Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikilla piikkejä ottaneilla on ollut kova KORONA?

Vierailija
20.11.2024 |

Kovat oireet ja kova kuume.

ja osalla monta kertaa . Päälle muut taudit .

Kommentit (493)

Vierailija
401/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mkehillä jo nuha ja 37.1 kuume rinnatetaan rankkaan koronaan. Sitä sanotaan mänfluuksi. 

Vierailija
402/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kaikki koronapiikit ja elin normaalia elämää. En sairastunut koronaan kertaakaan. Hyvin toimi rokotteet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi rokotusta ja parantumaton syöpä, vaan eipä ole yhtään koronatautia ollut. Eikö näiden salaliittoteorioihin uskovilla ole lähipiirissä järkeviä ihmisiä, jotka saisivat nämä hoitoon, sillä hoitoa nämä todella tarvitsevat. Olisiko se 666 peto saanut aivotoiminnan surkastumaan näin pahoin?

Vierailija
404/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin kaikki koronapiikit ja elin normaalia elämää. En sairastunut koronaan kertaakaan. Hyvin toimi rokotteet!

Deltakin oli vaarallinen vain riskiryhmille: ikä, ylipaino, perussairaudet, miessukupuoli. Muille riski oli alle promillen. Hyvä ettet saanut haittavaikutuksia!

Vierailija
405/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ilmeisesti harhaisuudestasi päätellen sinun long covid meni aivoihin.

Vierailija
406/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs yleistetä, minulla ei ole ollut kertaakaan. Olen ottanut kaikki rokotukset. Olen 79 v.

Vierailija
407/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nää lääkefirmojen (Pfizer, Moderna yms) mainosmiehet käyvät puhumassa paskia. Fphyi  ...tana

Sittenkin puheissa enemmän totta kuin kaltaisesi ryssätrollin.

Vierailija
408/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, ei minulla ainakaan ole ollut vielä minkäänlaista koronaa, ei kovaa eikä lievääkään, vaikka kaikki ilmiaseksi saamani piikit olen ottanut.

Vierailija
409/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottanut rokotetta ja oli hirveet oireet, 40 astetta kuumetta, ja jälkihuimaus ja keuhoon jäi ilmeisesti joku vamma mikä tuntuu erityisesti kylmällä ilmalla ja kipeänä. Mitä tästä voimme päätellä? Emme yhtään mitään paitsi että korona on vakava tauti.

Ei kysymyksessä ole xxxxxxxxxxxx poistettu valhetta

Hei folihatut hyppikää, nyt on salaliittoteoroiden raikkahin aika!

t: putte ja trump

tää

Vierailija
410/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan joulupukki rokotettu vai peräti tartunnan saanut ja levittää jouluaattona covidin koko maailmaan? Voisiko ap käydä kysymässä?

Vierailija
411/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan joulupukki rokotettu vai peräti tartunnan saanut ja levittää jouluaattona covidin koko maailmaan? Voisiko ap käydä kysymässä?

Ja poroillakin ihan satavarmasti lintuinfluenssa?!

Vierailija
412/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole rokotevastainen ihminen, mutta en koronarokotteita ottanut koska koin ne turhaksi. Jos olisin ollut hyvin iäkäs ja heikossa kunnossa niin sitten olisin koronarokotteet melko varmasti ottanut. 

Minä en vieläkään tiedä syytä sille miksi muut ihmiset otti koronarokotteita, mikä hyöty niistä oikein oli? 

Rokotetut ja rokottamattomat sairastaa koronan yhtälailla ja molemmat ryhmät koronaa levittää. Mikä hyöty siis koronarokotteista saatiin? 

Minäkään en ottanut rokotuksia, ja sairastuin silti. Olen ihan varma että se johtui 5G:stä.

Vierailija
413/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole rokotevastainen ihminen, mutta en koronarokotteita ottanut koska koin ne turhaksi. Jos olisin ollut hyvin iäkäs ja heikossa kunnossa niin sitten olisin koronarokotteet melko varmasti ottanut. 

Minä en vieläkään tiedä syytä sille miksi muut ihmiset otti koronarokotteita, mikä hyöty niistä oikein oli? 

Rokotetut ja rokottamattomat sairastaa koronan yhtälailla ja molemmat ryhmät koronaa levittää. Mikä hyöty siis koronarokotteista saatiin? 

Minäkään en ottanut rokotuksia, ja sairastuin silti. Olen ihan varma että se johtui 5G:stä.

Niin? Rokotetut ja rokottamattomat sairasti koronan yhtälailla, toisilla oireet oli pahempia kuin toisilla. Meidän ero on se että sinä olet joko trolli tai rokotevastainen kun taas minä en ole kumpaakaan. 

Vierailija
414/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän varmuuden vuoksi peruuttaa koko joulu. Eihän siitä mitään tuu että pukki painelee ympäri kyliä tautia levittäen?!

Vierailija
415/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä nää lääkefirmojen (Pfizer, Moderna yms) mainosmiehet käyvät puhumassa paskia. Fphyi  ...tana

Montako tartuttamaasi kuoli?

Vierailija
416/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Da Pjotr. Mitäs jos työntäisit sen kusisen pääsi takaisin siihen kaalisoppasinkkimpäriin siellä idän rottakansan trollitehtaassa.

tää, olen sun kanssa samaa mielktä

Vierailija
417/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deltakin oli vaarallinen vain riskiryhmille: ikä, ylipaino, perussairaudet, miessukupuoli. Muille riski oli alle promillen. Hyvä ettet saanut haittavaikutuksia!

Laita toki lähdetietoa kehiin, vai ihanko itseoppineena poppahenkilönä tuon diagnoosin viskasit? Vai oletko kenties todennäköisyys matematiikkaan erikoistunut fil. tohtori? Voisit antaa myös seuraavan lottorivin oikeat numerot?!

Vierailija
418/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronarokote ja 5G ne vasta paha yhdistelmä onkin! Voi saada puhelimesta covidin. Leviää kuulemma watsappi viestin kautta. Oireena vainoharhaisuutta, yleinen ahdistuneisuus ja tunne että koko ajan joku tarkkailee.

Ainoa hoitokeino mitä on, on tehdä alumiinifoliosta hattu, ja laittaa netti kiinni.

Vierailija
419/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta olette k XXXXXXXXXXXXX POISTETTU VALHETTA

Eihän kukaan pyri rokottamaan kuin 65-täyttäneitä ja heidänkin täytyy tilata rokotusaika.

Etkö yhtään seuraa tosielämää, paikkakuntasi sanomalehteä tms

NÄIN JUURI

Vierailija
420/493 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta vieläkään ei selvinnyt mistä niitä 5G-piikkejä saa, jotka aiheuttaa spontaaneja raha-automaattien laukeamisia...

sattumoisin huomasin viestisi, Kotkassa sain silloin ihan ekojen joukossa ja se toimiin vieläkin. Tosin niitä ei ole enää jaossa joten taitaa olla turhaa odotella sellaisen enää saavansa. Siitä on myös muutakin iloa eri asiayhteyksissä, muistanet varmaan muista ketjuista joissa näistä oli puhetta pidempäänkin.

Tähän niitä ala uudelleen laittaa, saattaa poistua tämä ketju, joten turhaa vaivannäköä olisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan