Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikisinkkujen haavemaailmassa mies on lihaksikas, älykäs, halukas, hyvännäköinen, tekee paljon töitä, kotona korjaa ja remontoi, määrää kaikesta ja kontrolloi naista ollen kuitenkin aina rakastava, lempeä ja turvallinen. LOL.
En ikinä huolisi tuollaista miestä, joten väärin arvattu, hermanni. LOL
Ei selvästi oikein tunne ikisinkkujen profiilia. Vapauden kaipuinen ja itsenäinen luonne yleistä.
Kokemusasiantuntijana kylläkin vastasin, fiksumpi olis ymmärtänyt sen tekstistä
Vastasit? Oletko siis aloittaja vai joku muu? Edellinen viesti oli kommentti aloittajasta. Pääsetkö nyt yli..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mulle kullanarvoinen k mies. <3
Ootko mun ihana n?
?
Mitä tästä opin niin jos joskus vielä ihastun täräytän hälle suoraan että taisin ihastua, ehkä ei jäis näin tyhjyyteen roikkumaan.
Mutta jos tarkoitus on pyhittää käytöstapoja, niin sitten ok.
Mutta luulen, ettei siitä kuitenkaan ole kyse. Erilaisista arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Koen että minulla on ulkonäkö paineita.
Älä koe, niitä ei ole ulkopuoleltasi ainakaan. Jos niitä kuitenkin on, hyväksy ne ja käsittele ne pois.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä opin niin jos joskus vielä ihastun täräytän hälle suoraan että taisin ihastua, ehkä ei jäis näin tyhjyyteen roikkumaan.
Miksi roikut, luuletko että hän ei tiedä, suoraa toki helpomi töksäyttää. Tai miten ois viesti. Moi. :) taidan olla vähän heikkona suhun, jos meni huti unohda koko homma.
Hello,
Kudai put this Kudaibergen's 'Hello'?
😍🎵🎶Kudai, kodai, kadai.. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä koe, niitä ei ole ulkopuoleltasi ainakaan. Jos niitä kuitenkin on, hyväksy ne ja käsittele ne pois.
Ja hyvä muistaa, että makuja on monia ja monenlaisille vastaparejw. Itse olisi hyvä kuitenkin hyväksyä itsensä sellaisena kuin on! Että riitän itselleni ja jos en jollekin muulle, niin eipä siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hello,
Kudai put this Kudaibergen's 'Hello'?
😍🎵🎶Kudai, kodai, kadai.. 😍
Melkoinen ääni tällä sankarilla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hyvä muistaa, että makuja on monia ja monenlaisille vastaparejw. Itse olisi hyvä kuitenkin hyväksyä itsensä sellaisena kuin on! Että riitän itselleni ja jos en jollekin muulle, niin eipä siinä sitten.
Juu ei mulla itsetunnossa vikaa ole, eikä voisi vähempää kiinnostaa muiden mielipiteet, tänään kaikki tukka pois, mikä kasvaa :) Tämä nyt vaan on maailma tällainen. Ehkä siksi kun en hirveästi huomiota saa, toki en tiedä kaipaisinkokaan ulkopuolisislta.
.
*Biisijako 'Hello' tuli samaan aikaan,
mutta tuo ei minulta [ja tuskin minulle].
.
.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mulle kullanarvoinen k mies. <3
Ootko mun ihana n?
No ootko?
Haluan nuuhkia sun lerppaa, vielä kerran.
Yritän oppia ottamaan apua vastaan.
Ootko mun ihana n?