Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies,
Olen niin onnellinen, että olen saanut tutustua suhun. Arvostan sua todella paljon ja olen susta niin ylpeä. Et ehkä ymmärräkään, miten paljon olet mulle opettanut.
Olet aito, suoraselkäinen, rehellinen ja periaattellinen. Huomaavainen ja hyväsydäminen. Olet älykäs, mutta mikä vielä tärkeämpää, viisas. Suhtaudut sinulle tärkeisiin asioihin intohimoisesti.
Ymmärrämme toisiamme puolesta sanasta. Joskus ei sanoja tarvita lainkaan.
Olet todella miehekäs ja puoleensavetävä. Kaipaan lähellesi, ihanuus.
Pliis, ei miehille kannata näin kirjotella, onneksi ei tiedä kuka oot.
Mulle kannattaa. T. mies.
Ei tuollaista miestä olekaan, joten jatka unelmointiasi.
Vaikka olisit oikeassa, niin mitä ilmeisimmin joku näkee jonkun miehen tuollaisena. Tietenkin unelmoin, että kaivattuni näkisi mut sellaisena. Ihan ilman eri komenteluakin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies,
Olen niin onnellinen, että olen saanut tutustua suhun. Arvostan sua todella paljon ja olen susta niin ylpeä. Et ehkä ymmärräkään, miten paljon olet mulle opettanut.
Olet aito, suoraselkäinen, rehellinen ja periaattellinen. Huomaavainen ja hyväsydäminen. Olet älykäs, mutta mikä vielä tärkeämpää, viisas. Suhtaudut sinulle tärkeisiin asioihin intohimoisesti.
Ymmärrämme toisiamme puolesta sanasta. Joskus ei sanoja tarvita lainkaan.
Olet todella miehekäs ja puoleensavetävä. Kaipaan lähellesi, ihanuus.
Pliis, ei miehille kannata näin kirjotella, onneksi ei tiedä kuka oot.
Mulle kannattaa. T. mies.
Ei tuollaista miestä olekaan,
Vaikka olisit oikeassa, niin mitä ilmeisimmin joku näkee jonkun miehen tuollaisena. Tietenkin unelmoin, että kaivattuni näkisi mut sellaisena. Ihan ilman eri komenteluakin. :)
MInä ainakin näen yhden melko lailla noin.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vasen käsi ei tiedä, mitä oikea puuhailee? = tää multa/tää ei multa.
Äläpä viitsi. Korjaan täsmällisesti ja oikein. Älä yritä minusta pelleä tehdä.
Kai joudun tuhoomaan ne "tekeleet" mitkä liittyi suhun. Mutta ainakin sain sanotuks, ennen ku tuhotuks. 🙃Anteeksi, että ne on olemassa. ~ Luova
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei odota loputtomiin. Tyrit mun suhteen. Heido.
Hyvää jatkoa! Ansaitset vain parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, voitaisiko sopia ettei kumpikaan käydä enää täällä? En jaksaisi enää, mutta pelkään sinun luulevan muiden kirjoituksia täällä minun teksteiksi.
Morjens! Leikittelen ajatuksella, että tää viesti olisi minulle. Viime ajat täällä on ollut yhtä sekametelisoppaa. Onneksi olen vähentänyt näitä vierailuja, koska omasta mielenterveydestä on hyvä pitää huolta. Joulukuussa on yksi sellainen päivä jolloin ajattelin viestin tai kaksi laittaa, ellet ole sitä vastaan. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, voitaisiko sopia ettei kumpikaan käydä enää täällä? En jaksaisi enää, mutta pelkään sinun luulevan muiden kirjoituksia täällä minun teksteiksi.
Morjens! Leikittelen ajatuksella, että tää viesti olisi minulle. Viime ajat täällä on ollut yhtä sekametelisoppaa. Onneksi olen vähentänyt näitä vierailuja, koska omasta mielenterveydestä on hyvä pitää huolta. Joulukuussa on yksi sellainen päivä jolloin ajattelin viestin tai kaksi laittaa, ellet ole sitä vastaan. Sivusta
Minun puolestani voit laittaa milloin haluat mihin haluat, jos minulle niin irl. Jos tänne niin en enää tämän illan jälkeen seuraa. Tämä on mammojen kyttäys palsta missä yritetään selvittää mahdollisia pettäjiä. Tällä kertaa osui omaan nilkkaan siksi tämä meteli täällä.
En siis todellakaan ole tyhmä. Alussa ehkä mutta tämä on käynyt selväksi. Ajattelet asiaa niin huomaat...
Kun on nähty, menet piiloon. Onko sulle jokin syy? Haluat pitää nämä kaksi todellisuutta tarkkarajaisesti erillään?
Vierailija kirjoitti:
Kun on nähty, menet piiloon. Onko sulle jokin syy? Haluat pitää nämä kaksi todellisuutta tarkkarajaisesti erillään?
Eikö tuo ole aika selvä merkki, ettei kiinnosta
5 litraa kaljaa ja 2 salmiakkikossua naamaan.
Hymyilin tänään sinulle. Et tainnut huomata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisit huomenna kyselemään, mikä olo.
Sille surumielisen katseen luojalle.
Miksi ei nyt?
Välimatka. Tietysti voi viestitellä tms.
Välimatkan määrä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole aika selvä merkki, ettei kiinnosta
Ei minun kohdalla päde ainakaan. Liikaa esteitä ja epävarmuuksia, vaikka välitänkin hänestä paljon. Olen kiusannut itseäni ihan tarpeeksi, niin vetäydyn piiloon.
Pitää oikeasti varmaan suojautua aurinkolaseilla ja korvatulpilla kun menee uusiin paikkoihin kun ihastuminen voi olla näinkin rajua niinkin pienestä. Never again.
Vierailija kirjoitti:
Pitää oikeasti varmaan suojautua aurinkolaseilla ja korvatulpilla kun menee uusiin paikkoihin kun ihastuminen voi olla näinkin rajua niinkin pienestä. Never again.
Sellasta se on.
T. 😘🧡