Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä asuva, mikä on oudointa, mitä olet nähnyt/kokenut siellä?

Vierailija
20.11.2024 |

Pelottavaa, outoa, hullua. Voit kertoa monia kokemuksia.

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tumman ihmisen ja miehen jolla oli hame päällä. Kävin kaupungissa toissa kesänä enkä toiste ole mennyt.

Näin miehen hame päällä Tampereella jo 1980-luvulla. Oli tyylikäs jäbä.

Vierailija
22/121 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin Töölössä kun mies yritti työntää pyörätuolissa istuvaa miestä ylös pankin porrasluiskaa. Homma näytti niin raskaalta, että päätin auttaa. Hetkeäkään miettiämättä aloin avuksi työntämään ja homma osoittautui todella raskaaksi. Lopulta pyörätuoli oli ylhäällä oven edessä ja aloin tekemään lähtöä, odotellen kuulevani jonkinlaisen kiitoksen. Kuuluikin vain ähinää ja örinää. Vasta siloin tajusin, että molemmat mielet olivat tuhannen päissään olevia spurguja, eivätkä he saaneet edes pankin ovea auki känniltään. Läksin vikkelästi paikalta. Myöhemmin näin saman kaksikon useasti läheisen päihdeyksikön pihalla ja ympäristössä, aina samassa rapakunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät kusivat metrovaunuun.

Vierailija
24/121 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole käynyt Kalkutassa? 

Vierailija
25/121 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäyrän olen nähnyt pariin kertaan. Se varmaan. 

Vierailija
26/121 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pahoinvointi siellä. 

Vierailija
27/121 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei onneksi sano Triplaa Mall of Triplaksi.

Vierailija
28/121 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma Olympiavuonna 1952 nähnyt tummaihoisen ja alkanut itkeä.

Vierailija
29/121 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Gorbatsovin Stockan kulmalla autosaattueessa, vuosi ei nyt tule mieleen.

Vierailija
30/121 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpylässä näin miehen joka oli hopean maalin peitossa kokonaan naamaa ja vaatteita myöten 😂 vähän kyllä mietin et mihinköhän sirkukseen on matkalla 🤣

Vierailija
31/121 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran Vanhan Ylioppilastalon portailla istuessa ja kaveria odottaessa tuli ihan tavallisen näköinen mies treenikassin kanssa ja kysyi minulta, että onko minulla pissahätä? Hän olisi maksanut minulle 250€ jos olisin pissannut hänen päälleen jossain rauhallisemmassa porttikongissa, johon ei kohdistu suoraa kameravalvontaa. 

Jäin typerästä kysymyksestä ensin hiljaiseksi, mutta sitten näytin kädelläni Stockan toiselle puolelle katua, jossa ammattilaiset ovat illansuussa ja alkuyöstä päivystämässä ja voivat auttaa häntä ongelmassaan. Tyyppi kiitti vastauksesta ja toivotti hyvää päivän jatkoa. Ajattelin, että kaikkea se leipä elättää!

Oli kuitenkin kohtelias eikä aiheuttanut harmia.

Te yläpeukuttajat ?! Siis oikeesti ei ole ok mennä ehdottomaan randomille (nais)istujalle

Aina kehotetaan avoimuuteen ja kysymään kohteliaasti mikäli on jotain asiaa. Eikö tuossa toimittu juuri niin? Oikeasti, tällaisia henkilöitä on olemassa jotka kysyvät mitä sattuu. Heillä on usein mielenterveysongelmia. Nykyään heitä hoidetaan avohoidossa mikä tarkoittaa sitä ettei kukaan välitä mitä he tekevät. Parempi tottua koska tämä vain lisääntyy.

Vierailija
32/121 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tumman ihmisen ja miehen jolla oli hame päällä. Kävin kaupungissa toissa kesänä enkä toiste ole mennyt.

Näin miehen hame päällä Tampereella jo 1980-luvulla. Oli tyylikäs jäbä.

Hanoi Rocks vai Jorma Uotinen?

Vierailija
33/121 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näin valkoisen ihmisen ja miehen jolla oli siniset farkut, t-paita eikä mitään höyheniä tms. Oli todella erikoista ja nolottaa ihan kun jäin tuijottamaan.

Vierailija
34/121 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käpylässä näin miehen joka oli hopean maalin peitossa kokonaan naamaa ja vaatteita myöten 😂 vähän kyllä mietin et mihinköhän sirkukseen on matkalla 🤣

Se oli hopeakettu 👍🏻

Vierailija
35/121 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli hopeakettu 👍🏻

Oli menossa tsirpusten luo.

Vierailija
36/121 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli varmaan elävä patsas menossa esiintymispaikkaansa. He ovat esiintyjiä vähän niin kuin katusoittajat. Seisovat jossain kadulla hievahtamatta veistoksellisessa asennossa, ikään kuin siinä olisi sennäköinen patsas. Stockan vierellä kävelykadulla olen nähnyt heitä esiintymässä useammankin kerran.

Eli et kovin kauas osunut arvauksessasi.

Vierailija
37/121 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupassa siivoamassa 90-luvulla ja näin juustotiskillä kaksi rottaa. Siinä ne mutusteli juustoja kiireettömästi. Nykyään niille voisi ehkä tarjota viiniä palanpainikkeeksi.

Vierailija
38/121 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteen aikaan oli niitä katutaiteilijoita, jotka esittivät patsasta. Olinkin unohtanut.

Vierailija
39/121 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verisen miehen Marjaniemessä

t. Jukka

Vierailija
40/121 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin hirven seikkailemassa Helsingin keskustassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan