Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Kenties mansikoita ja kermavaahtoa tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hypnotisointi. Mitä mieltä asiasta?
Ei toiminut mulla.
Eikö oikeasti? En ole päässyt testaamaan miten mun oikein kävisi.
Ei. Oli hypnoterapeutti kyseessä, siis psykologi koulutukseltaan. En ollut vietävissä.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää pulleudesta tai liiallisesta turpeudesta. Kosteusvaurio on varma jos on liian märkää.
Kuiva ja ohut on mieleesi. Makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä oon miettinyt, että voisko ottaa sut toiseksi vaimoksi. Olihan joskus 2 ja useampiakin vaimoja miehillä. Silloin ei tarttis erota.
Mitäs se eka vaimo siihen sanoisi?
Eka vaimo on kuitenkin minulle se tärkeämpi. Eli eroon en suostu. Mutta jos olisi muu tie vaimo on kaunis, meillä on 2 upeaa lasta, paljon omaisuutta ja kiva elämä. Mutta jos suostut kakkoseksi. Hyvää vaihtelua minulle..
Kiva, kun trollailet tai sitten olet muuten vain sika.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos muuttaisin kitaroideni kanssa luoksesi asumaan.
Tervetuloa
Vaimo siellä, vaimo täällä. Menkää vaimojenne luokse, kun vaimo kerran on tärkein. Älkää täällä iniskö törkimykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos muuttaisin kitaroideni kanssa luoksesi asumaan.
Tervetuloa
Voitelisin sinut oliiviöljyllä ja voisit rämpyttää kitaraasi alasti.
Mua uhattiin erolla ja suolaisilla elareilla oikeuden kautta, jos menen työpaikan pikkujouluihin, koska, no, niin voi tehdä. En mennyt nyt paskamyrskyn eskaloimisen välttämiseksi, mutta eiköhän tässä nyt ala olla homma paketissa. Tervettä suhdetta tästä ei enää tule. Sairaalloinen mustasukkaisuus on tuhoava voima.
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän😊
Jos ei tule vuorelta, niin todellakin tiedän
Kauheen iso ongelma, tekisinkö pitsaa vai lämpimiä voileipiä? Tortillaakin tekisi mieli!
Vierailija kirjoitti:
Mua uhattiin erolla ja suolaisilla elareilla oikeuden kautta, jos menen työpaikan pikkujouluihin, koska, no, niin voi tehdä. En mennyt nyt paskamyrskyn eskaloimisen välttämiseksi, mutta eiköhän tässä nyt ala olla homma paketissa. Tervettä suhdetta tästä ei enää tule. Sairaalloinen mustasukkaisuus on tuhoava voima.
Oliko ne tänään vai aiemmin?
Vaimo on niin rakas että sitä rakastaa vaikka se ei anna ja sitten käytän hyväkseni muita mutta muistan kertoa kuinka se vaimo on tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ne tänään vai aiemmin?
Asia on akuutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä oon miettinyt, että voisko ottaa sut toiseksi vaimoksi. Olihan joskus 2 ja useampiakin vaimoja miehillä. Silloin ei tarttis erota.
Mitäs se eka vaimo siihen sanoisi?
Eka vaimo on kuitenkin minulle se tärkeämpi. Eli eroon en suostu. Mutta jos olisi muu tie vaimo on kaunis, meillä on 2 upeaa lasta, paljon omaisuutta ja kiva elämä. Mutta jos suostut kakkoseksi. Hyvää vaihtelua minulle..
Kiva, kun trollailet tai sitten olet muuten vain sika.
En trollaile. Tilanne on todella se, että olin erään naisen kanssa, vaikka minulla on upea perhe, vaimo ja lapset, mahtava elämä. Pikku vaihtelua seksiin, joka vaimon kanssa toimii hyvin myös. Tein mielestäni kakkoselle selväksi, etten eroa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta mahdollista minun tehdä aistihavaintoja viikonloppuna?
On. Kaipaatko havaintoja naisesta vai miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai pysyisit jos olisit kiinni.... 4.....5.....6....
Tämmöisiin en lämpene.
sori jatketaan, rälläkkä kaapista,....
Ei meillä kaapissa eletä.
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh. Pahoittelut sulle. Sairaalloinen mustasukkaisuus on jotain ihan omaa luokkaansa. Kokemusta on exän taholta, ja oli todella vaikea päästä eroon.
Voidaan siirtyä Irl