Jenkkilän sivistystaso on uhka maailmanrauhalle ja tulevaisuudelle!
Katsokaa ja itkekää.
youtube. com/watch?v=HCkYfYa8ePI
Kommentit (64)
Ei suomalaisetkaan kaukana metsäläisistä ole...monelta puuttuu alkeellisimmatkin käytöstavat.
Käy tsekkaamassa se kolmonen ja tule sitten sanomaan samaa. Jos samanlainen kysely olisi Suomessa järjestetty, niin ei olisi mennyt läpi nuo kusetukset ja olisi varmasti osattu laittaa lippua kartalle oikeisiin paikkoihin.
Uskomatonta, että ihmiset USA:ssa eivät tiedä, että Brasilia on osa Amerikkaa, ei Eurooppaa. Kaikki muukin matsku oli kyllä pysähdyttävää.
Ei mitään pelottavaa, lähinnä huvittavaa. Tosin kun asiaa miettii pitemmälle, niin alkaa pelottaa. Maailman yksi suurimmista suurvalloista ja asukkaat tyhmiä kuin saappaat. Huono yhdistelmä.
Eipä ole sinullekaan historia tuttua, älä hauku muita kun sivistyksesi taso on tuota luokkaa. Otapa ensin selville mitä sanalla " jenkki" tarkoitetaan.
Osaatko muuten sanoa, mitkä osavaltiot kuuluvat noihin " oikeisiin" jenkkeihin.
Silti osaan hahmottaa maiilmankartan ja tiedän näköjään muutenkin enemmän heidän politiikastaan kuin he itse. Ja jos ollaan sotimassa jossain maassa, niin kuvittelisi asukkaita kiinnostavan edes, missä maa sijaitsee ja ketkä ovat vihollisen puolella.
Yksikin nainen oli epätietoinen oliko JENKIT mukana Vietnamin sodassa ja sitten kertoi heidän voittaneen sodan..
Kukaan ei tässä väittänyt, että Euroopassa asuvat olisivat kaiken tietäviä sivistyskoneita, perussivistys sentään löytyy, thank God!
Itse asiassa antaa ihmisestä aika huonon kuvan jos yleistää 300 miljoonaa yhdysvaltalaista yhden videon perusteella. Kyllähän näitä tyhmiä löytyy meiltäkin, lukiolainen ei tiedä että Israel on maa, ei tiedetä eri maiden sijainteja jne.
Ehkä sinun kannattaisi kääntää katseesi itään, mistä tulee se todellinen uhka.
Vai oliko se neuvosto-ohjus rauhan ohjus, vai miten se nyt menikään.
Näissä avauksissa on yksi säälittävä ominaisuus, ne ovat puhdasta ääripunaista Kremlistä ohjailtua vasemmistopropgandaa.
Etkö sen vertaa tiedä. Myös Kiinassa asuvilla mongoleilla on sama presidentti kuin han-kiinalaisillakin. Mutta jos tietomäärä on tosiaan tuota luokkaa niin ehkä kannnataisi olla sinunkin ihan hiljaa tai ainakin olla haukkumatta muita.
Vierailija:
Itse asiassa antaa ihmisestä aika huonon kuvan jos yleistää 300 miljoonaa yhdysvaltalaista yhden videon perusteella. Kyllähän näitä tyhmiä löytyy meiltäkin, lukiolainen ei tiedä että Israel on maa, ei tiedetä eri maiden sijainteja jne.
Vierailija:
Ehkä sinun kannattaisi kääntää katseesi itään, mistä tulee se todellinen uhka.Vai oliko se neuvosto-ohjus rauhan ohjus, vai miten se nyt menikään.
Näissä avauksissa on yksi säälittävä ominaisuus, ne ovat puhdasta ääripunaista Kremlistä ohjailtua vasemmistopropgandaa.
vielä ns. " kymppitytön" , tuossa viestissäni kyllä kirjoitin lukiolainen, en lukiolaiset. Samoin olen kuullut järkyttäviä juttuja opettajien suusta mm. Fidel Castroa väittäneet yli 90-vuotiaaksi, kieltenopettajat eivät tiedä/osaa kirjoittaa yleisempiä sanoja, maantiedon opettaja luulee että Brasilian pääkaupunki on Manaus, toinen luulee että Buenos Aires on Brasiliassa jne.
Uskomatonta porukkaa! Pelottavaa.