Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korrektius tylsistyttää bättre folkin juhlissa.
Ei he ole korrekteja sen enempää kuin muutkaan. On vain laulut ja snapsit.
Ok, no sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitää saada loistaa ja olla parempia kuin muut.
Turhamaisuus on miesten synnynnäinen ominaispiirre
Kilpailuhenkisyys ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä tajusin just äsken, että numeroni on tainnut ollut salasella, kun minä viestin lähetin sinulle kesällä.
Millaisen viestin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitää saada loistaa ja olla parempia kuin muut.
Turhamaisuus on miesten synnynnäinen ominaispiirre
Niin on. Nytkin värjätty tukka ja parta meikäläisellä.
Suuret pienet unelmani
hattuhyllyllä odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Korrektius tylsistyttää bättre folkin juhlissa.
Tylsistyttää yleisestikkin juhlissa -d-
Vierailija kirjoitti:
Lämpö ja välittäminen ok. Ylimielisyys ja itsensä ylentäminen ei.
En ole sellaiseen sortunut. En ollut tuo, joka kommentoi leveilystä. Pikkupoikakommentti oli mun ja hellyydellä sanottu.
On erilaisia juhlia, tapahtumia, illanviettoja ja bileitä, mutta itse vältän tylsät niuhot. Tiedän muutaman sellaisen tylsän niuhon, etten ole pyynnöistä huolimatta lähtenyt niiden kanssa mihinkään vapaa-aikaa viettämään, kun en halua tuhlata vapaa-ajan nautiskelua sellaiseen. Itselleni tärkeintä on vapaus.
Rajattomat bileet ja bilettäjät kyllä vähän ahdistaa. Taidan olla niuho ja valitsen kuitenkin korrektiuden mieluummin. Moraali on muutenkin rappeutumassa.
On mulla ikävä, yhtä kummitusta
Vierailija kirjoitti:
Minä tajusin just äsken, että numeroni on tainnut ollut salasella, kun minä viestin lähetin sinulle kesällä.
Lähettäjän numero näkyy tekstiviesteissä ja multimediaviesteissä, vaikka se olisi salainen. Muissa viestisovelluksissa numeron näkyminen riippuu sovelluksen asetuksista.
En tykkää minkäänlaisesta kukkoilusta tai machoilusta. Joihinkin sellainen vetoaa, mutta minen välitä.
Luulen että moni asia olis voinu toimia.
Vierailija kirjoitti:
On mulla ikävä, yhtä kummitusta
👻
Vierailija kirjoitti:
Rajattomat bileet ja bilettäjät kyllä vähän ahdistaa. Taidan olla niuho ja valitsen kuitenkin korrektiuden mieluummin. Moraali on muutenkin rappeutumassa.
No niin, sieltä tietysti tuli heti rajattomuus :D Onneksi jokainen saa valita itse seuransa, ei tarvitse viettää aikaa väärien kanssa kenenkään. Itselle rentous on tärkeää.