Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jenkkilän sivistystaso on uhka maailmanrauhalle ja tulevaisuudelle!

Vierailija
21.02.2007 |

Katsokaa ja itkekää.

youtube. com/watch?v=HCkYfYa8ePI

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Land of hope and glory -juttuihin sen verran, että olisi sivistystä tietää tämän asenteen taustat.

USA on muutaman sadan vuoden jaksolla muualta sinne tulleiden luomus, lähinnä vastuussa ovat eurooppalaiset. Amerikkaan lähdettiin etsimään ja rakentamaan jotain parempaa, siitä retoriikka.

Halusimme sitä tai emme, USA on maailmantalouden moottori ja maailmanpoliisi. Ei saanut Eurooppa itse rauhaa Bosniaankaan. USAsta tulee suurin osa esim. tieteen saavutuksista ja hyväntekeväisyydestä. Joku Suomi ei kansantaloutena pistä kehitysapuun yhtä paljon kuin Bill Gates.

Vierailija
62/64 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin haukutaan kaikki yhdysvaltalaiset ja yhdysvaltalaisuus ja kuitenkin oma elämä menee hyvin pitkälti heidän tuotostensa kanssa. Katsotaan TV:stä siellä tehtyjä sarjoja ja elokuvia, kuunnellaan sikäläistä musiikkia jne.

Ihan oikeasti kannattaisi katsoa välillä jotain muutakin, ihan vaikka vain vaihtelun vuoksi esim. Venäjällä on tehty aivan uskomattoman hienoja elokuvia joita oikeasti kannattaa katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutaan uhkista maailmalla niin esim. Iran ja jotkut muut maat saattaa uhkailla ja uhitella, mutta USA:n toiminta maailmanrauhan rikkojana ei ole mikään uhka enään se on jo totista totta.

Miten esimerkiksi Kiina on osoittanut olevansa uhka.

Vierailija
64/64 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain USA:n kansalaisuuden viime vuonna ja olen siis edelleenkin viela suomen kansalainenkin. Kylla te jaksatte uskoa kaiken, mita yksi videon patka nayttaa. Todella karkevaa yleistysta yli 300 miljoonan asukkaan maasta. Kylla mina sanoisin, etta suomesta loytyy ihan yhta monta junttia, jotka eivat tieda vastaavasti usa:n historiasta tai maantieteesta juuri mitaan. Mutta onko ne, ne ainoat ' mitat' milla ihmisen alykkyytta voidaan mitata?