Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
3881/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi annettavana tietysti ihana kroppani ja säteilevä älyni, bonuksena loistava(n huono) huumori 

Tämä kuulostaa kaivatultani. Ihana! 😘

Vierailija
3882/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Majakka ja perävaunu😀

Kävis mulle, voitas aina vaihtaa osia tiukan paikan tullen! <3 t. Perävaunuksi juuri kutsuttu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3883/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota häneen yhteyttä. Millä muullakaan se selviäisi.

Taisimme löytää toisemme jo täältä. Merkit olivat vahvat. Laitoin viestiä hänen toiveestaan vaikka asetelma oli hyvin kiusallinen. Tulos: ei vastausta ja epämääräistä jatkoviestittelyä tällä palstalla. Ymmärsin, että hän on nyt sellaisessa elämäntilanteessa, että se ei  onnistu.

Vierailija
3884/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitosta pääsee eroonkin.

No entäs jos ei halua? 🤦🏻

Vierailija
3885/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä on kaupankäyntiä, että saako sitä, mitä tarvitsee ja toivoo ja onko toinen parempaa kuin mitä tähänastinen voi tarjota. Siinä kisassa en pärjää.

Vierailija
3886/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi annettavana tietysti ihana kroppani ja säteilevä älyni, bonuksena loistava(n huono) huumori 

Tämä kuulostaa kaivatultani. Ihana! 😘

Olisin voinut kirjoittaa tuon ylemmän ilman kroppaa... :) <3

Vierailija
3887/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattu on parempi kuin ilman kaivattua. Saisin mitä tarvitsen ja olisi parempi kuin nykyhetki.

Vierailija
3888/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko kaivattusi itsellesi?

Kyllä ja ei. Ajatus perinteisestä parisuhteesta etoo tässä kohtaa. Haluan olla itsenäinen ja saavuttaa suurempia asioita maailmassa. Kuitenkaan en ketään muutakaan toivo nyt enkä mitään irtosuhteita. Minulla olisi ainutlaatuinen suhde häneen. Hän olisi ikäänkuin portaali. Koen, että hän tukisi minua unelmieni tavoittelussa (jo pelkästään läsnäolollaankin) ja voisin myös tukea häntä kaikessa missä vain voisin ja missä hän tarvitsisi. Olisimme myös toisillemme jonkinlainen turva ja sielunkoti, koska tämänkaltainen yhteys ja ymmärrys on harvassa.

Toisaalta, tämä kohtaamisen vaikeus ja epämääräisyys ja erilaiset ristiriitaiset tilanteet ovat myös omalla tavallaan antaneet minulle "potkua" ja ruokkivat jotain ideoita, joten en tiedä kumpi on parempi, että tapaisimme vai että menen

Päinvastoin, tällaiset asiat mietitään itse. Ei kukaan voi ratkaista näitä toiselle. Eri

Vierailija
3889/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä oikeasti eilen ryypänny. Harmitti vain mutta se meni ohi.

Älä nyt sitä arvosanaa jää murehtimaan

Vierailija
3890/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko kaivattusi itsellesi?

Haluaisin. Silläkin uhalla että hän ei ole luonteeltaan mikään kedon kukkanen. Haluaisin silti, koska tiedän hänen pystyvän antaa mulle sen mitä tarvitsen ja haluan. Tiedän hänen myös pystyvän ja kykenevän siihen, että sietäisi mun tilanteen eikä pohtisi liikaa tilanteen kaikkia yksityiskohtia. Tiedän, että hänen rakkaus olisi niin syvää, että se voittaisi kaikki esteet, minunkin esteeni. Ja hän ihmisenä olisi valmis voittamaan ne mun puolestani. Hän on mun vapaudu vankilasta- kortti. Just tarpeeksi hullu siihen ja yhtä aikaa ainoa looginen mahdollisuus. Mut mä, vaikutan luovuttaneen jo. Mä en jaksa enää. Mä olen hyvää vauhtia menossa takaisin nukkumaan. Joten kumman uskalluksesta se on kii

Mitä sun kaivatun pitäisi tehdä, jotta päätyisitte yhteen? Auttaa erossa konkreettisesti? Kysyn ihan tosissani ja kaipaajan ominaisuudessa. Sivusta kylläkin.

Katsoo tilannetta silmästä silmään, todellisesti. Hän tietää syyt miksi olen onneton.

Ottaa musta kiinni, suudella, pakottaa mut sen rajan yli minkä yli mä en uskalla mennä. Pakottaa mut avaa mun silmät. Hän avasi ne jo kerran. Hän pystyy sellaiseen. 

ja sit käytännössä hän on ihmisenä niin tehokas että löytäisi mulle varmaan vartissa asunnon ja ennen kuin huomasinkaan niin asiat olisi käynnissä eli käytännön apua ja tukea saisin varmasti myös jos sitä kaipaisin. Kyse on kuitenkin enemmän henkisestä tuesta sen askeleen otttamiseen, mitä mun täytyy tehdä. 

Vierailija
3891/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun Jasmine...

Lupaatko olla? M

Lupaan

Vierailija
3892/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisimme löytää toisemme jo täältä. Merkit olivat vahvat. Laitoin viestiä hänen toiveestaan vaikka asetelma oli hyvin kiusallinen. Tulos: ei vastausta ja epämääräistä jatkoviestittelyä tällä palstalla. Ymmärsin, että hän on nyt sellaisessa elämäntilanteessa, että se ei  onnistu.

Milloin laitoit viestiä? Joitain viikkoja sitten jo?

Vierailija
3893/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hooah. Mitkä ovat kaivttuni tunnelmat:) Ei tullit vielä elokuvata mitään. Pientä ulkoilua ja hyvää jutustelua on ollut. Toivottavasti ollut mukava päivä. Olisi kiva kuulla suunnitelmistasi, sekä ajatuksistasi. -10-

Vierailija
3894/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daydreaming... Tulisit kellistämään niillä jämerillä käsivarsillasi 🤭

Vierailija
3895/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli kysyä arkaluontoinen kysymys, mutta en kysy.

Vierailija
3896/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin kaikenkaikkisesti sinua, koko miestä. Eniten silmiäsi, syliäsi ja syvintä sisintäsi.

Vierailija
3897/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, eihän se sulle kuuluis pätkän vertaa muutenkaan.

Saattaa kuuluakin, ja jokin päivä sen voinkin kysyä häneltä.

Vierailija
3898/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä hänen katsettaan. Se on harvinainen ja riisuva. 

Vierailija
3899/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi jouduin kyl riisumaan vaan oman paitani, että ei sillä tavalla toiminut ihan oikein toi mun riisuva katse 

Vierailija
3900/7634 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy vaan. Laita wa tai teams 

Ketju on lukittu.