Miksi kaikilla piikkejä ottaneilla on ollut kova KORONA?
Kovat oireet ja kova kuume.
ja osalla monta kertaa . Päälle muut taudit .
Kommentit (493)
Otin kaikki koronapiikit ja elin normaalia elämää. En sairastunut koronaan kertaakaan. Hyvin toimi rokotteet!
Kuusi rokotusta ja parantumaton syöpä, vaan eipä ole yhtään koronatautia ollut. Eikö näiden salaliittoteorioihin uskovilla ole lähipiirissä järkeviä ihmisiä, jotka saisivat nämä hoitoon, sillä hoitoa nämä todella tarvitsevat. Olisiko se 666 peto saanut aivotoiminnan surkastumaan näin pahoin?
Vierailija kirjoitti:
Otin kaikki koronapiikit ja elin normaalia elämää. En sairastunut koronaan kertaakaan. Hyvin toimi rokotteet!
Deltakin oli vaarallinen vain riskiryhmille: ikä, ylipaino, perussairaudet, miessukupuoli. Muille riski oli alle promillen. Hyvä ettet saanut haittavaikutuksia!
Ap. Ilmeisesti harhaisuudestasi päätellen sinun long covid meni aivoihin.
Eipäs yleistetä, minulla ei ole ollut kertaakaan. Olen ottanut kaikki rokotukset. Olen 79 v.
Vierailija kirjoitti:
Täällä nää lääkefirmojen (Pfizer, Moderna yms) mainosmiehet käyvät puhumassa paskia. Fphyi ...tana
Sittenkin puheissa enemmän totta kuin kaltaisesi ryssätrollin.
Jaa, ei minulla ainakaan ole ollut vielä minkäänlaista koronaa, ei kovaa eikä lievääkään, vaikka kaikki ilmiaseksi saamani piikit olen ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ottanut rokotetta ja oli hirveet oireet, 40 astetta kuumetta, ja jälkihuimaus ja keuhoon jäi ilmeisesti joku vamma mikä tuntuu erityisesti kylmällä ilmalla ja kipeänä. Mitä tästä voimme päätellä? Emme yhtään mitään paitsi että korona on vakava tauti.
Ei kysymyksessä ole xxxxxxxxxxxx poistettu valhettaHei folihatut hyppikää, nyt on salaliittoteoroiden raikkahin aika!
t: putte ja trump
tää
Onkohan joulupukki rokotettu vai peräti tartunnan saanut ja levittää jouluaattona covidin koko maailmaan? Voisiko ap käydä kysymässä?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan joulupukki rokotettu vai peräti tartunnan saanut ja levittää jouluaattona covidin koko maailmaan? Voisiko ap käydä kysymässä?
Ja poroillakin ihan satavarmasti lintuinfluenssa?!
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole rokotevastainen ihminen, mutta en koronarokotteita ottanut koska koin ne turhaksi. Jos olisin ollut hyvin iäkäs ja heikossa kunnossa niin sitten olisin koronarokotteet melko varmasti ottanut.
Minä en vieläkään tiedä syytä sille miksi muut ihmiset otti koronarokotteita, mikä hyöty niistä oikein oli?
Rokotetut ja rokottamattomat sairastaa koronan yhtälailla ja molemmat ryhmät koronaa levittää. Mikä hyöty siis koronarokotteista saatiin?
Minäkään en ottanut rokotuksia, ja sairastuin silti. Olen ihan varma että se johtui 5G:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole rokotevastainen ihminen, mutta en koronarokotteita ottanut koska koin ne turhaksi. Jos olisin ollut hyvin iäkäs ja heikossa kunnossa niin sitten olisin koronarokotteet melko varmasti ottanut.
Minä en vieläkään tiedä syytä sille miksi muut ihmiset otti koronarokotteita, mikä hyöty niistä oikein oli?
Rokotetut ja rokottamattomat sairastaa koronan yhtälailla ja molemmat ryhmät koronaa levittää. Mikä hyöty siis koronarokotteista saatiin?
Minäkään en ottanut rokotuksia, ja sairastuin silti. Olen ihan varma että se johtui 5G:stä.
Niin? Rokotetut ja rokottamattomat sairasti koronan yhtälailla, toisilla oireet oli pahempia kuin toisilla. Meidän ero on se että sinä olet joko trolli tai rokotevastainen kun taas minä en ole kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän varmuuden vuoksi peruuttaa koko joulu. Eihän siitä mitään tuu että pukki painelee ympäri kyliä tautia levittäen?!
Vierailija kirjoitti:
Täällä nää lääkefirmojen (Pfizer, Moderna yms) mainosmiehet käyvät puhumassa paskia. Fphyi ...tana
Montako tartuttamaasi kuoli?
Da Pjotr. Mitäs jos työntäisit sen kusisen pääsi takaisin siihen kaalisoppasinkkimpäriin siellä idän rottakansan trollitehtaassa.
tää, olen sun kanssa samaa mielktä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deltakin oli vaarallinen vain riskiryhmille: ikä, ylipaino, perussairaudet, miessukupuoli. Muille riski oli alle promillen. Hyvä ettet saanut haittavaikutuksia!
Laita toki lähdetietoa kehiin, vai ihanko itseoppineena poppahenkilönä tuon diagnoosin viskasit? Vai oletko kenties todennäköisyys matematiikkaan erikoistunut fil. tohtori? Voisit antaa myös seuraavan lottorivin oikeat numerot?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote ja 5G ne vasta paha yhdistelmä onkin! Voi saada puhelimesta covidin. Leviää kuulemma watsappi viestin kautta. Oireena vainoharhaisuutta, yleinen ahdistuneisuus ja tunne että koko ajan joku tarkkailee.
Ainoa hoitokeino mitä on, on tehdä alumiinifoliosta hattu, ja laittaa netti kiinni.
Mitä muuta olette k XXXXXXXXXXXXX POISTETTU VALHETTA
Eihän kukaan pyri rokottamaan kuin 65-täyttäneitä ja heidänkin täytyy tilata rokotusaika.
Etkö yhtään seuraa tosielämää, paikkakuntasi sanomalehteä tms
NÄIN JUURI
Vierailija kirjoitti:
Mutta vieläkään ei selvinnyt mistä niitä 5G-piikkejä saa, jotka aiheuttaa spontaaneja raha-automaattien laukeamisia...
sattumoisin huomasin viestisi, Kotkassa sain silloin ihan ekojen joukossa ja se toimiin vieläkin. Tosin niitä ei ole enää jaossa joten taitaa olla turhaa odotella sellaisen enää saavansa. Siitä on myös muutakin iloa eri asiayhteyksissä, muistanet varmaan muista ketjuista joissa näistä oli puhetta pidempäänkin.
Tähän niitä ala uudelleen laittaa, saattaa poistua tämä ketju, joten turhaa vaivannäköä olisi
Mkehillä jo nuha ja 37.1 kuume rinnatetaan rankkaan koronaan. Sitä sanotaan mänfluuksi.