmän kaupoissa liikkuu.

Vierailija
1069/2006 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

S kaupat sivulla kuva kaikista tuotteista ja tieto että tulevat kaikki myyntiin!

Vierailija
1070/2006 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain pitäisi kokeilla, pizzamuffinsit tarkoitettu ja rajattu nuorille eli ei, sitkeä näkkäri katkoo hampaat eli ei, jugurttijuoma onko makea, ehkä, Silpan piiraset ???, mainos kaamea, ehkä. Röstivohvelit kyllä ja myös kaurapohjainen valmisateria kyllä.

Minä olen jo seitsemänkymppinen ja silti aion ostaa pizzamuffineita. Ei maku ikää katso.

On uskottava kun sanovat että kohderyhmä on nuoriso.

Vierailija
1071/2006 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo tuote jota Shakeyn videolla kaadetaan sitä itse pirtelöä? Ei kyllä ainakaan herkku tule mieleen.

Se on just nimenomaa protskupirtelöö mitä siel salil kaadetaa. Ja salin ulkopuolel nautiskellaa Shakeyn mellevän maukasta proteiinitonta herkuttelupirtelöö.

Tämä ei kyllä välity mainoksesta et olisi joku eri tuote. Sanottiinko jaksossa? Ei sillä et olis merkitystä kun ovat erilliset asiat.

Ei se välittynyt edes tuomareille. Esim. se naistuomari sanoi, että herää kysymys onko tämä sinun tuotteesi ollenkaan hyvänmakuinen kun sitä kadetaan rinnuksille ja lattialle.

Eikä sanonut, vaan että ruuan haaskaamisesta kaatamalla maahan voi tulla jäädä ikävä mielikuva vaikka se onkin proteiinipirtelö mitä kaadetaan eikä herkkupirtelö.

Pirtelömainos on silti minustakin ihan kauhea vaikka ymmärsin idean. Se kun näkee ruskean proteiinilitkun valuvan viemäriin ei saa minua himoitsemaan parempaa pirtelöä.

Vierailija
1072/2006 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kiinnosta mua myös ne. N65v

Vierailija
1073/2006 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kiinnosta mua myös ne. N65v

Harvemmalle 65+vuotiaille ruoka ylipäätään maistuu, koska monet makuvivahteet puuttuvat.

Vierailija
1074/2006 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka pirtelöpoika voitti kisan niin sehän ei tarkoita, että voittajasta tulisi suurin hittituote. Kaikki tuotteet saavat saman tv-ohjelman myötä saman mainosarvon.

Vierailija
1075/2006 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka pirtelöpoika voitti kisan niin sehän ei tarkoita, että voittajasta tulisi suurin hittituote. Kaikki tuotteet saavat saman tv-ohjelman myötä saman mainosarvon.

Eihän pirtelö VOI voittaa. 

Vierailija
1076/2006 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän katkeroidutte kaikki kun pizzamuffini vie voiton!

Vierailija
1077/2006 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän katkeroidutte kaikki kun pizzamuffini vie voiton!

Toivotaan, että voittaa. Odotan eniten pizzamuffinia.

Vierailija
1078/2006 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahvenanmaan röstivohveli menee kokeiluun, näyttää herkulliselta. 

Mistähän johtuu että suomenruotsalaiset on aina niin positiivisia ja hyväntuulisia. 

Ahvenanmaalla se johtuu siitä, että ne on vapautettu suomenkielen opiskelusta. Nää rantaruotsalaiset   ei todellakaan  ole aina positiivisia, mutta toisaalta, heidän on helppo hymyillä koska he ovat maailman paapotuin ja lellityin vähemmistä. Missään ei noin pieni vähemmistö saa parempaa kohtelua, kuin suomenruotsalainen Suomessa. Koko kansasta lukee pakkoruotsia, että osaa palvella näitä herranterttuja  joita on noin 5% kansasta :D

Ja suurin osa tuostakin 5% taitaa asua Ahvenanmalla. 

Vierailija
1079/2006 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan surkea tuotteet. Kiinnostavimmat tuotteet putosi ennen finaalia. Ainoa mikä vähän kiinnostaa on silpan piiraset, voisin pizzamuffiniakin maistaa

Vierailija
1080/2006 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röstivåffelit voittaa. Tämä on tieto.