Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
5021/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi että sanoo itsestä tykkäävää ihmistä etovaksi, on jotenkin tosi luotaantyöntävää. Eri asia jos tämä lähestyjä selkeästi ylittää rajan kielloista huolimatta, mutta siihen löytynee keinoja. 

Kuule. Olen itse kaikille ystävällinen ja kohtelias, avulias, antelias ihminen. Tämä minuun ihastunut puhuu toisista rumasti (silloin kun vielä jouduin häntä useammin näkemään), kieroilee ihmisten selän takana jne. Tällainen ihminen on  pohjimmiltaan todella heiverö ja heikko. Siksihän hän tekee tällaista. Mutta sitten kun tämänlainen ihminen alkaa pyöriä työpaikkani ympäristössä ja tekee netissä rikollisia tekoja (todistetusti), minua ei kiinnosta, vaikka pitäisitte minua luotaantyöntävänä. En ymmärrä miten hän edes ajattelee, että voisi villeimmissä unelmissaan saada tällaisen tasapainoisen, kaikille mukavan ihmisen. En tarvitse yhtäkään noita-akkaa

Sivusta. Aistin itse nopeasti, että jotain on pielessä ja tuo ihminen kieroilee selän takana. Vaistoni eivät pettäneet.

Vierailija
5022/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi on kaivaa käytävä Kiinaan, tehdä tunnin juna Turkuun tai matkustaa Marsiin kuin raivata reitti rakkaan luo. Ja jos senkin onnistuisi tekemään, hän pistelisi pakoon tai toimittaisi telkien taa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5023/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistutuksena vaan kaikille, että ei ole yhtään hyvää syytä jättää olemasta mukava, käyttämästä hymiöitä tai kehumatta toisia siksi, että ne saattavat saada niiden kohteen kuvittelemaan muuta tai jopa inhoamaan. Minä ainakin olen ollut ja tulen jatkossakin olemaan mukava ja kannustava, enkä varo kehumasta. Jos se jotakuta ällöttää, se on hänen ongelmansa, mikäli ei huomaa minun tekevän kaikille niin. Ja suurin osa on samanlaisia takaisin minua kohtaan. Kehukaa vaan ja olkaa ystävällisiä, maailma on parempi paikka siten.

Kunhan kehut ja tuet aina aidosti, kukaan ei halua mielistelykehuja tai epäaitoa tukea ainakaan sen jälkeen kun ymmärtää mikä on tämän toiminnan haittapuoli. Siksi se epäaito kehuminen ja tukeminen on oksettavaa koska ei se ole totta samalla tavalla ja

Usko pois, jos jotain. Niin se kasvattaa oikein tehtynä. Ei ehkä välttämättä tekovirne päällä kuljeksivaksi, mutta nöyräksi ja arvostavaksi. 

Vierailija
5024/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoisen eron huomaa. 

Vierailija
5025/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoisen eron huomaa. 

Millaisen?

Vierailija
5026/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistutuksena vaan kaikille, että ei ole yhtään hyvää syytä jättää olemasta mukava, käyttämästä hymiöitä tai kehumatta toisia siksi, että ne saattavat saada niiden kohteen kuvittelemaan muuta tai jopa inhoamaan. Minä ainakin olen ollut ja tulen jatkossakin olemaan mukava ja kannustava, enkä varo kehumasta. Jos se jotakuta ällöttää, se on hänen ongelmansa, mikäli ei huomaa minun tekevän kaikille niin. Ja suurin osa on samanlaisia takaisin minua kohtaan. Kehukaa vaan ja olkaa ystävällisiä, maailma on parempi paikka siten.

Kunhan kehut ja tuet aina aidosti, kukaan ei halua mielistelykehuja tai epäaitoa tukea ainakaan sen jälkeen kun ymmärtää mikä on tämän toiminnan haittapuoli. Siksi se epäaito kehuminen ja tukeminen on oksettavaa koska ei se ole totta samalla tavalla ja kuka edes tekee niin? Koko ajan ei tarvitse olla vai

No toki olisit voinut olla minuakin kohtaan tässä hieman arvostavampi, loukkaannuit vain huomiostani jonka jaoin. Ymmärrän erilaisia piirejä ja ihmisiä ja juuri tästäkin syystä toin tämän huomioni esille. Oma elämäntyylini on positiivinen mutta uskallan tuoda myös niitä epäkohtiakin esiin ja sanoa tarvittaessa asioista, en tykkää mielistelevistä ihmisistä. Minun seurassani jokainen saa olla sellainen kuin on.

Vierailija
5027/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi näen välillä romanttissävytteisiä unia eräästä kaukana asuvasta tuttavasta, vaikka en ole ollut häneen koskaan ihastunut. Samoin unissani seikkailee aika ajoin ihastus 25 vuoden takaa. Hän on jäänyt ilmeisesti takaraivoon kummittelemaan, koska toivoin hänestä silloin jotakin ja homma jäi kesken. En kyllä kaipaa häntä lainkaan. Kaivattua kaipaan, ja hän saisi tulla uniini joka yö ja päiviini varsinkin. Uniin joskus tuleekin, mutta kovin lähelle ei useimmiten niissäkään.

Vierailija
5028/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa pitää tyytyä elämään elämää, jossa rakkaus on jossakin tavoittamattomissa, toteutumattomana toiveena. En tiedä, olisiko parempi, kun ei olisi edes sitä, toteutumatonta rakkautta, jota odottaa mutta jota ei tule. Odottaminen riuduttaa, saavuttamaton syli ei lämmitä. Toisen puute ja kaipaus tuntuvat, siihen ei turru. Jos turtuisi, ei tuntisi enää kipua, nälkää, janoa, ikävää. Iho ei kaipaisi ihoa, sydän sydäntä, mutta onneton kaipaa onnea, kunnes viimeinen pala on aseteltu paikoilleen.

Vierailija
5029/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä mielistelystä vielä, joskus liiallinen positiivisuuden lietsominen on vähättelevää ihmistä ja hänen tunteitansa kohtaan. Kaikki eivät tietenkään sillä tavalla tahallaan halua loukata toista mutta ainoa asia mitä osaavat tehdä on tälläinen positiivisen ilmapiirin väkinäinen tuputtaminen. Ehkä saatte kiinni? Jos tämän ymmärtää ja osaa olla loukkaantumatta asiasta niin hyvä homma.

Saan ehkä kiinni jotain siitä mitä tarkoitat. Ei se positiivisuuden ylikorostaminen ole joka tilanteeseen sopivaa. Esim. masentuneena toivoo sitä sensitiivisyyttä, ei silloin pysty ottamaan vastaan kaikkea.

Vierailija
5030/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin rajastan

Vierailija
5031/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana T. 🧡

Vierailija
5032/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavistuksen harmittaa

Vierailija
5033/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ketään voi haluta näin paljon.

Vierailija
5034/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aavistuksen harmittaa

Mikä harmittaa sinua?

Vierailija
5035/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

J🧡L

Vierailija
5036/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkin rajastan

Liittyykö tämä rakastaminen rajaan vain mihin? 

T. tyhmä tahi tietämätön

Vierailija
5037/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aavistuksen harmittaa

Mikä nyt?

Vierailija
5038/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aavistuksen harmittaa

Mikä?

Vierailija
5039/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aavistuksen harmittaa

Sama. Mulla on ikävä sua ja sitä miten piristit mun päiviä. En osaa olla enää kepeä ja välitön. Toivottavasti et inhoa mua. 

Vierailija
5040/7634 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ketään voi haluta näin paljon.

Samaa mietin. 

Ketju on lukittu.