Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla piikkejä ottaneilla on ollut kova KORONA?

Vierailija
20.11.2024 |

Kovat oireet ja kova kuume.

ja osalla monta kertaa . Päälle muut taudit .

Kommentit (493)

Vierailija
421/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ääliö vastaa tekoäly "auktoriteettinaan"?

Vierailija
422/493 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman todisteita ap puhuu paikkansa pitämätöntä roskaa, aivan kuin venäläistä tai historiaan jääneen Etelä-Afrikan rotusortohallituksen disinformaatiota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/493 |
26.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä koronarokotusta ole ottanut, enkä ole sairastanut koronaa. 

Vierailija
424/493 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 piikkiä alla, eikä kertaakaan koronaa. Muutenkin olen ollut terveempi kuin koskaan aiemmin ja kerran pari on nuha tullut, niin sekin on ollut neljä kertaa lyhyempi kuin aiemmin. Yleensä pelkkä nuha kesti kokonaisuudessaan jotain 1,5 - 2 kuukautta. Nyt selviää 2 viikolla. 

Vierailija
425/493 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkullani oli influenssa, "vaikka" ei ollut ottanut rokotetta. Ei palannut sairaalasta kotiin vaan hautajaisia vietettiin.

Vierailija
426/493 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 koronapiikkiä ja vielä influenssarokotus, kun kuulun riskiryhmään ja ajattelin etten ilman rokotuksia selviä. Kolme koronaa ollut, joista viimeisin oli joulukuussa. Olin todella kipeä ja olin sairaalassakin kolme päivää. Tähän loppui mun rokotusten ottaminen. On kyllä aina ollut nuhakausia mutten koskaan ole niiden takia joutunut sairaalaan.

N 70v

Vierailija
427/493 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella tuntuu olevan mielipide ja mitä vähemmän koulutettu oman elämänsä kulkija sen varmemat tilastot ja rätingit.  

Kuulun riskiryhmään joten korona + inlfluensseripiikki on joka vuosi otettu ja terveenä on pysytty. Joku pikkuflunssa on ehkä ollut.  Tuskin nuo HUS:in hyvät lääkärit minkään lääketehtaan varassa on tietoineen, 

Vierailija
428/493 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut, rokotukset on otettu. Väitteesi on väärä.

Vierailija
429/493 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kriittiset faktat sensuroidaan. On testattu. 

Mutta totuus ei pala tulessakaan. Aika moni kuitenkin peukutti...

Vierailija
430/493 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ollut. Älä puhu pazkaa.

Vierailija
431/493 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain viestit "Otin 5 rokotetta, ei koronaa 

jätetään. Kuka mahtaa kirjoitella kaikki ihan samaan malliin. Ihan harrastuksena? 

Ai niin marinin hallitus osti sitä somevaikuttamista ja THL maksoi tubettajakehujille.

Vierailija
432/493 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottanut piikkiä ja en saanut koronaa, vaikka rokotetut olisi kovasti tautia väkisin tartuttaa kaikille muillekin.

Vierailija
433/493 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikit pahentaa koronaa. 

Vierailija
434/493 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä rokotetta syöpä- ja elinsiirtotaustan vuoksi, ei yhtään koronaa.

Minua nauratti korona-aikoina, kun mm. trukkikuskipersut julistivat tietävänsä TOTUUDEN rokotuksista eivätkä käsittäneet, että rokotusten taustalla on lääkealan ammaattilaisten osaaminen - ei heikosti rämmitty peruskoulu, kuten heillä itsellään.  

Vierailija
435/493 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KORONA söi ap:n aivot.

Vierailija
436/493 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet ilkeät vihreät miehet tulivat Marsista ja jakoivat ihmiskunnalle myrkyllisiä koronapiikkejä - ja muita kutkuttavia salaliittotarinoita. 

Nyt saatavilla kirjakaupoista.

Vierailija
437/493 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näitä sairaan tyhmiä on vieläkin, vaikka koronapandemiastakin on aikaa jo vaikka kuinka kauan. 😡

Koronarokotteesta on alusta asti tiedetty ja informoitu, ettei se välttämättä kokonaan ehkäise koronaan sairastumista, vaan saattaa joillakin ainoastaan lieventää sairautta!!!

Itsellä on kolme rokotetta. Viimeisimmän saamisesta on jo reilu 2 vuotta. Vasta tänä kesänä sain lievän taudin, jossa meni maku- ja hajuaisti muutamaksi päiväksi. Edes kuumetta tms. ei ollut. Vain vähän huonovointisuutta ja nuo aistijutut. Testiä en ottanut, mutta jos tauti oli koronaa, niin todella mitätön sitten oli. Ja tuli vasta sitten, kun rokotteet ei ole enää vaikuttaneet.

Vierailija
438/493 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla kolme rokotusta, pojalla ei ole ollut koronaa, mulla ja tyttärellä lievä kerran. 

Vierailija
439/493 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut kolme piikkiä ja ei lainkaan koronaa. Jos ap olisi lukenut uutisia ja myös muista maista, niin ne rokottamattomat juuri kuolivat ja saivat oireita. 

Vierailija
440/493 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut kolme piikkiä ja ei lainkaan koronaa. Jos ap olisi lukenut uutisia ja myös muista maista, niin ne rokottamattomat juuri kuolivat ja saivat oireita. 

Ap on hyödyllinen idiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan