Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia, että nainen vastaa 1-2 viikkoa myöhässä deittisovelluksessa?

Vierailija
21.11.2024 |

Mikä tällaiseen voisi olla syynä?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos keskustelu on jo ollut hyvin käynnissä, poistan matchin parin päivän jälkeen jos toinen häviää mitään ilmoittamatta. Ei hän silloin kovin kiinnostunut ollut, eikä minua kiinnosta olla varalla. Suosittelen samaa. 

Tai sitten oli vain muuta. Itse en enää näissä sovelluksissa käy, kun pitäisi olla siellä 24/7, eikä saa ollenkaan olla mm vuorotyötä (niin että kerkeää juuri ja juuri nukkumaan välissä) tai tulla sairaaksi. Itseäni ei kiinnosta viestitellä silloin, jos olen todella väsynyt, varsinkaan henkilön kanssa, jota en ole koskaan tavannut. "Kovin kiinnostunut" on aika iso odotus ihmisestä, josta ei oikeasti edes tiedä mitään.

Vierailija
42/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miesten mielestä naisten pitäisi toimia, ettei tunteet loukkaannu?

Täysin normaali tilanne: selaan Tinderiä, kaksi tai kolme tyyppiä vaikuttaa mukavilta ja laitan heille tykkäyksen. Niistä tulee kaikista match, ja kaikki laittavat minulle viestiä.

Jos en vastaa heti, Simo suuttuu ja poistaa matchin. Jos vastaan heti, Simo luulee että olemme naimisissa, enkä saa puhua enää Pekan kanssa. Pekka asuu lähempänä ja tykkää koirista, joten tapaan Pekan. En tykkää Pekasta. Kysyn haluaako Simo nähdä, niin Simo on jo suuttunut, eikä halua enää nähdä.

Miten naisen pitäisi käyttää Tinderiä? Jos laitan miehen vasemmalle, en näe häntä enää. Kuuluuko laittaa vain yksi tykkäys yhdelle ja olla katsomatta muita profiileita, ennen kuin on selvinnyt, onko Simo taukki? Käyttääkö miehet muka Tinderiä niin, että he laittavat yhden tykkäyksen yhdelle naiselle koko tinderissä?

Miksi naisen pitäisi pitää täysin tuntematonta miestä, joka ei millään lailla tehnyt mitään naisen vuoksi, tärkeänä? Eikö tärkeys ja kiinnostus synny ajan kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos keskustelu on jo ollut hyvin käynnissä, poistan matchin parin päivän jälkeen jos toinen häviää mitään ilmoittamatta. Ei hän silloin kovin kiinnostunut ollut, eikä minua kiinnosta olla varalla. Suosittelen samaa. 

Miehelle se saattaa olla ainoa match, joten on henkisesti vaikempaa poistaa matchia. Toki järkevää tuollaisessa tapauksessa, ellei ota asennetta, että yritetään sitten edes pilua ja esitetään edelleen kiinostunutta. Tuollainen nainen ansaitsee tuollaista kohtelua.

Vierailija
44/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten oli vain muuta. Itse en enää näissä sovelluksissa käy, kun pitäisi olla siellä 24/7, eikä saa ollenkaan olla mm vuorotyötä (niin että kerkeää juuri ja juuri nukkumaan välissä) tai tulla sairaaksi. Itseäni ei kiinnosta viestitellä silloin, jos olen todella väsynyt, varsinkaan henkilön kanssa, jota en ole koskaan tavannut. "Kovin kiinnostunut" on aika iso odotus ihmisestä, josta ei oikeasti edes tiedä mitään.

Kannattaisi varmaan kertoa tuo sille odottajalle, ettei synny väärinkäsityksiä. Itsellä kun on tapana viestitellä vain yhdelle kerrallaan, niin olisi reilua tietää onko sitä vastausta edes tulossa.

Vierailija
45/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on deittisovelluksissa sata muuta miestä jonossa, joten ihan normaalia tuollainen.

Ja AP jonotusnumerolla 31. Tiedä häntä, onko yhteydenotto juhlimisen arvoinen seikka.

Vierailija
46/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin muutamia vuosia sitten mukana, ja toimin juuri näin. Muutama potentiaalinen sulhasehdokas hävisi itse, joku jätti ensin lähtiessään haukkumaviestin harvasta kanssakäymisestä, mutta poistin viimein profiilini, kun en kertakaikkiaan jaksanut. Silloinen tilanteeni oli se, että olin raskaassa vuorotyössä, aloin  uupua ja sairastella. Ei ollut aikaa eikä voimia treffailla samalla lailla kuin päivätyössä olevilla ja palstoilla roikkumiseenkin olisi pitänyt olla paljon enemmän puhtia kuin minulla oli. Menin sinne vain kun tunsin itseni virkeäksi. Liian harvoin. Moni piti sitä pelailuna.

Olen heitä jotka mieluummin tapaisivat kumppanin vapailla markkinoilla ex- tempore, mutta korona vieroitti kaikesta seuraelämästä. Niinpä kaikesta ihanuudestani huolimatta vanhenen tässä yksin, vaikka sydän olisi rakkautta täynnä jollekin annettavaksi. Enää eivät työtkään paina, mutta nähtävästi käy näin, että yksinäisyys tappaa ennen aikoja

Toivottavasti jälkeenpäin olet ymmärtänyt että tapasi toimia oli ikävä niille joiden kanssa viestittelitkö. Siitä huolimatta että sinulla oli syy. Tuossa kohtaa teit ivan oikein että poistuit, koska kiusanteolta tuollainen tuntuu niistä jotka ovat tosimielellä liikkeellä. Ei heillä ole jaksamista ja mielenkiintoa pelailla ja odotella loputtomiin.

Vierailija
47/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle se saattaa olla ainoa match, joten on henkisesti vaikempaa poistaa matchia. Toki järkevää tuollaisessa tapauksessa, ellei ota asennetta, että yritetään sitten edes pilua ja esitetään edelleen kiinostunutta. Tuollainen nainen ansaitsee tuollaista kohtelua.

Hyvä että käyn välillä täällä lukemassa millaisia miehet ovat, niin ei tee yhtään mieli palata näihin sovelluksiin. "Tuollainen nainen ansaitsee tuollaista kohtelua". Kertoo ihmisestä kaiken, jos hän vain kohtelee muita hyvin niin kauan kuin itse saa haluamansa, tätä taidetaan kutsua manipuloinniksi. Huhhhuh, nainen on miehen mielestä hänen omaisuuttaan jo pelkästä matchista, muuta elämää ei siinä vaiheessa saa enää naisella olla.

Vierailija
48/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi varmaan kertoa tuo sille odottajalle, ettei synny väärinkäsityksiä. Itsellä kun on tapana viestitellä vain yhdelle kerrallaan, niin olisi reilua t

Olen kertonutkin ja siitä saanut sellaiset haukkumiset takaisin että... Olen todennut että en ole velkaa tuntemattomille miehille yhtään mitään, joiden kanssa olen vaihtanut muutaman sanan. Jos mies ei hyväksy että minulla on muutakin elämää ja hän ei ole parin viestin jälkeen elämäni ykkösprioriteetti, se on voi voi. Mies voi sitten etsiskellä rauhassa haluamansa naisen.

Vierailija
49/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin muutamia vuosia sitten mukana, ja toimin juuri näin. Muutama potentiaalinen sulhasehdokas hävisi itse, joku jätti ensin lähtiessään haukkumaviestin harvasta kanssakäymisestä, mutta poistin viimein profiilini, kun en kertakaikkiaan jaksanut. Silloinen tilanteeni oli se, että olin raskaassa vuorotyössä, aloin  uupua ja sairastella. Ei ollut aikaa eikä voimia treffailla samalla lailla kuin päivätyössä olevilla ja palstoilla roikkumiseenkin olisi pitänyt olla paljon enemmän puhtia kuin minulla oli. Menin sinne vain kun tunsin itseni virkeäksi. Liian harvoin. Moni piti sitä pelailuna.

Olen heitä jotka mieluummin tapaisivat kumppanin vapailla markkinoilla ex- tempore, mutta korona vieroitti kaikesta seuraelämästä. Niinpä kaikesta ihanuudestani huolimatta vanhenen tässä yksin, vaikka sydän olisi rakkautta täynnä jollekin annettavaksi. Enää eivät työtkään paina, mutta nähtäväst

Kun tarpeeksi moni laatii prioriteettilistoja kontakteilleen, sitä voi vain kuvitella, millainen ketjureaktio käynnistyy, kun yksi päättää vaihtaa järjestystä. Ehkä siinä syy, miksi niin harva löytää enää kumppaneita deittipalveluista?

Vierailija
50/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 3 kk kyseisessä sovelluksessa. Juttelin aina yhdelle matchille kerrallaan, koska mun mielestä se on ainoa reilu ja kunnioittava tapa toimia. Varsinkin kun etsii pitkää suhdetta. Pelkkiä p.anopussejahan sieltä tuli vaan vastaan. Ei kiitos enää, ellen muuta itseäni samanlaiseksi lortoksi. Että kyllä sama pätee näemmä naisten kohdalla.

T. Mies

Vierailija
51/53 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Itse poistin tinderin koska yksinhuoltajana ei ollut koskaan aikaa sitä käyttää. Ja juurikin usein kävi niin etten ollut ehtinyt avata sovellusta moneen päivään tai vaikka viikkoon, niin match jonka kanssa jutellut olikin jo poistanut minut, koska en ollut vastannut... vaikka vastannut olisin kyllä seur.kerralla kun sovelluksen ehdin avata.

52/53 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen ei vaan ollut riittävästi kiinnostunut Sinusta.

Vierailija
53/53 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallinen, keski-ikäinen  täti-ihminen mutta deittisivustolla tuli vastauksia yli oman  tarpeen. Saattoi alkaa keskustelu mutta sitten tuli kiinnostavampia ja tuo keskustelu unohtui, kunnes tuli väljempää ja vastailin muillekin. Alussa helposti vastaa kaikille, kunnes huomaa, että se ei ole mahdollista ja alkaa valikoida mieluisimpia partnereita.Tärkeintä on, että mies on yhteydenotoissaan kiinnostava, vitsikäs ja hauska. Kuva on toisarvoinen. Ainoa turn off itselle on pitkä etäisyys ja se, jos mies on minua lyhyempi. Sivustoilla on naisten kanssa pelaajia, joten hirveän vakavissaan ei kannata lähteä mukaan. Saman neuvon annan myös miehille.