Onko normaalia, että nainen vastaa 1-2 viikkoa myöhässä deittisovelluksessa?
Kommentit (53)
Naisilla on deittisovelluksissa sata muuta miestä jonossa, joten ihan normaalia tuollainen.
Katsoi siinä välissä pari muuta korttia.
Ihan normihommaa...käy ensin nussimassa muiden listalla olevien kanssa,ja tarkastamassa taloudellisen varallisuuden...kaikki kyllä käydään läpi ja vastaillaan,kunhan ehditään!
Myöhässä mistä? Mikä on oletuksesi viestien vastausajasta?
Jos olette keskusteluyhteydessä, suosittelen vahvasti kysymään sitlä naiselta itseltään miksi näin oli.
En mitenkään usko että joku random vauvapalstalta osaa vastata hänen puolestaan, varsinkaan kun ei yhtään tiedä eikä tunne asiaa eikä olosuhteita. Niin että jospa pstäisit kysäisten.
Totta kai voit täällä pyöritellä vaikka mitä salaliittoteorioita mutta eri asia onko siinä mitään järkeä. Itse pidän aina suoraa kysymistä ja puhetta ylivoimaisesti parhaimpana vaihtoehtona kuin alkaa arvailla ja spekuloida ja tietysti kaikkein negatiivisimpaan suuntaan kuinkas muutenkaan.
Että jos viestittelette, pistäpä siis ihan kysyen.
pistät vaan poistoon sen ja jatkat elämääs
Jos keskustelu on jo ollut hyvin käynnissä, poistan matchin parin päivän jälkeen jos toinen häviää mitään ilmoittamatta. Ei hän silloin kovin kiinnostunut ollut, eikä minua kiinnosta olla varalla. Suosittelen samaa.
On tuo joillekin normaalia. Kumppanuus ei ole tällaiselle prioriteetti tai hän ei ole sinusta erityisen kiinnostunut, eli tällaisen henkilön kanssa pääsee maksimissaan vaihtopenkille. Itse poistaisin mätsin
Ihan samoja ajatuksia herättää. Eli olit toisella tai kolmannella varasijalla. Numero ykkönen oli varmaan ulkoisesti täysi kymppi, mutta treffatessa siitä paljastui jokin ylläripylläri, ja homma luhistui siihen. Tod.näk. oli varattu, ja siksi sen ykkösen kanssa treffien säätämiseen meni yli viikko. Ja kun se ykkönen lensi roskikseen, niin sinut kaivettiin esiin?
Vierailija kirjoitti:
Oletus on 24 tuntia, ehkä maksimissaan 48 tuntia.
Yleensä jos on mennyt pitempään niin kiinnostusta ei ole ollut ja nainen on vain hiljentynyt uudestaan myöhemmin ja siinä vaiheessa lopullisesti.
Se on torstai, pyydä treffeille, niin voi olla viikonloppusi makeampi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samoja ajatuksia herättää. Eli olit toisella tai kolmannella varasijalla. Numero ykkönen oli varmaan ulkoisesti täysi kymppi, mutta treffatessa siitä paljastui jokin ylläripylläri, ja homma luhistui siihen. Tod.näk. oli varattu, ja siksi sen ykkösen kanssa treffien säätämiseen meni yli viikko. Ja kun se ykkönen lensi roskikseen, niin sinut kaivettiin esiin?
Itsekin aloittajana ja pessimistinä veikkaisin tällaista, että on ollut kiinnostuneempi jostain komeammasta tyypistä ja alkanut keskittymään häneen, mutta ehkä se mies lopetti sitten vastaamasta naiselle-🤷
Aion silti vastata tälle naiselle, koska ei ole muitakaan vaihtoehtoja näkyvissä.
Todennäköisesti seuraavan viestin jälkeen nainen hiljenee lopullisesti.
Monet tekee tuota, sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin aloittajana ja pessimistinä veikkaisin tällaista, että on ollut kiinnostuneempi jostain komeammasta tyypistä ja alkanut keskittymään häneen, mutta ehkä se mies lopetti sitten vastaamasta naiselle-🤷
Aion silti vastata tälle naiselle, koska ei ole muitakaan vaihtoehtoja näkyvissä.
Vastaa vaan, sitenhän sen näkee.
Ja koska ette ole vielä tavanneet, kumpikaan teistä ei tiedä, onko oikeasti kiinnostunut toisesta.
Mä olin muutamia vuosia sitten mukana, ja toimin juuri näin. Muutama potentiaalinen sulhasehdokas hävisi itse, joku jätti ensin lähtiessään haukkumaviestin harvasta kanssakäymisestä, mutta poistin viimein profiilini, kun en kertakaikkiaan jaksanut. Silloinen tilanteeni oli se, että olin raskaassa vuorotyössä, aloin uupua ja sairastella. Ei ollut aikaa eikä voimia treffailla samalla lailla kuin päivätyössä olevilla ja palstoilla roikkumiseenkin olisi pitänyt olla paljon enemmän puhtia kuin minulla oli. Menin sinne vain kun tunsin itseni virkeäksi. Liian harvoin. Moni piti sitä pelailuna.
Olen heitä jotka mieluummin tapaisivat kumppanin vapailla markkinoilla ex- tempore, mutta korona vieroitti kaikesta seuraelämästä. Niinpä kaikesta ihanuudestani huolimatta vanhenen tässä yksin, vaikka sydän olisi rakkautta täynnä jollekin annettavaksi. Enää eivät työtkään paina, mutta nähtävästi käy näin, että yksinäisyys tappaa ennen aikojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on täynnä naisia, pistä kylmästi vaan poistoon.
Missä vaiheessa on tullut normaaliksi että ihmisiin tutustumiseen tarttee edes sovelluksen? Jos nyt edes voi puhua tutustumisesta kun sehän on vain virtuaalitodellisuus ja voit esittää ketä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletus on 24 tuntia, ehkä maksimissaan 48 tuntia.
Yleensä jos on mennyt pitempään niin kiinnostusta ei ole ollut ja nainen on vain hiljentynyt uudestaan myöhemmin ja siinä vaiheessa lopullisesti.
Kuinka kiinnostunut voi oikeasti olla ihmisestä, jonka kanssa on vaihtanut muutaman viestin?
Tämän takia lähdin tinderistä parin kuukauden jälkeen, miehelle kun erehtyy jotain puhumaan niin on heti velkaa kaiken aikansa ja koko elämänsä.
Niin ja keskustelu oli jo vahvasti käynnissä tuossa vaiheessa eli oli tietoinen että odotin vastausta.