Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
7301/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaistakin haluaisin et syötäis herkkuleipiä jouluyönä.

Vierailija
7302/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiin kinastella ja sitten painia, että selviää, kuka on kukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
7303/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Fria:a, kun on sen aika. Nyt iltapalalle ja sitten harrastuksen pariin. Näethän unia rakkaudesta 🤗

Vierailija
7304/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rajattomat bileet ja bilettäjät kyllä vähän ahdistaa. Taidan olla niuho ja valitsen kuitenkin korrektiuden mieluummin. Moraali on muutenkin rappeutumassa.

No niin, sieltä tietysti tuli heti rajattomuus :D Onneksi jokainen saa valita itse seuransa, ei tarvitse viettää aikaa väärien kanssa kenenkään. Itselle rentous on tärkeää. 

Vapaudellakin on hintansa/rajansa. Kun yksi ottaa ylettömästi vapauksia, yleensä joku toinen joutuu siitä maksamaan.

Vierailija
7305/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On erilaisia juhlia, tapahtumia, illanviettoja ja bileitä, mutta itse vältän tylsät niuhot. Tiedän muutaman sellaisen tylsän niuhon, etten ole pyynnöistä huolimatta lähtenyt niiden kanssa mihinkään vapaa-aikaa viettämään, kun en halua tuhlata vapaa-ajan nautiskelua sellaiseen. Itselleni tärkeintä on vapaus. 

Näinhän se on. Täytyy olla hyvää seuraa, silloin ei niuhoteta turhista. Jotkut pystyvät hieman rentoutumaankin yleensä.

Vierailija
7306/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puolisolla on eri vapaus, jollekin suhteessa lankeaa vastuunkantajan osa. Tai taakan. 

Vierailija
7307/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rajattomat bileet ja bilettäjät kyllä vähän ahdistaa. Taidan olla niuho ja valitsen kuitenkin korrektiuden mieluummin. Moraali on muutenkin rappeutumassa.

No niin, sieltä tietysti tuli heti rajattomuus :D Onneksi jokainen saa valita itse seuransa, ei tarvitse viettää aikaa väärien kanssa kenenkään. Itselle rentous on tärkeää. 

Vapaudellakin on hintansa/rajansa. Kun yksi ottaa ylettömästi vapauksia, yleensä joku toinen joutuu siitä maksamaan.

Vapaa ihminen ei ota keneltäkään mitään, ei tarvitse kun on vapaa ihminen.

Vierailija
7308/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Sitten taas kaipuun pariin.

Vierailija
7309/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G. Mikä savuke röyhyää suunpielessäsi?

Suklaatupakka. 

Vierailija
7310/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää minkäänlaisesta kukkoilusta tai machoilusta. Joihinkin sellainen vetoaa, mutta minen välitä.

Mä tykkään sopivassa määrin jos ja kun siihen on aihetta. 

Vierailija
7311/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on luonnostaan tarvitseva. Tarvitsee toista. Defenssi on se, jos ollaan yli-itsenäisiä eikä tarvita ketään eikä mitään.

Vierailija
7312/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan nuorehkoa kollia.

Vierailija
7313/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsen sua. Tietäisitkin miten paljon. Pariin päivään en oo kuullut mitään ja olen ihan tuskainen. En tiedä mitä teen, minne meen.

Vierailija
7314/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

Tää ei ehkä mulle, mutta pollariskouden kans ois aika jekku vääntää tiukka painimatsi lattialla! 😁 Woohoo, baby!

.

Vierailija
7315/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on luonnostaan tarvitseva. Tarvitsee toista. Defenssi on se, jos ollaan yli-itsenäisiä eikä tarvita ketään eikä mitään.

On myös joidenkin osa pärjätä yksin, ei saa tarvita ketään. Silloin oppii pärjäämään yksinkin ja täysin terveellä tavalla. Ajatuksena tietysti kaunista ajatella että jokaisella tulisi olla lähimmäisiä. Ketään ei voi kuitenkaan pakottaa joten siksi on tämäkin ryhmä.

Vierailija
7316/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on päivänä muutamana tullut osumia, mutta asiallahan voi toki olla trollukkakin. Että mitäs nyt?

Laita viestiä kaivatullesi ja pyydä treffeille?

Vierailija
7317/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tarvitsen sua. Tietäisitkin miten paljon. Pariin päivään en oo kuullut mitään ja olen ihan tuskainen. En tiedä mitä teen, minne meen.

Pystytkö ottamaan yhteyttä irl häneen? sivu

Vierailija
7318/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi joutua tilanteisiin että tarvitsisi kovasti jotakin toista ihmistä mutta sekin tunne menee ohitse. Parhaassa tapauksessa tämäm jälkeen sitä tunnetta ei tarvitse tulla. Silloin asia on kuitattu ja balanssi palaa.

Vierailija
7319/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdistyminen on oikea tapa ratkaista erimielisyydet. -d-

Vierailija
7320/7634 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltatoimet on vielä kesken, mutta piti tulla nopeesti kertomaan, että mulle iski semmonen pieni, pikkiriikkinen ikävä. 

Ketju on lukittu.