Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jätti tyttöystävän ja alkoi tinderöimään, koska keksi että haluaakin lapsia

Vierailija
21.11.2024 |

Paljonko veikkaatte olevan todennäköisyyden, että jättää myös lastensa äidin, kun saa uuden päähänpiston? Itse veikkaan 95-100%

Kommentit (136)

Vierailija
121/136 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aika harvalla se mieli muuttuu, mutta siitä huolimatta tulevaisuudensuunnitelmat eivät aina kohtaa. Olen itsekin joutunut kahdesti eroamaan miehestä joka haluaa lapsia (siis eri miehet kyseessä), mutta en minä siitä loukkaantunut että he lähtivät muualle perheitään perustamaan. Hyvä että löysivät onnensa, minä löysin omani lapsettoman miehen kanssa."

Itse asiassa hyvin monella se mieli muuttuu, ja kun kohtu on käytetty niin sitten aletaan puhumaan rakkauden ja seksin puutteesta, tulee ero ja yhteishuoltajuus. Mies joka jättää tyttöystävänsä siksi ettei saa tahtoaan läpi jättää myös lastensa äidin, jos ei saa tahtoaan läpi. Tällaiselle nainen on pelkkä käyttelyesine, joka hylätään välittömästi kun hyötyminen loppuu

Vierailija
122/136 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hyväksikäytti eksäänsä seksuaalisesti ja yritti hyväksikäyttää minua lapsentekokoneena. Teki aikeensa ja "visionsa" selväksi jo ensitreffeillä

Ja sinä lähdit toisille treffeille, koska? Siis tiesit, ettet ole ollenkaan se nainen, jota tässä haetaan, mutta päätit yrittää muuttaa toista. Nyt kiukuttelet, kun ei onnistunut?

Hedelmällistä naista haettiin ja sellainen olen, mutta en ole synnyttämässä tuollaiselle miehelle. Enkä todellakaan lähtenyt toisille treffeille

Eli olet käynyt yksillä treffeillä, joiden aikana mies kertoi haluavansa lapsia. Sinä et asialle lämmennyt, ja nyt kiukkuat tuhannen ydinvoimalan raivolla asiasta netissä? Päässäsi viiraa ja pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/136 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aika harvalla se mieli muuttuu, mutta siitä huolimatta tulevaisuudensuunnitelmat eivät aina kohtaa. Olen itsekin joutunut kahdesti eroamaan miehestä joka haluaa lapsia (siis eri miehet kyseessä), mutta en minä siitä loukkaantunut että he lähtivät muualle perheitään perustamaan. Hyvä että löysivät onnensa, minä löysin omani lapsettoman miehen kanssa."

Itse asiassa hyvin monella se mieli muuttuu, ja kun kohtu on käytetty niin sitten aletaan puhumaan rakkauden ja seksin puutteesta, tulee ero ja yhteishuoltajuus. Mies joka jättää tyttöystävänsä siksi ettei saa tahtoaan läpi jättää myös lastensa äidin, jos ei saa tahtoaan läpi. Tällaiselle nainen on pelkkä käyttelyesine, joka hylätään välittömästi kun hyötyminen loppuu

Yhä suurempi osa isistä taitaa nykyään olla vuoroviikkoisiä.

Vierailija
124/136 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen haluaminen ei ole mikään päähänpisto, vaan yksi elämän keskeisimmistä sisällöistä.

Ja jos lapsen saaminen on miehelle tärkeää, niin todennäköisemmin juuri sitoutuu siihen naiseen, joka pystyy hänelle lapsen antamaan. Ja jonka kanssa myös lapsella on kokonainen perhe.

Äläpä selitä. Lasten saannin jälkeen hänelle tärkeäksi muodostuukin yhtäkkiä jatkuva seksi ja sen verukkeella jättää lasten äidin, aloittaa uuden suhteen, ja siittää toisen perheen. Todennäköisyys tälle ateistisessa suomikulttuurissa

Onpas, tai sitten jää suhteeseen hyväksikäyttämään naisen äitipalveluja ja siittelee menemään suhteen ulkopuolella. Eikä tarvitse lukea miesten söpötyksiä, sepityksiä ja valheita heidän toiminnastaan, ihan polvesta toiseen toistuvan käytöksen arvioiminen riittää

Vierailija
125/136 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä suurempi osa isistä taitaa nykyään olla vuoroviikkoisiä.

Kyllä, omistaa ja rääkkää lapsia joka toinen viikko ja yrittää siittää lisää joka toinen. Tässä ei ole mitään hienoa ja tulevien polvien kannattaa kaikkien vältellä parhainpansa mukaan tällaisten järjestelyjen tuotoksia

Vierailija
126/136 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hyväksikäytti eksäänsä seksuaalisesti ja yritti hyväksikäyttää minua lapsentekokoneena. Teki aikeensa ja "visionsa" selväksi jo ensitreffeillä

Ja sinä lähdit toisille treffeille, koska? Siis tiesit, ettet ole ollenkaan se nainen, jota tässä haetaan, mutta päätit yrittää muuttaa toista. Nyt kiukuttelet, kun ei onnistunut?

Hedelmällistä naista haettiin ja sellainen olen, mutta en ole synnyttämässä tuollaiselle miehelle. Enkä todellakaan lähtenyt toisille treffeille

Eli olet käynyt yksillä treffeillä, joiden aikana mies kertoi haluavansa lapsia. Sinä et asialle lämmennyt, ja nyt kiukkuat tuhannen ydinvoimalan raivolla asiasta netissä? Päässäsi viiraa ja pahasti.

Onhan se nyt aivan helvetin röyhkeää ja alentavaa tulla vonkaamaan kohtua mainostamalla kuinka heitti eksän luiskaan, kun kohdunkäyttö kiellettiin. Ja tämä on jo toinen mies, joka on lähestynyt minua samalla agendalla. Jatkossa en tule lähtemään edes treffeille, ennen kuin miehen moraali on selvitetty. Ja että hän on myös tietoinen vaatimustensa rahallisesta arvosta, eikä ajattele, että nainen "rakkaudesta" tekee hänen puolestaan satojen tuhansien eurojen arvoisia uhrauksia. Rakkudesta mieheen, joka heittelee naisia luiskaan tuuliviirinä... Hyh hyh miten oksettavaa. Minulle pitäisi maksaa jotain korvauksia ja saada terapiaa että edes jouduin kuuntelemaan tuollaista edes yksien treffien ajan

Vierailija
127/136 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että kukaan mies ei koskaan lähde sun kanssasi treffeille. Mielenterveyshän tuommoisen kanssa vaarantuu. Laitoshoitoon kuuluisit.

Äiti ja kolmen lapsen mummi.

Vierailija
128/136 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen haluaminen ei ole mikään päähänpisto, vaan yksi elämän keskeisimmistä sisällöistä.

Ja jos lapsen saaminen on miehelle tärkeää, niin todennäköisemmin juuri sitoutuu siihen naiseen, joka pystyy hänelle lapsen antamaan. Ja jonka kanssa myös lapsella on kokonainen perhe.

Juu, ja lehmät lentää.

Vierailija
129/136 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ok se sukunimihullu. Ihan tismalleen samat jutut ja sama tyyli tuossa uhoamisessa, että normaali heterosuhde ja perhe muka väkivaltaa ja hyväksikäyttöä.

Laitoshoitoon kuuluisi tosiaankin, todella pahoja traumoja taustalla selvästi ja henkisesti häiriintynyt.

Vierailija
130/136 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos katsoo ympärilleen, niin todella paljon on pitkiä liittoja, joissa on aikuiset lapset ja lapsenlapsia. Ei ole mikään lehmät lentää -tyyppinen poikkeus se. 

Vierailija
131/136 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaan, että kukaan mies ei koskaan lähde sun kanssasi treffeille. Mielenterveyshän tuommoisen kanssa vaarantuu. Laitoshoitoon kuuluisit.

Sinähän voitkin synnyttää näille halukkaille. Tai antaa omat lapsesi heidän käyttöönsä. Kannatan tätä täysin rinnuksin ja hedelmällisin kohduin

Vierailija
132/136 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ok se sukunimihullu. Ihan tismalleen samat jutut ja sama tyyli tuossa uhoamisessa, että normaali heterosuhde ja perhe muka väkivaltaa ja hyväksikäyttöä.

Laitoshoitoon kuuluisi tosiaankin, todella pahoja traumoja taustalla selvästi ja henkisesti häiriintynyt.

En ole, mutta olen kyllä samaa mieltä hänen kanssaan. Miesten suhde perheeseen on omistuksellinen, sillä siittäjällä ei ole varsinaisesti mitään roolia perheessä. "Vanhemmuus" on ihan keksitty meemi siinä missä "isyyskin", nisäkkäillä on vain poikanen ja emo eli äiti

Sukunimityyppi on siis oikeass sanomassaan, mutta ei tajua että kaikki tuo on vapaaehtoista. Naiset jotka tieten tahtoen haluavat tulla alennetuiksi miehen omaisuudeksi ja huonosti kohdeltavaksi, ovat todennäköisesti ansainneet sen ja heille se saattaa olla jopa upgrade. Vapaa nainen ei koskaan edes harkitse nimensä muuttamista miehen omistukseen, eikä myöskään nimeä lapsiaan siittäjän mukaan, sehän olisi täysin järjenvastaista

Vierailija
133/136 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos katsoo ympärilleen, niin todella paljon on pitkiä liittoja, joissa on aikuiset lapset ja lapsenlapsia. Ei ole mikään lehmät lentää -tyyppinen poikkeus se. 

Puhut nyt ennen 70-lukua syntyneistä ja tuolloin miehet kasvatettiin eri tavalla, huolehtimaan perheistään ja sallimaan naiselle naiseus. Ehkäisyä ei käytetty ja naista ei vaihdettu, se oli suuri häpeä. Nämä nykymiehet heittelevät naisia käytettyinä luiskaan ja vielä ylpeilevät siitä seuraavalle, kuten huomaat. X- ja y-sukupolvesta vain pieni murto-osa on tällaisessa "pitkässä liitossa", suurin osa käyttäytyy kuin pahainen elukka

Vierailija
134/136 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut nyt ennen 70-lukua syntyneistä ja tuolloin miehet kasvatettiin eri tavalla, huolehtimaan perheistään ja sallimaan naiselle naiseus. Ehkäisyä ei käytetty ja naista ei vaihdettu, se oli suuri häpeä. Nämä nykymiehet heittelevät naisia käytettyinä luiskaan ja vielä ylpeilevät siitä seuraavalle, kuten huomaat. X- ja y-sukupolvesta vain pieni murto-osa on tällaisessa "pitkässä liitossa", suurin osa käyttäytyy kuin pahainen elukka

Käytettyinä luiskaan? Herranjumala, oletko sinä joku käytetty objekti parisuhteessa?

Vierailija
135/136 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistäkö joku etsii lisääntymiskumppania. Sehän on täynnä vain rikollisia, seksihulluja, pettäjiä ja muita sekopäitä.

Yhdelläkään täysjärkisellä taviksella ei ole tinderiä. 

Vierailija
136/136 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän voitkin synnyttää näille halukkaille. Tai antaa omat lapsesi heidän käyttöönsä. Kannatan tätä täysin rinnuksin ja hedelmällisin kohduin

Voi kun en enää kykene saamaan lapsia:) Eipä mun pojatkaan taida nyt suostua tuohon,, eli että antaisin lapseni heidän käyttöönsä:D Ovat heteroja ja päälle nelikymppisiä:DDDD