Helsingissä asuva, mikä on oudointa, mitä olet nähnyt/kokenut siellä?
Pelottavaa, outoa, hullua. Voit kertoa monia kokemuksia.
Kommentit (121)
Lumimyrskyn jälkeisenä aamuna mies sivakoi luistelutyyliin Mannerheimintietä määrätietoisesti keskustaan
Kerrostalon (joka täynnä koteja ei mitään toimistoja) sivulla oli yksi aamu koko julkisivun pituinen mainoskangas, jonka taakse jäi monien ikkunat. Mahto olla mukavaa asukeilla. Manskulla myös
Muovikassista tinneriä tms imppaava ihmetytti ykkösen ratikassa kauan sitten.
Kun Halonen oli presidenttinä, niin näin hänet jouluruuhkassa poistumassa sokokselta. Adjutantti tms henkivartija tuli yli metrin päässä perässä.
Kesyt oravat puistoissa ja hautausmaalla on kans jänniä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten himo turistien perään kesäinen seksiturismi kun naiset vie turistiukkoja panolle ja bunkkaamaan kotiinsa.
Näitkö myös k*llikarusellin?
Kerro olevasi inceli kertomatta että olet inceli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käpylässä näin miehen joka oli hopean maalin peitossa kokonaan naamaa ja vaatteita myöten 😂 vähän kyllä mietin et mihinköhän sirkukseen on matkalla 🤣
Tuo oli varmaan elävä patsas menossa esiintymispaikkaansa. He ovat esiintyjiä vähän niin kuin katusoittajat. Seisovat jossain kadulla hievahtamatta veistoksellisessa asennossa, ikään kuin siinä olisi sennäköinen patsas. Stockan vierellä kävelykadulla olen nähnyt heitä esiintymässä useammankin kerran.
Eli et kovin kauas osunut arvauksessasi.
Stadin katutaiteilijoista muistettavimpiin kuuluu varmaan takavuosina siellä vaikuttanut hämähäkkimies. Hän oli afrikkalaistaustainen, hieman ylipainoinen hämähäkkkimiehen asuun sonnustautunut kaveri, joka tasapainoili puoli metriä maasta kahden lyhtypylvään tms. väliin pingottamansa köyden pä
Teki pilkkaa valkoisten sankarihahmosta eikä poliisin pyynnöistä huolimatta poistunut vaan tyrkytti sitä sairasta juttuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran Vanhan Ylioppilastalon portailla istuessa ja kaveria odottaessa tuli ihan tavallisen näköinen mies treenikassin kanssa ja kysyi minulta, että onko minulla pissahätä? Hän olisi maksanut minulle 250€ jos olisin pissannut hänen päälleen jossain rauhallisemmassa porttikongissa, johon ei kohdistu suoraa kameravalvontaa.
Jäin typerästä kysymyksestä ensin hiljaiseksi, mutta sitten näytin kädelläni Stockan toiselle puolelle katua, jossa ammattilaiset ovat illansuussa ja alkuyöstä päivystämässä ja voivat auttaa häntä ongelmassaan. Tyyppi kiitti vastauksesta ja toivotti hyvää päivän jatkoa. Ajattelin, että kaikkea se leipä elättää!Oli kuitenkin kohtelias eikä aiheuttanut harmia.
Tilanne oli suorastaan koomisen kuuloinen. Näköjään maksulliselle voidaan mennä ihan kivan asiallisestikin jutellen. Olen aina ajatellut, että maksullisten käyttäjät ovat joitain ihme rivosuisia örveltäjiä, joita löytyy kyllä viikonloppuöisin Mannerheimintieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mall of Tripla on aika oudon näköinen ulkoapäin.
Nimikin on outo. Englanniksi edes sanota noin, oikeaoppisesti nimi olisi ollut The Tripla Mall tai pelkkä Tripla. Kauppakeskus Tripla olisi ollut tietysti se paras vaihtoehto.
Sehän vääntyi heti kansan suussa Triplamälliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten himo turistien perään kesäinen seksiturismi kun naiset vie turistiukkoja panolle ja bunkkaamaan kotiinsa.
Näitkö myös k*llikarusellin?
Kerro olevasi inceli kertomatta että olet inceli.
Kun naiset on turistien tavaraa niin varmasti moni suomalainen mies inceli onkin, parempi kuin sekoava huara.
Valkoihoisen ihmisen Itäisessä Helsingissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran Vanhan Ylioppilastalon portailla istuessa ja kaveria odottaessa tuli ihan tavallisen näköinen mies treenikassin kanssa ja kysyi minulta, että onko minulla pissahätä? Hän olisi maksanut minulle 250€ jos olisin pissannut hänen päälleen jossain rauhallisemmassa porttikongissa, johon ei kohdistu suoraa kameravalvontaa.
Jäin typerästä kysymyksestä ensin hiljaiseksi, mutta sitten näytin kädelläni Stockan toiselle puolelle katua, jossa ammattilaiset ovat illansuussa ja alkuyöstä päivystämässä ja voivat auttaa häntä ongelmassaan. Tyyppi kiitti vastauksesta ja toivotti hyvää päivän jatkoa. Ajattelin, että kaikkea se leipä elättää!Oli kuitenkin kohtelias eikä aiheuttanut harmia.
Tilanne oli suorastaan koomisen kuuloinen. Näköjään maksulliselle voidaan mennä ihan kivan asiallisesti
Kerran näin brittituristin joka tarttui pariin vastaan tulevaan naiseen ja vaati panolle eikä ollut uskoa ettei kaikki suomalaiset vaan lähde noin helposti ainakaan. Ihan arkena ja päiväsaikaan.
Samana päivänä tuli eri paikoissa vastaan kadulla kolme verta valuvaa miestä. Ilmeisesti päästä valui. Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mall of Tripla on aika oudon näköinen ulkoapäin.
Nimikin on outo. Englanniksi edes sanota noin, oikeaoppisesti nimi olisi ollut The Tripla Mall tai pelkkä Tripla. Kauppakeskus Tripla olisi ollut tietysti se paras vaihtoehto.
Sehän vääntyi heti kansan suussa Triplamälliksi.
En ole koskaan kuullut tuota?
Tripla on käytetyin nimi. Ihan virallisestikkkin.
Vierailija kirjoitti:
Samana päivänä tuli eri paikoissa vastaan kadulla kolme verta valuvaa miestä. Ilmeisesti päästä valui. Outoa.
Siinä oli varmaan helsingin julkisen hammashoitola lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Valkoihoisen ihmisen Itäisessä Helsingissä
Huono. Enemmistö on valkoisia idässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käpylässä näin miehen joka oli hopean maalin peitossa kokonaan naamaa ja vaatteita myöten 😂 vähän kyllä mietin et mihinköhän sirkukseen on matkalla 🤣
Tuo oli varmaan elävä patsas menossa esiintymispaikkaansa. He ovat esiintyjiä vähän niin kuin katusoittajat. Seisovat jossain kadulla hievahtamatta veistoksellisessa asennossa, ikään kuin siinä olisi sennäköinen patsas. Stockan vierellä kävelykadulla olen nähnyt heitä esiintymässä useammankin kerran.
Eli et kovin kauas osunut arvauksessasi.
Stadin katutaiteilijoista muistettavimpiin kuuluu varmaan takavuosina siellä vaikuttanut hämähäkkimies. Hän oli afrikkalaistaustainen, hieman ylipainoinen hämähäkkkimiehen asuun sonnustautunut kaveri, joka tasapainoili puoli metriä maasta kahden l
Sitä parempaa rzzizmia. Hyvin yleistä muuten valkoisten naisten kohdalla.
Ainut paikka missä minua koskaan on yritetty lyödä kadulla keskellä päivää. Juoksin pakoon jotain narkkaria joka uhkasi lyödä ja tajusin ettei kukaan auttaisi, vaikka ihmisiä kadulla, vaan oli jatkettava juoksua. Onneksi tyyppi oli niin huonokuntoinen että pääsin pakoon. Itse olin nuori nainen enkä tehnyt mitään ärsyttääkseni.
Minusta ainoa oikeasti outo juttu on, miten vaikea keskustasta on sunnuntaisin löytää auki olevia paikkoja, etenkään ravintoloita. Ihan kuin elettäisiin 70-lukua. T. Turusta muuttanut
Kalliossa paljon outoja vaatevalintoja
Ysärin alkupuolella näin nuorehkon miehen ulkoiluttamassa rauhallisella tahdilla kävellen pientä koiraa hihnassa Arkadiankadulla. Kauempaa katsottuna ihmettelin, miten se koira raahautuu kyljellään. Kohdalla huomasin, että se ulkoilutettava oli teddykankainen lelukoira.