Hei yhden lapsen äidit! Noustaan taistoon noita monilapsisia sortajia vastaan!
Jiihaa!!!! No ei vaan, annetaan niiden riehua vapaasti koska kateellisia ne vaan ovat :)
Kommentit (27)
Itse olen onnellinen kahdesta lapsesta, jotka olemme saaneet. Lapsia kun on vaikea hankkia : )
Lapsista on seuraa toisilleen. Kahdelle riittää vielä rutkasti rakkautta ja huomiota. Kahden kanssa voi vielä helposti matkustaa, riittää 100m2 talo, normaalikokoinen auto. Kaikki on melko yksinkertaista. Meillä on vielä tyttö ja poika niin on jännä seurata, miten erilaisia he ovat.
Suosittelen teille 1 lapsisille, että jos vain on mahdollista niin voisitte harkita kuitenkin vielä toista.
: )
niin matkallamme juuri ne ainokaiset lapset pitivät vanhemmilleen melkoista kiukuttelushowta. Ja ikähaitari näytti olevan n1v.-10v.
t. 30
Siis isä, äiti ja kolme alle kouluikäistä lasta. Matkustelemme usein myös kokoonpanolla minä ja lapset jne. Tämä on meidän perheen harrastus :-D
Niin ja vielä lisäyksenä edelliseen,
niin matkallamme juuri ne ainokaiset lapset pitivät vanhemmilleen melkoista kiukuttelushowta. Ja ikähaitari näytti olevan n1v.-10v.
t. 30
Noin tarkkaan olet kerinnyt seuraamaan mitä joidenkin muiden ainokaiset vanhempiensa kanssa tekivät. Mistä sä tiedät vaikka niiden isoveli tai isosisko olis ollut jossain muualla? Älä viitsi! Kyllä ne sunkin 2 kersaa kiukuttelee ihan siinä missä munkin 1.
Osaa kyllä käyttäytyä mutta älyttömän väännön jälkeen vasta. Joka asiaa vängätään ja huudetaan ja kasvatus on ollut vaikea nakki. Pienenä jo itki tosi paljon, ja vauva-aika olikin se pahin.
Siksi ei IKINÄ enää lapsia. Yksi riittää meille!
Usein säälin monen lapsen vanhempia, koska kuvittelen että kaikki lapset on samanlaisia kuin toi meidän ainokainen.
Vaikka tiadatkin vaan provoilla, niin sanonpa silti että kyllä monilapsiset perheetkin matkustelevat ja ovat varakkaita. Moni yksilapsinen perhe ei hanki lisää lapsia sen takia kun ei ole varaa!!
Ja lapset ei myöskään aina tappele. Me olimme 2v ja 3v poikien kanssa juuri 2 viikon lommatkalla Aasiassa ja ihan kuin ei lapsia olisi edes matkassa ollut. Lennot meni aivan loistavasti ja paikanpäällä vielä paremmin kun pojista oli seuraa toisilleen ja leikkivät rannalla yms. paikoissa yhdessä. Me vanhemmat sitten lekottelimme auringossa :)