Miksi pankki soittaa vai onko joku huijaus?
Siis onko pankkihenkilöillä tapana soittaa asiakkaille? Myykö ne jotain palveluita..? Ei ole oikein tarve millekään nyt niin voiko vaan kieltäytyä jos soittavat uudelleen?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankki ei soita. On huijaus ja kannattaa kieltäytyä.
Kyllä minulle on Nordeasta on soitettu kerran vuoteen ja pyydelty konttorille kuuntelemaan sijoitusneuvojaa.
Siellä on ollut kahvit ja pullat aina tarjolla.
Juu ja kun olet sijoittanut, niin rahat ovat kadonneet. Huijaus mikä huijaus.
Viime vuonna tuotto 4.6% josta vähennetty kulut ja palkkiot.
Meillä tuotto on ollut yli 13 %
Voi kieltäytyä ja varsinkin voi jättää vastaamatta. Ne ei suutu.
Mulle on soitettu S-Pankista, esim. kun olin menossa selvittelemään kuolinpesäasioita, tai juuri noista sijoitusneuvonta-asioista.
Pankkiasiat hoidetaan ihan muuten kuin puhelimitse.
Vierailija kirjoitti:
Pankki ei soita koskaan!!!!
Joillekin soitetaan, joillekin ei.
Minulle soitetaan.
Makuuttakaa vain rahanne puolen prosentin korolla kun ette uskalla edes puhelimeen vastata.
Ap varmaan olisi sanonut jos on juuri samana päivänä jäänyt kesken pankin kanssa joku tärkeä asia josta on jättänyt soittopyynnön....
S-pankista soitettiin ja muistutettiin ottamaan henkkarit mukaan asiointikäynnille.
Vierailija kirjoitti:
Makuuttakaa vain rahanne puolen prosentin korolla kun ette uskalla edes puhelimeen vastata.
Muuten menee sivu suun tilaisuus Rikastumiseen...
Niitä ei myydä kuin Puhelimessa!
Vastailkaa nyt ilman muuta ihmiset joka ainoaan puhelinmyyjän soittoon. Siellähän voi olla vaikka se lunastamatta jäänyt lottovoitto ihan sinua varten.
Jos vastaat puheheheluun, niin rahat häviää tililtä.
Itse vastaan jatkuvasti, koska tilillä ei ole ikinä mitään. Naureskelen kun ne ihmee tyhjää pierua kitusiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Pankki ei soita koskaan!!!!
Kyllä mulle on mun omasta pankista soitettu, esim. yhteyshenkilö vaihtu, niin soitti esittäytymissoiton ja joku muu asiakkuuden hoitoon liityyvä asia.
Eli kyllä pankista voi soittaa, mutta ikinä ei tommosessa puhelussa anneta mitään pankkitunnuksia.
Jaa mulla alkoi kortin rajoite, pyysin selitystä ne sanoi että Visa on rajottanut syystä että tililläni oli liikaa rahaa.
Lupasivat lähettää uuden kortin mutta muistivat velottaa siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten menee sivu suun tilaisuus Rikastumiseen...
Niitä ei myydä kuin Puhelimessa!
Kutsu pankkiin tehdään yleensä puhelimella,
Siellä keskustelette sijoitusstrategioista.
Jos makaat peiton alla etkä vastaa puheluun niin voi voi.
15 vuoteen ei ole minulle soitettu pankista.
Kyllä ne virkailijat nykyään soittavat kun yrittävät saada palveluja myytyä. Tarvitsevat tietenkin pankkitunnukset jotka kyllä kannattaa antaa, jos pankin oikea virkailija soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos vastaat puheheheluun, niin rahat häviää tililtä.
Itse vastaan jatkuvasti, koska tilillä ei ole ikinä mitään. Naureskelen kun ne ihmee tyhjää pierua kitusiinsa.
oletko kännissä nyt? puhehehelu
Vierailija kirjoitti:
15 vuoteen ei ole minulle soitettu pankista.
Pankeissa on varmaan eroja. Sijoitusneuvojat osaa myös katsoa tilien saldoja ja päätellä kenelle kannattaa soitella.
Minulla on vastaajassa salasanat ja pankkitunnukset näin säästyy kaikkien aikaa.
On soitettu monta kertaa. Tarjottu sijoitusneuvojan palveluita konttorilla tai kyselty muuten vaan onko asiakas tyytyväinen pankin palveluihin.