Jos vaan jätän syöpäkontrollin väliin? Mulla ei olis nyt varaa 46 € +matkat
Muitakin laskuja tulossa juuri.
Pitkäaikaistyötön
Kommentit (70)
En oikein ymmärrä miksi pitkäaikaistyöttömiä ylipäätään hoidetaan. Rahat kannattaa keskitttää työtä tekeviin ja muihin kunnon ihmisiin.
Asiakasmaksuista voi kai hakea vapautusta, jos on vähävarainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä muutama päivä vesipaastoa ja säästät sillä rahaa. Samalla mahdollisen syövän kasvu hidastuu.
Oletko oikeasti noin tyhmä?
No näin teen itse. Mitä tyhmyyttä siinä on? Se on elimistölle terveellistä myös, kun se puhdistaa. Ei tarvi paastota noita päiviä putkeen, mutta esim 4-6 päivää kuukaudessa ja säästää ison rahan.
Syöpäpotilaalle hyvä ravitsemus on erittäin tärkeä asia, tätä ei voi missään nimessä suositella!
T. Syöpäsairaanhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä muutama päivä vesipaastoa ja säästät sillä rahaa. Samalla mahdollisen syövän kasvu hidastuu.
No näin teen itse. Mitä tyhmyyttä siinä on? Se on elimistölle terveellistä myös, kun se puhdistaa. Ei tarvi paastota noita päiviä putkeen, mutta esim 4-6 päivää kuukaudessa ja säästää ison rahan.
Syöpäpotilaalle hyvä ravitsemus on erittäin tärkeä asia, tätä ei voi missään nimessä suositella!
T. Syöpäsairaanhoitaja
Yksi päivä paastoa ei haittaa yhtään mitään, päinvastoin. Syöpä käyttää ravinnoksi sokeria ja kasvaa nopeammin jos syöt paljon tai olet lihava. Jos olet syöpäsairaanhoitaja, niin tietäisit tämän kyllä. Ap:lla syöpä ei mahdollisesti ole vielä uusiutunut, joten sitä suuremmalla syyllä kannattaa hoitaa kroppaa paastoamalla.
Tässä sinulle luettavaa kun sitä ei näköjään töissäsi tarjota:
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/uusi-tutkimustulos-paastoaminen-voi-au…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Syöpäsairaanhoitaja
Yksi päivä paastoa ei haittaa yhtään mitään, päinvastoin. Syöpä käyttää ravinnoksi sokeria ja kasvaa nopeammin jos syöt paljon tai olet lihava. J
En oo toi syöphoitaja, mutta tossa linkin jutussahan sanotaan et tutkimus on alussa ja tarvitaan lisätutkimusta et miten vaikuttaa ihmisiin...
No, eihän siinä mitään! Oma valinta, jos oma henki ei oo kuin 46€ arvoinen. Voit sitten kuoleman lähestyessä miettiä, että oisko kannattanut kuitenkin maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Syöpäsairaanhoitaja
jos olet syöpäsairaanhoitaja, niin toivon totisesti ettei kukaan joudu potilaaksesi noilla tiedoilla. Lyhyt paasto tai vähennetty ruokamäärä ei monenkaan syöpäpotilaan ravitsemustilaa heilauta.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä miksi pitkäaikaistyöttömiä ylipäätään hoidetaan. Rahat kannattaa keskitttää työtä tekeviin ja muihin kunnon ihmisiin.
Herran tähden näitä ihmisiä.
Kunnon ihmisiin?
Et seuraa uutisia? Suomessa on ennätysmäärä työttömiä ja irtisanomisista luemme tuon tuostakin. Vähänkin kypsemmän työttömäksi jäävän ennuste työmarkkinoille palaamisesta on huono, johtuen ikärasismista ja siitä, että työttömiä on ennestäänkin kilpailemassa vähistä paikoista. Siinä monenkin kohtalona on työttömyyden pitkittyminen - toisilla hyvinkin eläkepäiviin asti. Itse olen 49 v. akateeminen työtön, työttömyyttä nyt lähes 2 vuotta. Olen hakenut töitä jatkuvasti myös oman alani ulkopuolelta. Viimeisimpään sain vastaukseksi, että hakijoita oli 89 enkä tullut valituksi. Tekeekö pelkästään palkkatyön puuttuminen minusta hylkiön sinun silmissäsi? Elän ihan normaalia elämää muutoin, en käytä alkoholia kuin nimeksi, en tuhlaa, en elä yli vähien varojeni, elämänhallinnassani ei ole ongelmia, tulen toimeen lähimmäisteni kanssa.
Ymmärrätkö, että sinun ajatusmaailmasi tuo mieleen n*tsi-Saksan ajan ihmisten jaottelun hyödyllisiin ja hyödyttömiin. Kuinka olet varma, ettet itse ole joku päivä hyödyttömien listalla? Kuinka voit noin omahyväisesti pitää itseäsi kaiken hoidon arvoisena? Oletko varma siitä, että olet? Arvomaailmasi ei ainakaan luo mitään hedelmällistä vaan se on kuollut ja kylmä, eloton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rip ap.
No kiitos osanotosta, kai.
Ap
Kaikkea hyvää sinulle ystävä🧡 🙏🏻 Varjelkoon Herra sinua, parantakoon, pelastakoon ja siunatkoon siua, perhettäis ja talouttais🙏🏻
Jk, käy kelassa 👍🏻🤗🌞
no tehdäänhän . kivunlievitys enää. saattohoitopaikka ellei kotona halua kuolla. ja muutakin järjesteltävää.