Mies jätti tyttöystävän ja alkoi tinderöimään, koska keksi että haluaakin lapsia
Paljonko veikkaatte olevan todennäköisyyden, että jättää myös lastensa äidin, kun saa uuden päähänpiston? Itse veikkaan 95-100%
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä, jotka seuraavat exiensä (some)elämää.
Sellaisesta tässä ei kai ole ollutkaan puhe
Jos ap ei seuraisi exänsä edesottamuksia, niin tätä ketjua ei olisi. Exä on exä - uutta putkeen. Vain tulevaisuus on jäljellä.
? Kyseessä ei ole exä vaan mies jonka kanssa kävin treffeillä, joilla hän ihan itse kertoi tästä jättämästään exästä ja kiinnostuksestaan kohtuuni hänen perimänsä kloonausalustana
Ja tällaisen raivon olet nyt saanut pääkopassasi kehiteltyä siksi, että mies toivoo lapsia ja sinä et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen haluaminen ei ole mikään päähänpisto, vaan yksi elämän keskeisimmistä sisällöistä.
Ja jos lapsen saaminen on miehelle tärkeää, niin todennäköisemmin juuri sitoutuu siihen naiseen, joka pystyy hänelle lapsen antamaan. Ja jonka kanssa myös lapsella on kokonainen perhe.
Minä voin kertoa, että omalla kohdalla kummankin lapsen hankkiminen oli päähänpisto. Vastuuni olen kantanut ja fiksuja aikuisia heistä on tullut. Mutta en todellakaan voi sanoa, että se olisi ollut jotenkin tarkkaan harkittu, puntaroitu ja päätetty ratkaisu.
Sehän on tietysti vain sinun mielipiteesi. Lapset yleensä uskaltavat avata suunsa vasta sitten, kun eivät ole enää alisteisessa asemassa
No, nuorimmainenkin täytti jo 30v. ja kumpikin ovat koulunsa käyneitä, itsenäisiä perheellisiä ihmisiä. Uskallan veikata, että olisivat minulle eli äidilleen asiasta avautuneet, jos jotain olisi jäänyt hampaankoloon. Tai jos on, niin ei se ainakaan alisteisesta asemasta johdu. Meillä oli ihan mukava elämä yhdessä perheenä. Nyt he elävät sitä samaa settiä eri roolissa. Tuskin sielläkään on tehty kymmenvuotissuunnitelmaa perheen suhteen. Kun on tuntunut aika oikealta, lapset on hankittu ja niillä mennään. Ei se perheen kanssa eläminen mitään rakettitiedettä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asia kuuluu Ap:lle? Jos uusi nainen haluaa lapsen kaikki kunnossa.
Ihan vaan sen verran että järkytti syvästi tulla kohtuvongatuksi noin oksettavasti
Kohtuvongattu? Siis häh? Jos mies haluaa perheen ja sinä et, niin ei se mitään kohtuvonkausta ole. Hän on kypsynyt sellaiseen vaiheeseen, että haluaa ihan luonnollisia asioita elämältään. Sinä et ole hänelle sopiva kumppani, koska te ette halua samoja asioita. Mitä oletit, että olisi tapahtunut? Että mies luopuu perhehaaveestaan sinun takiasi? Harva ihminen on sen väärti, että kannattaa perhehaaveesta luopua.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen haluaminen ei ole mikään päähänpisto, vaan yksi elämän keskeisimmistä sisällöistä.
Ja jos lapsen saaminen on miehelle tärkeää, niin todennäköisemmin juuri sitoutuu siihen naiseen, joka pystyy hänelle lapsen antamaan. Ja jonka kanssa myös lapsella on kokonainen perhe.
Haaveile vain. Miksi mies sitoutuisi? Esimerkiksi viikko-viikko systeemi on loistava: saat paistatella isän roolissa mutta myös omaa vapaata aikaa tehdä mitä huvittaa. Ja ennen kaikkea kenen kanssa huvittaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Niin kannattaakin. Ei ole mitään järkeä tehdä kompromissia lisääntymisasioissa. Jompi kumpi katkeroituu varmasti.
Uutta matoa koukkuun jos nykyisen kanssa ei tulevaisuudensuunnitelmat natsaa yhteen.
Jees, kiva kun rinnastatte naiset saalistettavaan ja syötävään eläimeen. Ehkä se kala voi synnyttää seuraavan sukupolvenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap ei seuraisi exänsä edesottamuksia, niin tätä ketjua ei olisi. Exä on exä - uutta putkeen. Vain tulevaisuus on jäljellä.
? Kyseessä ei ole exä vaan mies jonka kanssa kävin treffeillä, joilla hän ihan itse kertoi tästä jättämästään exästä ja kiinnostuksestaan kohtuuni hänen perimänsä kloonausalustana
Ja tällaisen raivon olet nyt saanut pääkopassasi kehiteltyä siksi, että mies toivoo lapsia ja sinä et?
Minua säälittää miehet, jotka tuon kanssa päätyvät treffeille. Tuollainen miesvihan määrä on pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö minun olla otettu siitä että mies kertoo treffeillä hyväksikäyttnäeensä eksäänsä ja jättäneensä hänet, ja nyt haluaa hyväksikäyttää minua? Ajatteletteko, että tällainen käytös on naiselle jonkinlainen lahja tai ilo? No, ehkä se jollekin epämiellyttävälle ja -halutulle naiselle onkin, että ehkäpä sellainen nainen on sitten tämänkin miehen mätsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin kertoa, että omalla kohdalla kummankin lapsen hankkiminen oli päähänpisto. Vastuuni olen kantanut ja fiksuja aikuisia heistä on tullut. Mutta en todellakaan voi sanoa, että se olisi ollut jotenkin tarkkaan harkittu, puntaroitu ja päätetty ratkaisu.
Sehän on tietysti vain sinun mielipiteesi. Lapset yleensä uskaltavat avata suunsa vasta sitten, kun eivät ole enää alisteisessa asemassa
No, nuorimmainenkin täytti jo 30v. ja kumpikin
Se on kiva, että elukoita löytyy sekä miehistä että naisista, niin kaikki löytävät mätsinsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä asia kuuluu Ap:lle? Jos uusi nainen haluaa lapsen kaikki kunnossa.
Ihan vaan sen verran että järkytti syvästi tulla kohtuvongatuksi noin oksettavasti
Kohtuvongattu? Siis häh? Jos mies haluaa perheen ja sinä et, niin ei se mitään kohtuvonkausta ole. Hän on kypsynyt sellaiseen vaiheeseen, että haluaa ihan luonnollisia asioita elämältään. Sinä et ole hänelle sopiva kumppani, koska te ette halua samoja asioita. Mitä oletit, että olisi tapahtunut? Että mies luopuu perhehaaveestaan sinun takiasi? Harva ihminen on sen väärti, että kannattaa perhehaaveesta luopua.
Senhän takia hän minun kanssani oli treffeillä, piti löytää synnyttäjä kun eksä ei suostunut
Täytyy varmaan viedä lapset pois miesten näkyviltä ja saatavila kokonaan, jos se aiheuttaa tällaista kohtelua lasten tuottajia kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveile vain. Miksi mies sitoutuisi? Esimerkiksi viikko-viikko systeemi on loistava: saat paistatella isän roolissa mutta myös omaa vapaata aikaa tehdä mitä huvittaa. Ja ennen kaikkea kenen kanssa huvittaa. :)
Nimenomaan, loistava elukkamiehelle. Saa leikkiä siittäjäeläintä joka toinen viikko ja perhemiestä joka toinen viikko. Lapsi kasvaa oksettavan seksiaddiktin tapoihin, koska laki pakottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua säälittää miehet, jotka tuon kanssa päätyv
Pyh, pelottavaa on miesten käytös ja se että näin alhainen ja oksettava, moraaliton käytös identifioidaan "mieheyteen". Ihan kuin sanoisi, että tappaminen, r aiskaaminen, rikokset ja kaikenlainen pahuus olisi osa jonkin sukupuolen biologista käytöstä. Jos on, niin miehet eivät kuulu yhteiskunaan ollenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kannattaakin. Ei ole mitään järkeä tehdä kompromissia lisääntymisasioissa. Jompi kumpi katkeroituu varmasti.
Uutta matoa koukkuun jos nykyisen kanssa ei tulevaisuudensuunnitelmat natsaa yhteen.
Jees, kiva kun rinnastatte naiset saalistettavaan ja syötävään eläimeen. Ehkä se kala voi synnyttää seuraavan sukupolvenne?
Voi se kala olla mieskin, riippuu kelle sanoo. Älä esitä vielä tyhmempää kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mi
Siis mikä moraaliton käytös? Se että haluaa perheen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos olet tietoinen niin se lapsi jatkaa olemistaan ja hyötyy kaikista eniten vakaista, turvallisista kasvuolosuhteista. Tuuliviirin, naisenhylkääjän, hyväksikäyttäjän miehen lapsi ei saa kumpaakaan"
siis mielestäsikö se lapsi olisi pitänyt tehdä (väkisin?) naisen kanssa, joka ei lapsia halua, jotta ei olisi erottu ja olisi vakaa ja turvallinen suhde???
Öö, ei, vaan jos ollaan suhteessa naiseen niin silloin se oma impulssinomainen himo laitetaan sivuun ja elämässä edetään yhdessä sen kumppanin kanssa
Jos jossakin tilanteessa nainen ei halua lapsia, asialle voi tehdä monen monituista asiaa. Lisääntyminen on luonnon prosessi ja jokainen nainen, joka on oikeanlaisissa olosuhteissa, haluaa kyllä lapsia. Se vaatii turvaa, aikaa, jne. Jos mies vonkaa kohtua ja vauvoja naiselta, joka käy töissä ja jolle mieskin on rasite, ei tietenkään kanna hedelmää. Mutta ongel
Eli miehen pitää vaan alistua siihen, että nainen päättää hänen puolestaan saako hän koskaan toivomiaan lapsia vai ei? Jos naista ei huvita, niin sitten jäädään lapsettomaksi?
Itse en naisena ikipäivänä suostuisi luopumaan lapsihaaveestani sen takia, että mies ei niitä haluakaan. Sen takia erosinkin eksästäni ja etsin perhettä toivovan miehen. On törkeää vaatia tuollaista keneltäkään, jokainen saa kyllä elämässä tavoitella juuri sellaista perhettä kuin haluaa ja mies teki ihan oikein kun jatkoi etsintää. Lasten hankkimiseen on niin lyhyt aikaikkuna elämässä, ettei siinä auta jäädä odottelemaan, tulisiko toiselle joskus ehkä sellainen olo, että sittenkin saattaisi lapsen haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tällaisen raivon olet nyt saanut pääkopassasi kehiteltyä siksi, että mies to
Toisten ihmisten seksuaalinen hyväksikäyttö, vaikka sitten "perheen perustamistarkoituksesa". Ymmärrät varmaan, että kaikki rikokset ja väärinkäytökset perustuvat "haluun" tai muuhun hallitsemattomaan tunteeseen, eli se ei ole koskaan riittävä syy tehdä yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos olet tietoinen niin se lapsi jatkaa olemistaan ja hyötyy kaikista eniten vakaista, turvallisista kasvuolosuhteista. Tuuliviirin, naisenhylkääjän, hyväksikäyttäjän miehen lapsi ei saa kumpaakaan"
siis mielestäsikö se lapsi olisi pitänyt tehdä (väkisin?) naisen kanssa, joka ei lapsia halua, jotta ei olisi erottu ja olisi vakaa ja turvallinen suhde???
Öö, ei, vaan jos ollaan suhteessa naiseen niin silloin se oma impulssinomainen himo laitetaan sivuun ja elämässä edetään yhdessä sen kumppanin kanssa
Jos jossakin tilanteessa nainen ei halua lapsia, asialle voi tehdä monen monituista asiaa. Lisääntyminen on luonnon prosessi ja jokainen nainen, joka on oikeanlaisissa olosuhteissa, haluaa kyllä lapsia. Se vaatii turvaa, aikaa, jne. Jos mies vonkaa kohtua ja vauvoja naiselta, joka käy töissä ja jolle mieskin on r
Jos tuo on elämässä prioriteetti niin sen ekankin kumppanin voi valita sen perusteella. Se että lypsää yhtä vuosia ja sitten vaihtaa toiseen kun lypsytuotanto ei nouse, on yksinkertaisesti hyväksikäyttöä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tällaisen raivon olet nyt sa
Siis mikä ihmeen seksuaalinen hyväksikäyttö? Seksi oman kumppanin kanssa vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun siskolla on tuollainen mies. Sen exä ei halunnut lapsia, mies halusi ja 10 vuoden yhdessäolon jälkeen mies oivalsi, että joko tämä parisuhde tai mahdollisuus päästä isäksi. Hän valitsi isyyden ja on nyt kahden lapsen onnellinen isä, varsinainen kotoilija. Entinen tyttöystävänsä odottaa yhä, että mies palaa huomattuaan, että ei ne lapset ole tärkeitä.
Tuskin odottaa, eiköhän hän ole vaan onnellinen että pääsi hyväksikäyttäjästä. Yleensä se haluaako lapsia vai ei korreloi vahvasti siihen, millainen lähiympäristö on: jos ympärillä häärää paska mies, myös kohtu kuihtuu. Sinun siskollasi oli ilmeisesti aika paljon matalammat standardit
Tää exä on töissä samassa työpaikassa kuin minä. Jostain syystä hyvin kiinnostunut veljestäni edelleen, lähettelee terveisiä jne.
Siskolla voi olla matalammat standardit, mutta hänellä on onnellinen perhe-elämä ja mies, jolle lapset menee kaiken muun edelle. Onhan sekin jo paljon enemmän kuin mitä me keskimääräiset palstamammat saamme, eikös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun siskolla on tuollainen mies. Sen exä ei halunnut lapsia, mies halusi ja 10 vuoden yhdessäolon jälkeen mies oivalsi, että joko tämä parisuhde tai mahdollisuus päästä isäksi. Hän valitsi isyyden ja on nyt kahden lapsen onnellinen isä, varsinainen kotoilija. Entinen tyttöystävänsä odottaa yhä, että mies palaa huomattuaan, että ei ne lapset ole tärkeitä.
Tuskin odottaa, eiköhän hän ole vaan onnellinen että pääsi hyväksikäyttäjästä. Yleensä se haluaako lapsia vai ei korreloi vahvasti siihen, millainen lähiympäristö on: jos ympärillä häärää paska mies, myös kohtu kuihtuu. Sinun siskollasi oli ilmeisesti aika paljon matalammat standardit
Tää exä on töissä samassa työpaikassa kuin minä. Jostain syystä hyvin kiinnostunut veljestäni edelleen, lähettelee terveisiä jne.
Siskol
Lapsihimoinen mies ei ole hyvä vanhempi vaan lapsi itsekin