Mihin köyhähkö 50+ nainen voisi lähteä lomalle
Ja huilaamaan? Ihan juuri nyt lähipäivinä. Onko mitään huiluupaikkoja olemassa? Suomessa lähinnä.
Kommentit (49)
Naantalin kylpylä, rauhallinen vanhemman väen paikka, ota joku kiva hoito tai hieronta, kävele katsomaan Naantalin vanhaakaupunkia ja kirkkoa.
Vierailija kirjoitti:
Itäkeskukseen päiväksi ,niin ei tee enää mieli lähtä kovin kauas etelään ainakaan.
Tässä haluttiin vinkkejä kotimaan matkailuun, ei ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Aurinko matkoilla Riika 2 päivää sisältää hotellit, lennot 275€. Että kyllä 500€ budjetilla pääsee jo muuallekin kuin Kouvolaan.
Kiitos tiedosta. Tuota voin harkita.
Forssassa on joku Helmi kylpylä. Mä menisin tollaseen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Naantalin kylpylä, rauhallinen vanhemman väen paikka, ota joku kiva hoito tai hieronta, kävele katsomaan Naantalin vanhaakaupunkia ja kirkkoa.
Kiitos tästäkin vinkistä. Olen kerran käynyt Naantalissa ja tykkäsin. Tätä täytyy tutkia.
Lennä Riikaan katselemaan joulutoria.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla rahalle menisin Nokian Edeniin pariksi yöksi.
Vieläkö siellä on killuu niitä kakkapökäleitä?
Täältä ääni Valamon luostarille. Ei tarvitse olla uskovainen vaikka menee sinne huilaamaan. Siellä on eri hintaisia majoitusvaihtoehtoja ja sinun budjetilla saa jo oman yhden hengen huoneen.
Laavulle grillaamaan makkaraa. Ei maksa kuin vaivan.
Kakola Spa'lle ja hotellille ääni täältäkin. Tyylikäs aikuisten kylpylä. 500 euron budjetilla saa jo hotellimajoituksen pariksi yöksi sekä kylpyläkäynnit. Ja onhan Turussa kaikkea muutakin mukavaa nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Täältä ääni Valamon luostarille. Ei tarvitse olla uskovainen vaikka menee sinne huilaamaan. Siellä on eri hintaisia majoitusvaihtoehtoja ja sinun budjetilla saa jo oman yhden hengen huoneen.
Joo. Tämäkin on hyvä idea. Olen sielläkin jerran käynyt ja se oli kiinnostavaa.
Tekis mieli sanoa, että mun luokse, mutta eihän sitä nyt ihan vierasta...
Junalla menet pietariin? Edullinen maa,edullinen matka ja helppo mennä. Pietari on kaunis kaupunki, paljon nähtävää ja ystävällisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla rahalle menisin Nokian Edeniin pariksi yöksi.
Vieläkö siellä on killuu niitä kakkapökäleitä?
Raja on ollut suljettuna keväästä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Tekis mieli sanoa, että mun luokse, mutta eihän sitä nyt ihan vierasta...
Olisi ihan kiva jos mulla olisi jossakin joku ystävä, jonka luona kyläillä ja lomailla mutta kun nyt ei ole, niin ei voi mitään. Ei me nyt tähän hätään tutustuta niin paljon :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotiin, samalla lailla kuin Kyllä isä osaa - sarjassa se perhe lomaili kotona yhdessä jaksossa.
Ei, ei käy nyt. Haluan edes vähön vaihtelua. Sanokaa jotain kivoja hotelleja. Onko mitäön maatilamatkailupaikkoja auki tähän aikaan enää?
Mene Hotelli Joronjälkeen, niin kuin siinä Hotellit kuntoon, Jyrki Sukula -jaksossa.
Esim. Aurinko matkoilla Riika 2 päivää sisältää hotellit, lennot 275€. Että kyllä 500€ budjetilla pääsee jo muuallekin kuin Kouvolaan.