Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt selvitetään tämä: miksi on niin paljon miehiä jotka eivät suutele, eivät halaa jne? Luulisi että tämä tyydyttäisi montaakin tarvetta!

Vierailija
20.11.2024 |

Siis miksi ei? Ihania juttuja joiden ei aina tarvitse johtaa penetraatioon - vai pitääkö? Muka miehellä - en usko, olisi outoa? Halaatteko lapsianne edes koskaan ja annatte pienoisen pusun vai onko se miehiltä kielletty?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Itse kuitenkin suutelen ja halaan tai pidän rakastamaani naista sylissä niin paljon kuin mahdollista.

M51

Vierailija
2/22 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki ap koira. Moni nainen on niin jo tehnytkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panomies ei puhu eikä pussaa!

Vierailija
4/22 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urosten osa tässä luomakunnassa on vähän vaikea . Aina pitää olla valmis mutta ei koskaan tiedä mihin ja milloin. 

Vierailija
5/22 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urosten osa tässä luomakunnassa on vähän vaikea . Aina pitää olla valmis mutta ei koskaan tiedä mihin ja milloin. 

Sympaattisesti sanottu. 

Itse aiheeseen, että kyllä minun kokemukseni mukaan on ihan mieskohtaista, että tykkääkö halia ja pussailla. Itse olen nainen joka ei välitä läheisyydestä. Seksi kyllä kelpaa mutta en halua mitään hipsutusta tai kuhertelua, en edes pitkässä suhteessa vierekkäin nukkumista. Alkaa myös vituttaa jos seksiä ei ole tarpeeksi ja sitten pitäisi halia sohvalla eikä mitään tapahdu, turhanpäiväistä. Ihmisiä on erilaisia. 

Vierailija
6/22 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies joka puhuu ja pussaa, mutta myös haluaa vastavuoroisesti niitä takaisin. Parisuhteessa pitää näyttää ja kertoa että tykkää toisesta. Kuljetaan vaimon kanssa myös käsi kädessä kaupungilla, ei piilotella sitä että tykätään toisistamme.

Vierailija
7/22 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laketaampa panomies... viisi minuutti ja tujjotus,sulla on kyllä köyhä elämä vaikka tekisit sitten sen 365x 5min.no ei siinä kyllä paljon iloa ole.

Vierailija
8/22 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tykkään läheisyydestä kaikissa muodoissaan.

Onkohan tuolla tekemistä pariskunnan keskinäisten välien kanssa? Jos on paljon riitaa, tai ei yksinkertaisesti enää hirveän paljon tykätä toisistaan? Onhan halailu ja pussailu paljon intiimimpää, ei niissä ole mitään mieltä, jos ei todella tykkää siitä kumppanistaan.

Seksi on toista maata. Kyllä minä voisin miehenä kassini tyhjentää sellaiseenkin naiseen jota pidän ärsyttävänä tai tyhmänä - ja vielä nauttia siitä.

Vierailija
9/22 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä on yli 30% sellaisia joilla ei ole tuollaiseen tunneälyä. Ovat suorittajia ja yleensä laskennallisia ihmisiä. Eivät edes itse tiedosta omaa puutettaan. Luulisi tuon selviävän jo seurusteluaikana, onko miehestä pitämään naista hyvänä, vai onko ainut mitää osaa jyystäminen. Jos olisin itse nuori nainen niin en antaisi miehelle pillua ennen kuin hän olisi pystynyt tyydyttämään minut sormin ja nuolemalla ja muutenkin panostaisi minun tulemiseen, eikä heti toisinpäin.

Vierailija
10/22 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehissä on yli 30% sellaisia joilla ei ole tuollaiseen tunneälyä. Ovat suorittajia ja yleensä laskennallisia ihmisiä. Eivät edes itse tiedosta omaa puutettaan. Luulisi tuon selviävän jo seurusteluaikana, onko miehestä pitämään naista hyvänä, vai onko ainut mitää osaa jyystäminen. Jos olisin itse nuori nainen niin en antaisi miehelle pillua ennen kuin hän olisi pystynyt tyydyttämään minut sormin ja nuolemalla ja muutenkin panostaisi minun tulemiseen, eikä heti toisinpäin.

Ei sulla miestä olekaan.

Vierailija
11/22 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laketaampa panomies... viisi minuutti ja tujjotus,sulla on kyllä köyhä elämä vaikka tekisit sitten sen 365x 5min.no ei siinä kyllä paljon iloa ole.

Mistä helvetistä joku ventovieras voi tietää, kuinka köyhää tai rikasta jonkun tuntemattoman ihmisen elämä on?

Vierailija
12/22 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on todella paljon läheisyyttä, koskettelua, flirttiä jne. 8 vuotta ollaan oltu yhdessä

Rakastan pitää naistani sylissä, illalla ennen nukkumaan käymistä ollaan nakuna lusikassa jne.

Naiseni sanoo ettei olisi voinut kuvitellakkaan että mies voisi haluta niin paljon läheisyyttä, hyväilyä, silitystä, halimista jne.

Kaikki tuo, flirtti, läheisyys, silitykset, halimiset jne. pitävät parisuhteen kipinän yllä. Ja joo, johtaa aivan mahtavaan rakasteluun.

m43

Vierailija
13/22 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on naiskohtaista. Mies ei halua halailla rumapainoiseksi märehtinyttä naistaan eikä halua penetroitua kun nainen on märehtinyt itsensä järkyttäväpainoiseksi. Sen sijaan jos nainen on kuin https://lifeonphoto.com/2022/03/model-anna-grudina/ niin mikään ei voi estää miestä käpälöimästä, suutelemasta, imemästä, nuolemasta, häntä, sekä penetroitumasta, yhtenään.

Vierailija
14/22 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on todella paljon läheisyyttä, koskettelua, flirttiä jne. 8 vuotta ollaan oltu yhdessä

Rakastan pitää naistani sylissä, illalla ennen nukkumaan käymistä ollaan nakuna lusikassa jne.

Naiseni sanoo ettei olisi voinut kuvitellakkaan että mies voisi haluta niin paljon läheisyyttä, hyväilyä, silitystä, halimista jne.

Kaikki tuo, flirtti, läheisyys, silitykset, halimiset jne. pitävät parisuhteen kipinän yllä. Ja joo, johtaa aivan mahtavaan rakasteluun.

m43

Näin on. Miehet voi miettiä kuman kanssa naiset haluaa olla sen kanssa jonka kanssa paljon  läheisyyttää ja rakkautta vain kylmän asialllisen miehen kanssa joka vain jyystää ja toteuttaa itseään esiintymällä  "miehenä.  Sitten ihmetelllään miksi naiset kyllästyy seksiin ja meheen.

Eilen oli seksin jälkeen asiasta keskustelua, kun kiittelin vaimoa siitä, että on aina halunnut paljon läheisyyttä ja seksiä. Hän totesi siinä, että onhan paljon miehiä ja naisia jotka voivat harrastaa pelkkää seksiä lähes kenenkä tanssa tahansa. Sanoin taas kerran etten ymmärrä mitä järkeä siinä on kun minusta meidän seksissä henkinen yhtyminen on melkein tärkeämpää kuin fyysinen.  Vaimoni saanut sellaisen kasvatuksen ettei ketään kehuta eikä kiitoksiakaan oikein jaeta mutta hän on osoittanut kiitolllisuuden minua kohtaa käytöksellään ja seksihaluillaan. Me ollaan jatkettu tuota halailua läheisyyttä jo kohta 49 vuotta. joten se on kantanut..

Vierailija
15/22 |
22.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on naiskohtaista. Mies ei halua halailla rumapainoiseksi märehtinyttä naistaan eikä halua penetroitua kun nainen on märehtinyt itsensä järkyttäväpainoiseksi. Sen sijaan jos nainen on kuin https://lifeonphoto.com/2022/03/model-anna-grudina/ niin mikään ei voi estää miestä käpälöimästä, suutelemasta, imemästä, nuolemasta, häntä, sekä penetroitumasta, yhtenään.

Täytyy sanoa että aika muovisia kuvia on. Miten instafiltteriä voi käpälöidä?

Vierailija
16/22 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että aika muovisia kuvia on. Miten instafiltteriä voi käpälöidä?

Niinpä. Ja onko kuvan malli edes täysikäinen?

Vierailija
17/22 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lopettanut meillä asuvan naisen (=vaimoni) suutelemisen ja halaamisen koska häntä kiinnostaa vain kännykkänsä ja tablettinsa halaaminen. Telkkaria ei halaa. Vielä.

-m57

Vierailija
18/22 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys itsessään olettaa ja yleistää rasittavan paljon, mutta viimeistään noita besserwisser-kommentteja lukiessa alkaa toivomaan, että asuisi jenkeissä ja olisi voinut äänestää trumppia

Vierailija
19/22 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämmöisistä saa syytteen nykyaikana?

Vierailija
20/22 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m43

Näin on. Miehet voi miettiä kuman kanssa naiset haluaa olla sen kanssa jonka kanssa paljon  läheisyyttää ja rakkautta vain kylmän asialllisen miehen kanssa joka vain jyystää ja toteuttaa itseään esiintymällä  "miehenä.  Sitten ihmetelllään miksi naiset kyllästyy seksiin ja meheen.

Eilen oli seksin jälkeen asiasta keskustelua, kun kiittelin vaimoa siitä

ei vi//u mitä rasittavaa pa$kaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi