Onko normaalia, että nainen vastaa 1-2 viikkoa myöhässä deittisovelluksessa?
Kommentit (53)
Ainakaan varalla ei kannata kenellekään olla.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan varalla ei kannata kenellekään olla.
Eikö jokainen ole deittialustalla varalla? Ei siellä kenellekään ole lupauduttu, vaikka olisi viestiteltykin aktiivisesti.
Löysi jonkun rikkaamman ja korkeammassa status-ammatissa olevan, pitää sinua varalla. Näin ne naiset toimivat.
Miten miesten mielestä naisten pitäisi toimia, ettei tunteet loukkaannu?
Täysin normaali tilanne: selaan Tinderiä, kaksi tai kolme tyyppiä vaikuttaa mukavilta ja laitan heille tykkäyksen. Niistä tulee kaikista match, ja kaikki laittavat minulle viestiä.
Jos en vastaa heti, Simo suuttuu ja poistaa matchin. Jos vastaan heti, Simo luulee että olemme naimisissa, enkä saa puhua enää Pekan kanssa. Pekka asuu lähempänä ja tykkää koirista, joten tapaan Pekan. En tykkää Pekasta. Kysyn haluaako Simo nähdä, niin Simo on jo suuttunut, eikä halua enää nähdä.
Miten naisen pitäisi käyttää Tinderiä? Jos laitan miehen vasemmalle, en näe häntä enää. Kuuluuko laittaa vain yksi tykkäys yhdelle ja olla katsomatta muita profiileita, ennen kuin on selvinnyt, onko Simo taukki? Käyttääkö miehet muka Tinderiä niin, että he laittavat yhden tykkäyksen yhdelle naiselle koko tinderissä? Epäilen.
Kuuluuko minun sanoa Simolle, että olen kiinnostunut, mutta tapaan ensin Pekan, koska hän asuu lähempänä? Tästäkö Simo ei suutu? Epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Myöhässä mistä? Mikä on oletuksesi viestien vastausajasta?
Ihmiset eivät osaa enää suomea - on täysin mahdollista, että aloittaja ei tiedä mitä eroa on sanoilla myöhässä ja myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Täysin normaali tilanne: selaan Tinderiä, kaksi tai kolme tyyppiä vaikuttaa mukavilta ja laitan heille tykkäyksen. Niistä tulee kaikista match, ja kaikki laittavat minulle viestiä.
Jos en vastaa heti, Simo suuttuu ja poistaa matchin. Jos vastaan heti, Simo luulee että olemme naimisissa, enkä saa puhua enää Pekan kanssa. Pekka asuu lähempänä ja tykkää koirista, joten tapaan Pekan. En tykkää Pekasta. Kysyn haluaako Simo nähdä, niin Simo on jo suuttunut, eikä halua enää nähdä.
Miten naisen pitäisi käyttää Tinderiä? Jos laitan miehen vasemmalle, en näe häntä enää. Kuuluuko laittaa vain yksi tykkäys yhdelle ja olla katsomatta muita profiileita, ennen kuin on selvinnyt, onko Simo taukki? Käyttääkö miehet muka Tinderiä niin, että he laittavat yhden tykkäyksen yhdelle naiselle koko tinderissä? Epäilen.
Kuuluuko minun sanoa Simolle, et
Nainen voi tehdä fiksusti vain häipymällä tinderistä 😂.
Jutellut muidenkin kanssa samaan aikaan, vastaan tullut joku mielenkiintoisempi, katsonut sen kortin, ei toiminut, palaa takaisin keskustelemaan sinun kanssa.
Jos on vaikka yksinhuoltaja ja vuorotyössä, niin joskus voi olla kiirempää ettei ehdi kirjoittamaan.
Ollut sairaana.
Jne..
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko minun sanoa Simolle, et
Haluaisin miehenä, että nainen olisi aidosti kiinnostunut tutustumaan ja siihen kuuluu se, että käytös on johdonmukaista.
Haluaisin, että mulle vastataan kerran päivässä eikä pidetä viikkoja varalla.
Jos vastaamisessa menee tyyliin viikko niin on aivan selvää, että nainen ei pidä minua tarpeeksi tärkeänä panostaakseen tutustumiseen.
Jos olisin esim. Brad Pitt niin nainen ei uskaltaisi olla vastaamatta viikkoon, koska pelkäisi, että itse alan keskittymään muihin naisiin.
Teot>sanat.
Todennäköisin syy on se että monen kanssa juttelee ja treffailee yhtä aikaa. Olen itsekin tehnyt tuota. Joskus taktiikkani oli ottaa gold-versio ja kerätä noin sata matchia, josta rankata noin 10 jatkoon. Tein alustavan suunnitelman missä järjestyksessä ja ajassa käyn läpi. Viimeisen kanssa viestiteltiin kuukausia ja viestien välissä oli viikkoja, mut kun lopulta tavattiin, niin siitä kehittyi muutaman kuukauden fwb-juttu, jonka aikana molemmat kävi tapailemassa muitakin. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten naisen pitäisi käyttää Tinderiä? Jos laitan miehen vasemmalle, en näe häntä enää. Kuuluuko laittaa vain yksi tykkäys yhdelle ja olla katsomatta muita profiileita, ennen kuin on selvinnyt, onko Simo taukki? Käyttääkö miehet muka Tinderiä niin, että he laittavat yhden tykkäyksen yhdelle naiselle koko tinderissä?
Taitaa olla niin, että miehillä ei ole minkäänlaista tajua siitä, kuinka paljon mätsejä ja viestejä naiset saa. Ei niistä voi valita yhtä tai kahta jotka OIKEASTI kiinnostaa ennen kuin on tavattu.
Akat leikkii vaikeasti tavoitettavaa. Ja syövät sipsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten naisen pitäisi käyttää Tinderiä? Jos laitan miehen vasemmalle, en näe häntä enää. Kuuluuko laittaa vain yksi tykkäys yhdelle ja olla katsomatta muita profiileita, ennen kuin on selvinnyt, onko Simo taukki? Käyttääkö miehet muka Tinderiä niin, että he laittavat yhden tykkäyksen yhdelle naiselle koko tinderissä?
En mä ainakaan edes käy tinderissä joka päivä. Työt, harrastukset ja kaverit menee kyllä prioriteeteissa sen edelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä joku pitäisi Brad Pittiäkään tärkeänä, kun hänestä on vain nähnyt kuvan, joka saattaa hyvin olla feikki, sekä lukenut tekstin, joka saattaa olla valetta?
Ihanko tosissaan sinä valitset tinderistä yhden naisen, joka on se ainoa oikea sinulle?
Etkö sitten loukkaannu siitä, jos laitan joka päivä viestin sinulle, Mikolle, ja Eetulle?
Olen mies ja tiedän että aivan keskiverto nainen saa vuoden aikana tuhansia tykkäyksiä, vaikka paljon siellä on esimerkiksi ulkomailta tulleita ja valeprofiilejakin mukana. Itse sain parhaimpina aikoina noin sata tykkäystä päivässä viikon ajan tinderin asennuksesta ja sen jälkeen tykkäykset laski eksponentiaalisesti ajan funktiona muutamaan per päivä. Olen itse ehkä hieman keskivertoa komeampi mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten naisen pitäisi käyttää Tinderiä? Jos laitan miehen vasemmalle, en näe häntä enää. Kuuluuko laittaa vain yksi tykkäys yhdelle ja olla katsomatta muita profiileita, ennen kuin on selvinnyt, onko Simo taukki? Käyttääkö miehet muka Tinderiä niin, että he laittavat y
On täysin ok viestitellä joka päivä usealle eri miehelle. Tuo on täysin eri asia kuin jos sivuuttaa yhden miehen kilpailusta pois vaikka kahdeksi viikoksi ja palaa sitten myöhemmin häneen kun joku kiinnostavampi mies ei sitten innostunutkaan naisesta.
Ei kukaan halua olla se viimeinen varavaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin miehenä, että nainen olisi aidosti kiinnostunut tutustumaan ja siihen kuuluu se, että käytös on johdonmukaista.
Haluaisin, että mulle vastataan kerran päivässä eikä pidetä viikkoja varalla.
Jos vastaamisessa menee tyyliin viikko niin on aivan selvää, että nainen ei pidä minua tarpeeksi tärkeänä panostaakseen tutustumiseen.
Jos olisin esim. Brad Pitt niin nainen ei uskaltaisi olla vastaamatta viikkoon, koska pelkäisi, että itse alan keskittymään muihin naisiin.
Teot>sanat.
No etkös voi tuosta sitten itse tehdä sitä valintaa, että kyseinen nainen ei enää kiinnostakaan sua? Omituista jäädä valittamaan sitä, että naisen pitäisi olla kiinnostuneempi. Jos ei ole, niin luulisi jo sen laskevan omaakin kiinnostusta. Te miehethän voitte vaikka ihan omin kätösin poistaa matchin, jos melkein viikko on kulunut ilman että nainen on vastannut.
Veikkaan muuten myös, että jos teillä olisi muutama match tavallisen perunanenäpulliaisen kanssa ja yksi match erityisen hyvännäköisen, hoikan ja muutenkin kiinnostavan naisen kanssa, niin taitaisipa mennä teilläkin niin, että viestittelyinnokkuus olisi suurin sen hyvännäköisen kohdalla. Saattaisi jopa käydä niin, ettei aina ehdi/muista/jaksa laittaa viestejä niille perunanenäpulliaisille, kun kaikki huomio on siinä hyvännäköisessä. Vai väitättekö, että ihan yhtä suurta olisi kiinnostus kaikkiin...?
Tiedoksi että vastasin hänelle.
Todnäk tää tapaus ei tuu jatkumaan, mutta mulla on tässä vain "voitettavaa".
Best case scenario on, että nainen piti taukoa sovelluksista eikä pyörinyt tuota väliaikaa panomiesten kullìkaruselleissa.
On normaalia.
Ei noita kannata odotella.
Minä kirjoittelen monen miehen kanssa samaan aikaan ja käyn treffeilläkin. Kaikille nyt ei vaan aina riitä aikaa. Muutakin elämää kun on. Ei kannata miettiä näitä liikaa tai ottaa henkilökohtaisesti.