Miksi pankki soittaa vai onko joku huijaus?
Siis onko pankkihenkilöillä tapana soittaa asiakkaille? Myykö ne jotain palveluita..? Ei ole oikein tarve millekään nyt niin voiko vaan kieltäytyä jos soittavat uudelleen?
Kommentit (57)
Ei kai siinä mitään, kunhan ei annan henkilötietoja eikä pankkitunnuksia.
Vierailija kirjoitti:
Pankki ei soita. On huijaus ja kannattaa kieltäytyä.
Kyllä minulle on Nordeasta on soitettu kerran vuoteen ja pyydelty konttorille kuuntelemaan sijoitusneuvojaa.
Siellä on ollut kahvit ja pullat aina tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle on Nordeasta on soitettu kerran vuoteen ja pyydelty konttorille kuuntelemaan sijoitusneuvojaa.
Ja ennen kaikkea pankin rahastoja, joissa korkeat kulut syövät tuotot
Meille ainakin soitetaan ja sovitaan tapaamisesta esim, sijoitusneuvontaan.
Tuttu mies sopii tapaamisista.
Kyllä mulle on soiteltu, tarkastettu että hommat on kunnossa ja ehdoteltu sijoittamista. Mitään pankkitunnuksia eivät kysele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja kun olet sijoittanut, niin rahat ovat kadonneet. Huijaus mikä huijaus.
Ei pankit tai kukaan muukaan soita oikeilla asioilla. Kannattaa jättää vastaamatta jos on outo numero. Helpottaa elämäänsä kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen kaikkea pankin rahastoja, joissa korkeat kulut syövät tuotot
Sulla on huono sijoitusneuvoja.
Siirry OP hen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja kun olet sijoittanut, niin rahat ovat kadonneet. Huijaus mikä huijaus.
Viime vuonna tuotto 4.6% josta vähennetty kulut ja palkkiot.
Tein reklamaation pieleen menneestä automaattinostosta, soittivat kyllä perään ja selvittivät asian.
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei ämpäreitä. Kalliiksi tulee tuokin ajanhukka.
On soitettu ja varmistettu kun tein 20 000 euron tilisiirron.
Joku huijaus varmaan menossa. Yrittävät olla vakuuttavia. Minulle tuli OP:n nimissä ensin tekstiviesti, että soittavat huomenna. Sitten tuli seuraavana päivänä soitto. No, en todellakaan vastannut!
Mulle soitettiin ja numero oli jou Premium sijoituspalveluiden pomo mun omasta pankista. Ois varmaan tarjonnu jotain kallista sijoituspalvelua. En halua sellasta, pilaan raha-asiani mieluummin ihan itte. Se kyl ihmetytti et miks joku pomo tommosista soittelissoittelis, en nyt ~satasen salkulla mielestäni mihinkään premium kategoriaan kuulu.
Kertovat löytäneensä tilisiirron jolla sinulle olisi tulossa miljoona. Sinun pitää vain ensin tunnistautua osoitteessa nordeabanq.com
Pyydä numero, sano että tarkastat numeron ja soitat itse pankkiin jos tulee jotain asiaa. Älkää ikinä kertoko mitään numeroita.