Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Hyvät kohtaamiset antaa voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuo epätoivoviestit eivät ole multa, vaikka siltä kuulostavatkin.
Ei ne oo ikinä keltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo epätoivoviestit eivät ole multa, vaikka siltä kuulostavatkin.
Ei ne oo ikinä keltään.
Kyllä multa joskus on, mutta ei nämä tämäniltaiset.
Terveisuä naiselle joka halusi nähdä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Koitin just tehä mehua pakaste sekamarjoista. Tulikin voimakiisseliä ja toivottavasti oon huomenna terve.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Joillakuilla sitä hyvää kohtaamista on vuodesta toiseen.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä naiselle joka halusi nähdä uudestaan.
Näittekö kahdestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isopyllyt, mittasin eilen verenpaineen.
Loistavasti jaksettu. Hyvä sinä.
My love..
Mi amore
La mia pressione sanguigna era 64/114, sono rimasto sorpreso quando sono svenuto quando mi sono alzato.
Si senorita intellectual
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🧡🤗 Sä oot ajatuksissani usein, eli jatkuvasti. Näe kauniita unia. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Joillakuilla sitä hyvää kohtaamista on vuodesta toiseen.
Ettet nyt vain kuvittele omiasi.
Heli, semmosella asialla tässä liikun, että jos tyynysi on huonosti, niin laita vaikka viestiä, niin katson mitä asialle voisi tehdä.
t. J the magic cushionist
Jos pitäisi valita yksi mieleen jäänyt hetki tältä vuodelta, mikä se olisi?
Vierailija kirjoitti:
Eräs ihana joulukuun torstai mielessä
Jos menneisyyteen päin niin muistaako ihmiset näin vanhoja? Mä en muista edes viime viikon asioita ja just mietin milloin olen ketäkin tavannut niin en vaan muista. Vielä vähemmän kaivatusta. Olisi voinut olla lokakuussa, marraskuussa tai joulukuussa. Oli kai lunta. Oli mulla pipo, joten oli ehkä talvi, kun pidän pipoa vain kovimmilla pakkasilla. Mulle olisi hirmu huono antaa tunnisteita ajankohdista, koska en muistaisi. Yleensäkään en muista mitään. Tiedän minkä värinen auto meillä suunnilleen on, mutta enpä muista minkä merkkinen se on. Olen jopa tähdännyt väärään autoon parkkipaikalla, koska oli suunnilleen saman värinen. Minkähän ikäisenä ne muistihäiriöt voi alkaa? Tai joku aivovamma? Ei jää niinkun mikään mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Voimani uhkaa loppua
Vierailija kirjoitti:
Ottaa päähän, ehkä molempiin. Nenän päähän käy kylmä, mutta eniten ärsyttää, että kaikki pitää oppia kantapään kautta. Kaipaisin kaivatun olkapäätä, mutta siihen pääsemiseen tarvittaisiin kyynärpäitä, enkä tykkää sellaisesta. Haluaisin kuljettaa sormenpäitä hänen niskassaan, mutta siitä joutuisin lukemaan tiilenpäitä. Ylipäänsä moneen asiaan tarvitaan päätä, mutta lukupäätä olen jo käyttänyt koko opintotuen verran. Tässä nyt ei ole päätä eikä häntää, joten päätän tämän tähän. Päätä itse, mikä oli pääasia.
Hauskasti kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisi valita yksi mieleen jäänyt hetki tältä vuodelta, mikä se olisi?
Yks rantakävely. 🙂
La mia pressione sanguigna era 64/114, sono rimasto sorpreso quando sono svenuto quando mi sono alzato.